فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 2

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** عددنویسی 6 ، 7 ، تدریس و آموزش داده شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « س س » تدریس شد. _ صفحه 35 و 36 کتاب فارسی درس داده شد. _ صفحه 41 کتاب نگارش کار و انجام شد. _ ترکیب و کلمات با نشانه تدریس شده تمرین شد. _ صفحه 59 و 60 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « س » کار و انجام شد.
تکلیف: _ نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی شود و دلبندم مستقل بخواند و بنویسد. _ دختر زرنگ صفحه 42 کتاب نگارش را مرتب و خوش خط بخوان و بنویس و انجام بده.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس چهارم ( نیاز مشترک) تدریس شد. کارتون ریرا و همکاری نمایش داده شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کتاب داستان وقت خرید با مامان معرفی شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس چهارم صفحه ی 38 کتاب سواد مالی انجام شود.
فعالیت: با سلام لطفا دانش آموزان برای جشن آبانگان برگ جمع آوری کنند و کلاژ بسازند و روز چهارشنبه 10 آبان همراه خود به دبستان بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم تفریق و کم شدن تمرین و تکرار شد. _ صفحه 36 ، 37 ، 39 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 5 کار و انجام شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک ؛ فعالیت صفحه 35 کتاب ریاضی زنبوری را با کاغذ رنگی روی برگه A4 انجام بده و نام خودت و نام کلاس را بنویس و حتما فردا تحویل خانم معلم بده تا در پوشه فعالیت هایت بایگانی و لحاظ شود.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ مفهوم جمله سازی تدریس و آموزش داده شد. _ تفاوت جمله کامل ، با معنی و زیبا با جمله ناقص ، بی معنی و نامناسب کار و درس داده شد . _ صفحه 58 و 59 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « م » کار و انجام شد.
تکلیف: لطفا طبق نمونه جدول بخش و صداکشی + جدول ترکیب در دفتر مشق فارسی کشیده شود و دختر عزیزم خودش به تنهایی و با دقت انجام دهد و حل کند.

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز دخترای قشنگمون نقاشی های خود را اصلاح کردند و قرار است هفته آینده روی مقوا بکشند و رنگ کنند
تکلیف: لطفا برای هفته آینده وسایل تکنینی که خود بچه ها برای رنگ آمیزی انتخاب کردند و در جریانند همراهشان باشد.مقوا خود مدرسه به دخترای گلمون میدهد.

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر بازی با کاپ گیم و بادی پرکاشن برای ایجادتعادل، هماهنگی دونیمکره مغزو تمرکز ، عصب و عضله، درگیرکردن خلاقیت بچه ها و تعامل گروهی

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: یادگیری نحوه صحیح ایستادن و نشستن ( شعر یاد داده شده تمرین شود)
تکلیف: به نشستن بچه ها دقت شود و در صورت عدم رعایت نحوه صحیح نشستن و ایستادن از آنها بخواهید شعر نشستن و ایستادن صحیح را بخوانند و انجام دهند

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** فصل 3 علوم « سالم باش ، شاداب باش » تدریس شد .
تکلیف: فصل 3 علوم فعالیت به صورت گروهی و تقویت تعامل جمعی هستش ، پس دختران گلم با موضوع های مطرح شده به صورت گروهی تحقیق و پژوهش شفاهی داشته باشند تا در جلسه بعد ( یک شنبه آینده ) به صورت کنفرانس و اشتراک گذاری گروهی نتیجه آموخته های خود را با معلم و هم کلاسی هایشان در میان بگذارند. « گروه آبی : بهداشت فردی و جمعی » « گروه قرمز : ایمنی و لزوم رعایت موارد ایمنی و درک مفاهیم اورژانس ، آتش نشانی ، پلیس و ... » « گروه زرد : خواب و استراحت » « گروه سبز : تغذیه و تاثیر آن بر روند زندگی »

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « م م » تدریس شد. _ صفحه 34 کتاب فارسی درس داده شد. _ صفحه 37 کتاب نگارش کار و انجام شد . _ صفحه 55 و 56 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه تدریس شده کار و انجام شد. ( به مناسبت یادگیری نشانه « م م » مُهر بچگانه به دختران درس خوان داده شد ، با تشکر از مادر ملینا جان )
تکلیف: دختر درس خوان صفحه 38 و 39 کتاب نگارش را مرتب و خوش خط انجام بده. حتما بخوان و بنویس تا موفق و باسواد باشی. ترکیب ها را تشخیص بده ( مثلا د با ا شده دا ) سپس کلمه را کامل کن (مثلا دام ) و بعد هر دفعه کلمه را بگو و بنویس

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: کشیدن خط راست و خمیده، مفهوم رنگ و ابزارهای آن آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم تفریق ، با معرفی بحث کم کردن ، تدریس شد . _ عددنویسی 5 ، در دفتر مشق تدریس و تمرین شد . _ صفحه 29 و 30 و 31 و 33 کتاب ریاضی زنبوری تدریس و انجام شد.
تکلیف: دختر باهوشم ؛ صفحه 32 و 34 کتاب ریاضی زنبوری را طبق پیش تمرین و بازی و نمونه فعالیتی که در کلاس داشتیم ، با دقت و تفکر انجام بده.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** کلاس بدون دیوار ، با موضوع بازی با حواس پنجگانه با جعبه ی خنده دار در محیط حیاط اجرا و کار شد و دانشمندان کوچک لذت بردند و یاد گرفتند.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ کلمات و ترکیب نشانه « اَ َ » « د » تمرین و تکرار شد. _ جدول بخش و صداکشی درس و آموزش داده شد و پای تخته فرد به فردی تمرین انجام و کار شد .
تکلیف: «مشق خلاق فارسی با هدف درک درست کلمات با معنی و تشخیص کلمات درست برای تقویت املا و روان خوانی » : دختر زرنگم ، طبق سرمشق داده شده انگشت خود را زیر کلمات بگذار و با دقت بخوان و کادر کلمه با معنی را سبز کن.

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** صفحه 22 تا 24 کتاب قرآن ( شعر نعمت های خدا + سوره کوثر ) تدریس و آموزش داده شد.
تکلیف: فرشته کوچولو ؛ سوره کوثر را حفظ کن تا دلت پر نور و راهت روشن باشد.
فعالیت: باسلام لطفا دستمال کاغذی ماه آبان را تحویل آموزگار کلاس بدهید.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مبحث جدول شگفت انگیز با خانه های چهارتایی و قسمت پنجره تمرین ،تکرار و مرور شد. _ مبحث چینه و چوب با قانون بسته های 5 تایی ، و اضافه شدن به تعداد چینه ها ، تمرین ، تکرار و مرور شد. _ صفحه 33 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به اتمام تم 4 ،کار و انجام شد.
تکلیف: *** به اطلاع والدین محترم رسانده می شود در هفته پیش رو نشانه « م م » « س س » تدریس می شود.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** صفحات 14 تا 21 کتاب کار علوم علوی ، مربوط به مفاهیم فصل دوم « حواس پنجگانه » کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ مبحث صداکشی ( نخود نخود کردن ) تمرین ، مرور و تکرار شد . _ مفهوم مرتب کردن نشانه های به هم ریخته و درست کردن کلمه با معنی تدریس و تفهیم شد. _ مفهوم جمله سازی و گذاشتن نقطه پایان جمله ی قشنگ و با معنی آموزش و کار شد. _ صفحه 54 کتاب کارفارسی علوی مربوط به نشانه « د » کار و انجام شد.
تکلیف: _ لطفا نمونه سرمشق فایل شده وارد دفتر مشق فارسی شود و دختر گلم ، با دقت و حوصله و به تنهایی انجام دهد. _ ارمغان هفته شماره 5 انجام شده و حتما شنبه تحویل خانم معلم گردد.

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** جشن قرآن برای دلبندانمان گرفته شد. الهی دسته گل ها زیر سایه قرآن و در پناه خدای مهربان شاد و سلامت و موفق باشند.
تکلیف: لطفا حتما برای روز شنبه کتاب قرآن در کیف دختر گلم گذاشته شود تا به مدرسه بازگردانده و تحویل خانم معلم شود .

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی و جنبشی 2) انجام فعالیتهای پایه و آمادگی جسمانی 3) پرش جفت پا با استپ 4) پرش پاباز با استپ 5)پله زدن با استپ 6) پرش از روی استپ 7) سرد کردن
تکلیف: روخوانی و هایلات کردن نکات اساسی وپاسخ به سوالات کار کلاسی فعالیت جلسه اول (چراغ قرمز) با کمک مادران گل

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: آموزش تغذیه ی سالم، شناخت خوراکی های مقوی و غیر مقوی بهمراه نقاشی آنها

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با حرکت رخ و طرز گرفتن مهره ها ی حریف با آن
تکلیف: صفحه 1 تمرین رخ انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: