فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 2

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظِم *** _ صفحات 107 ، 108، 109 ریاضی زنبوری تدریس شد. _ شمارش صحیح اعداد با دسته های یکی / ده تایی کار و تمرین شد. _جدول شگفت انگیز با سه غایب ، کار و انجام شد. _مهارت انجام تقارن شطرنجی ، با تعداد خانه های زیاد کار و انجام شد. _ محور معرفی شد . _ شروع محور با صفر ، پایان محور با پیکان ، واحد در محور ، تدریس شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک‌، نمونه سوال ریاضی را وارد دفتر مشق ریاضی ات کن ، مستقل و با دقت حل کن و انجام بده.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** _ فصل 10 علوم ( در اطراف ما هوا وجود دارد ) تدریس شد. _ درک درست مفهوم اکسیژن برای بقایای انسان ، جانوران و گیاهان کاملا تشریح شد. _ ضرورت هوا در زندگی توضیح داده شد. _ عوامل آلودگی هوا و ضرورت پاک بودن هوای تنفسی برای سلامت جسمی و روحی ،درس داده شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** در زنگ فارسی املای خلاق سبدی کلمات با نشانه « و » داشتیم . / لطفاً دفتر املای دلبندانمان بررسی و امضا شود و حتما فردا به کلاس برگردانده شود.
تکلیف: عزیز قلبم ، املای شب و تمرین جمله سازی حتما انجام بده.

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** صفحه 48 تا 51 کتاب قرآن تدریس شد. در کلاس رحل قرآن درست کردیم. قرار دادن قرآن در رحل با هدف آموزش حفظ شأن و جایگاه کتاب مقدس ، انجام شد.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای جان و جهان *** فعالیت های آخرین روز هفته علوم ، کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ املا تا نشانه « ک » گفته شد. _ تمرین جمله سازی و مرتب کردن جمله به هم ریخته ، به صورت پرسش و پاسخ فرد به فردی از دختران گلم ، پای تخته کار و انجام شد. _ مفهوم جمع و تفریق چند عبارتی تمرین و تکرار شد و عبارت نویسی و حل صحیح آن در دفتر دلبندانم کار و انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگم ، _ ارمغان هفته شماره 17 را انجام بده و با قید اسم خودت و اسم کلاس حتما شنبه تحویل خانم معلم بده. _ شنبه املا تا نشانه « و » داریم ، خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد. _ نمونه سرمشق فایل شده را خودت با دقت بخوان و انجام بده . ( از این به بعد انتظار می رود خودت به تشخیص و درک درست خواسته یِ سوال برسی .)

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای جان و جهان *** فعالیت و پژوهش های هفته ملی علوم کار و انجام شد.
تکلیف: دانشمند کوچک ، پژوهش های که در هفته علوم انجام داده ایم ، کدام را بیشتر دوست داشتی؟ بالای برگه A4 نقاشی آن را بکش و پایین کادر توضیح مختصری در مورد آن بنویس. خودت خوب فکر کن تا بتوانی با واژگان و کلماتی که یادگرفتی متن خوبی بنویسی. « حتما با قید اسم قشنگ خودت و نام کلاس و آموزگار ، فردا تحویل خانم معلم بده »

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نمونه سوال جمع بندی تمرینی تا نشانه « ف » کار و انجام شد. _ شمارش اعداد با دسته های یکی / ده تایی تمرین و کار شد. _ حلِ جمع و تفریق ذهنی ، با بازی تمرین و تثبیت شد. _ حل عبارت های ریاضی روی تخته فردی ، کار و تمرین شد. _ صفحات 44 تا 49 کتاب ریاضی هوش ، کار و انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگم ، فردا املا تا نشانه « ک » داریم ، خیلی خوب تمرین کن تا نتیجه تلاش شما درخشان باشد.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای جان و جهان *** پروژه و فعالیت های هفته ملی علوم ، کار و انجام شد.
تکلیف: ستاره یِ قلبم ، حتما پنج خط املای خلاق بنویس ، به این صورت که خوب فکر کن و کلماتی که یک نقطه دارند را خودت بگو و بنویس. فردا حتما دفتر مشق همراهت باشد تا خانم معلم صحیح و لحاظ کند.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: فعالیت ها و پژوهش های هفته ملی علوم کار و انجام شد.
تکلیف: دختر گلم املای شب و تمرین جمله سازی حتما انجام بده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: