1403/01/27
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای ناظم ***
_ حل مسئله به صورت راهبردی تمرین و تکرار حسابی شد.
_ تشخیص عبارت صحیح جمع / تفریق برای حل مسئله با تمرین و کار و تمرین حسابی شد.
_نمونه سوال کار شد برای ثبیت مهارت روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی.
« صفحه 169 تا 173 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای دانا ***
_ کلمات و ترکیبات نشانه « غ » تمرین وتثبیت شد.
_ جمله سازی ، روان خوانی ، درک مطلب تمرین و کار شد.
_ صفحه 253 تا 256 فارسی علوی مربوط به تکمیل نشانه « غ » کار وانجام شد.
دختر زرنگم نمونه سرمشق برای شما فایل شده است ، خودت به صورت رونویسی ، خوش خط و مرتب ،مستقل و باحوصله بنویس.
""" فردا املا تا نشانه « ص » داریم ، خیلی خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد """
( صفحه روان خوانی برای تمرین بیشتر و تمایلی ، ضمیمه شده است ، نیازی به رونویسی یا چاپ نیست . )
هنر اول
فرسمانه، زهرا
با سلام و احترام
لطفا برای جلسه آینده کاغذ رنگی سبز و یک جفت چشم عروسکی همراه دخترای گلم باشد
1403/01/26
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای ناظم ***
_ حل مسئله به صورت راهبردی تمرین و تکرار شد.
_ تشخیص عبارت صحیح جمع / تفریق برای حل مسئله با تمرین و نمونه سوال کار و انجام شد.
_ روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی، تمرین و کار شد.
« صفحه 167 و 168 کتاب ریاضی زنبوری، تدریس و سوالات آن تفهیم و انجام شد. »
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای دانا ***
_ نشانه « غ » تدریس شد .
_ صفحات 101تا 103 کتاب فارسی درس داده شد، روخوانی درس کار شد ، فلش کارت فعالیت شد ،کلمات وترکیبات مدنظر تشخیص و خط کشی شد.
_ صفحات 127 تا 129 نگارش انجام وکار شد ،سوالات تفهیمی آن تدریس وفعالیت شد.
_ صفحات 251 تا 253 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « غ »کار وانجام شد.
_ ایجاد انگیزش یادگیری « پیکسل جغد » « لاک غلط گیر » به مناسبت یادگیری نشانه « غ » به دختران درس خوان اهدا شد و با شیرینی خامه ای طعم یادگیری را شیرین کام شدند.
"""سپاس از همراهی شما عزیزان """
دختر زرنگم ، قسمت یک مدادی کتاب نگارش مربوط به نشانه « غ » را خوش خط و مرتب ، خودت به تنهایی به صورت رونویسی ، باحوصله و مستقل بنویس و انجام بده و حتما فردا کتاب نگارش را تحویل خانم معلم بده تا بررسی و لحاظ شود.
رایانه
فغانی، فاطمه
آموزش بلوک های بنفش (1. نشان دادن صحبتهای شکلک 2. بزرگ و کوچک کردن شکلک 3. غیب و ظاهر کردن شکلک) آموزش بلوکهای سبز و صدا گذاری روی شکلک
1403/01/25
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای ناظم ***
_ درک مسئله راهبردی ،و حل آن به صورت دوقسمتی / دو عبارتی تدریس شد.
_ تدریس زمان گذشته / زمان نرسیده تثبیت و مرور هدفمند شد.
_ قرینه شطرنجی چهارقسمتی ( قرینه ربرو + قرینه وارونه ) تدریس شد.
_ مهارت تشخیص تقارن شکل نسبت به محور افقی و عمودی ، تقویت و تمرین شکلی و عینی کار شد.
_ نام صحیح اشکال هندسی آموزش داده شد و تاکید املانویسی درست آن ،تدریس شد.
_ شباهت و تفاوت اشکال هندسی معرفی و تدریس شد.
_ مهارت کار با شابلون و کشیدن اشکال هدفمند با شابلون ، تقویت شد و دست ورزی مرتبط کاروانجام شد.
_ «صفحات 163 تا 166 ریاضی زنبوری تدریس و سوالات و تمرینات آن کار و انجام شد. »
علوم اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای عالِم ***
_ فصل 13 درس علوم « آهن ربای من » درس داده شد.
_ خواص آهن ربا معرفی و آشناییت داده شد.
_ شناخت وسایلی که جذب آهن ربا می شوند یا نمی شوند ، تدریس شد.
_ شکل های مختلف آهن ربا و میزان قدرت آن ها شرح داده شد.
_ کاربرد آهن ربا در زندگی توضیح داده شد.
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای دانا ***
_ املا تا تشدید گفته شد .
( دفتر دیکته دختران گلم بررسی و امضا شود و حتما فردا به کلاس و معلم تحویل داده شود.)
_ روان خوانی نشانه « ض » « ط » به صورت پرسش و پاسخ فرد به فردی ، کار و تمرین شد.
مشق خلاق فارسی وصفحه روان خوانی فایل شده است ،لطفا حتما با قید نام دانش آموز انجام شود واز صفحه روان خوانی بعد از تمرین ، رونویسی در دفتر مشق انجام شود.
قرآن اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای نور ***
_ صفحات 70 و 71 کتاب قرآن درس داده شد.
_ لوحه خوانی 26 و 27 تدریس و کار شد .
_ مفهوم « منصوبیت پیامبر » « معجزه » شرح داده شد .
_ داستان های قرآنی زندگی پیامبران :
« حضرت ابراهیم » « حضرت نوح » « حضرت مریم » « حضرت موسی » « حضرت محمد » به مختصر تعریف شد.
میتوانید با نشان تصویر ضمیمه شده ، از دختر گلمان بخواهید هر آنچه که از داستان های قرآنی مطرح شده را به یاد دارد برایتان تعریف کند و به نتیجه گیری ودرک پیام داستان برسد.
1403/01/21
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای ناظِم ***
فایل عیدانه ریاضی به صورت فرد به فردی روی تخته و بررسی شخصی تک به تک کاربرگ دختران گلم ، با هدف تمرین و مرور مفاهیم ریاضی و رفع اشکال احتمالی موارد تدریس شده تابحال کار و انجام شد.
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خدای دانا ***
_ ترکیبات ، کلمات و جملات نشانه « ط » تمرین و تثبیت شد.
_ صفحات 248 تا 250 کتاب کار فارسی علوی ، مربوط به تکمیل نشانه « ط » کار و انجام شد.
_ دیکته تا « خوا استثنا » گفته شد ، تصحیح و لحاظ شد .لطفا دفتر املای دلبندمان بررسی و امضا شود و حتما شنبه به کلاس تحویل و برگردانده شود.
_ جشن اسم دختر گلم « فاطمه » گرفته شد و برای دلبندم و همکلاسی هایش ثبت خاطره شد.
شکوفه ناز بهاری ، ارمغان هفته 26 و 27 را بادقت و مستقل خودت خوش خطو مرتب انجام بده و بنویس ، فراموش نکن اسم خودت و کلاست را بنویس و شنبه تحویل خانم معلم بده.
( شنبه املا تا تشدید داریم ،خیلی خوب تمرین کن تا تلاش تو درخشان باشد. )
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس 19 مالیات تدریس شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کارتون اموال عمومی و مالیات نمایش داده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.کتاب داستان این هفته: رابین هود
لطفا فعالیت منزل درس 19 انجام شود .
1403/01/20
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
*** به نام خداوند دانا ***
_ نشانه « ط » تدریس شد.
_ صفحه 97 تا 99 کتاب فارسی درس داده شد ، روخوانی انجام شد ، کلمات و ترکیبات تشخیص و خط کشی شد.
_ صفحه 124 تا 126 نگارش فعالیت شد، سوالات تفهیمی آن تدریس ، تشریح شد و کار ، انجام شد.
_ صفحات 245 تا 247 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه تازه تدریس شده « ط » کار و انجام شد.
_ ایجاد انگیزشی یادگیری « دفترچه خاطرات » به دختران درس خوان ، هدیه داده شد.
""" سپاس از همراهی شما عزیزان """دختر قشنگم ، سرمشق و بندنویسی صفحات 124 تا 126 کتاب نگارش را باحوصله و خوش خط ، مرتب بنویس و انجام بده.
««« فردا املا تا "" خوا استثنا "" داریم ، خیلی خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد. »»»
هنر اول
فرسمانه، زهرا
با سلام و احترام
امروز شیوه ی درست کشیدن انسان به دخترای گلمون آموزش داده شد
لطفا برای جلسه آینده دفتر و مدادرنگی همراه دخترای قشنگم باشد و نقاشی هایشان کامل رنگآمیزی شده باشد
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
بازی جهت تقویت هماهنگی و تعامل گروهی انجام شد