فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای rانجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای r در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Rr آموزش داده شد. هشت لغت که صدای r در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.
تکلیف: دانش اموزان عزیزم یک عکس 3×4 برای بورد تشویقی فردا همراه خود داشته باشند‌.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس science امروز، دانش آموزان عزیزم توانستند اسم اعضا بدنشان را یاد بگیرند.و به سوال How many eyes have you got? 2 پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس امروز تمامی اهداف که شامل songs, actions,vocabs ,letter formation,blending از طریق بازی مجدد تکرار شد سپس بخشی از نوت بوک صفحه مربوط به حرف Hh در کلاس انجام شد.
تکلیف: در کتاب note book صفحه 16، تعدادی از خطوط مربوط به Hh نوشته شد. خطوط باقی مانده صفحه 16در منزل تکمیل شوند و دانش آموزان عزیزم فردا کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس math امروز، دانش آموزان عزیزم با اشکال مختلف هندسی آشنا شدند. برای مثال Circle Square Triangle Rectangle و برای تثبیت آن، بازی و تمرین مربوطه انجام گرفت.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای hانجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای h در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Hh آموزش داده شد. هشت لغت که صدای h در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس science امروز، دانش آموزان عزیزم توانستند اسم اعضا بدنشان را یاد بگیرند. Topic: body parts
تکلیف: ویدیو ی مربوط به اعضا بدن برای دانش آموز پخش شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا مربوط به صدای Eeانجام گرفت. نام و صدای مربوط به حرفe آموزش داده شد. یازده لغت که صدای e در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.
تکلیف: ویدیوی آفلاین مربوط به حرف Pp برای دانش آموزان پخش شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس math امروز ،دختران نازنینم توانستند با شکل های دایره و مربع اشنا شوند. برای تثبیت موضوع فعالیت مرتبط انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس general امروزمون، مرور صدای ck انجام شد. سپس name/sound/letter formation/blending تمرین شد. دیکته از کلمات s,a,t,i,p,n,c,k,ck گفته شد.
تکلیف: فایل صوتی بارگزاری شده در ایتا، برای دانش اموزان پخش شود و به صورت دیکته نوشته شود. دیکته توسط اولیا تصحیح نشود. فردا دفتر زبان همراه دانش آموز باشد. فایل PDF املا هم برای اولیا در پرتال بارگزاری شده است.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صالحی، عادله
فعالیت: در کلاس science امروز ، تمامی مباحث از اول سال Living and non-living things Animals and plants Baby animals Healthy food دوره شد. برای تثبیت موارد بازی مربوطه انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: