فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس امروز , song , actionو دوازده لغتی که صدای Oo در آنها تکرار میشود، مجدد مرور شد. سپس letter formation حرف Oo و hisتدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما. song مربوط به صدای Oo در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ooآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Ooدر آنها بود، تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما. song مربوط به صدای Gg در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ggآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Gg در آنها بود، تکرار شد. نوشتن صحیح حرف Gg و همچنین کلمات مرتبط با حرف Gg کار شد. سپس کلمه has آموزش داده شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما. song مربوط به صدای Gg در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ggآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Gg در آنها بود، تکرار شد. نوشتن صحیح حرف Gg و همچنین کلمات مرتبط با حرف Gg آموزش داده شد. و تعدادی از خطوط کتاب ALV note book نوشته شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس science امروز، دانش آموزان عزیزم قسمت های مختلف گیاهان را یادگرفتند.و برای تثبیت آن فعالیت های مختلف انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای Gg انجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای Gg در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ggآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Gg در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: