فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، بعد از مرور حرف و صدای p ، اولین تمرین دانش آموزان برای نوشتن حرف Ppصورت گرفت. کاربرگی در اختیار دانش آموزان قرار داده شده که آن را به منزل خواهند آورد. نقطه شروع حرف Pp برروی آن مشخص شده است. همچنین امروز، دانش آموزان عزیز ترکیب صداهایی مثل Pan tap را تمرین کردند.
تکلیف: کاربرگ Ppبه دانش آموزان داده شده است، به پیوست نیز فایل پی دی اف آن ارسال خواهد شد. دانش آموزان عزیز، کاربرگ Pp را در منزل تکمیل نمایند. برای کاربرگ یک خط که کنارش تیک خورده است تمرین کلاس ، و خطوطی که کنارش نوشته شده at home برای تکلیف امروز و خطوطی که نوشته شده weekend در آخر هفته باید نوشته شوند. کاربرگ امروز را روز شنبه هفته آینده همراه داشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس math امروز، تشخیص اعداد بین 1 تا 5 صورت گرفت. بازی مربوطه را با دانش آموزان عزیزانجام دادیم. کتاب صفحه 8 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای p انجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای pدر کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ppآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای pدر آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس Science امروز،زبان آموزان عزیزمان توانایی ساختن جمله با living things و non-living things را پیدا کردند. برای مثال: Turtle is a living thing. TV is a non-living thing همچنین صفحه 8 کتاب انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز،با دانش اموزان عزیز مرور حرف و صداهای Ss, Aa, Tt, Ii داشتیم. همچنین بازی هایی برای ترکیب صداها انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس امروز، کلمات مربوط به حرف Ii مجدد مرور شد. سپس نحوه ی صحیح نوشتن Ii تکرار و تمرین شد. در انتهای کلاس نحوه ی خواندن کلمات (blending ) تمرین شد‌.
تکلیف: کاربرگ Ii به دانش آموزان داده شده است، به پیوست نیز فایل پی دی اف آن ارسال خواهد شد. دانش آموزان عزیز، کاربرگ Ii را در منزل تکمیل نمایند. در جلسه آموزشی فردا، مجدد برروی نوشتار Ss و Aa و Ttو Iiو همچنین ترکیب صداها تمرین خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس امروز نحوه ی شمارش 1_5 تکرار شد.ساختار ?how many (shells) تدریس شد. با انجام بازی های مختلف ساختار هدف تکرار و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای i انجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای i در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ii آموزش داده شد. ده لغت که صدای i در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس امروز، مفهوم living things و non-living things مجدد تکرار شد. سپس سه مورد از ویژگی های non-living things تدریس شد. /.Non-living things can't move /.Non-living things can't grow /.Non-living things can't change
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: