فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 2

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب درسی ریاضی صفحه 42 ( کسرهای مساوی ) تدریس و پرسش و پاسخ شد.کاردرکلاس صفحه 43 سر کلاس حل و پرسش و پاسخ و تصحیح شد. تمرین صفحه 43 تا سوال 3 تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب درسی ریاضی صفحه 44 و 45 حل و روز شنبه آورده شود. ارمغان شماره 9 پاسخ داده و روز شنبه آورده شود.( برای فردا کتاب کار مطالعات_کتاب درسی فارسی_کتاب استعداد تحلیلی_کتاب درسی ریاضی_کتاب قران همراهتان باشد)

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی درس 6 کامل تصحیح شد.
تکلیف: برای فردا کتاب کار مطالعات و کتاب مطالعات درسی و فارسی درسی و کتاب استعداد تحلیلی آورده شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب درسی مطالعات ادامه ی درس 7 ( نواحی صنعتی مهم ایران ) تدریس و پرسش و پاسخ و کاربرگ آن تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب کار مطالعات درس 7 کامل پاسخ داده شود و روز شنبه آورده شود.

هنر پنجم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی را به همراه داشته باشید (مداد رنگی پاستل آبرنگ)

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش بستن LED ها با مقاومت های 330اهم و 100کیلو اهم و 10کیلو اهم انجام شد. نتیجه گیری:هر چه مقدار مقاومت بیشتر باشد نور LED کم تر میشود و بالعکس.
تکلیف: تحقیق فتوسل یا LDR چیست و چگونه کار میکند؟ در زندگی روزمره چه کاربردی دارد؟

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز با یک آهنگ به صورت موزیک گرام (کشیدن ریتم آهنگ با اشکال مختلف) با دانش آموزان تمرین شد. هدف: تمرکز و دقت و ایجاد خلاقیت بیشتر در دانش آموزان می باشد.
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب روز چهارشنبه 1 آذرماه در دبستان برگزار خواهد شد. دختران گلمان می توانند جهت خرید کتاب از نمایشگاه کارت بانکی و یا پول نقد همراه داشته باشند. (به صورت اختیاری) مسئولیت همراه داشتن کارت بانکی و یا پول نقد برعهده دانش آموزان می باشد. با سپاس از همراهی شما عزیزان

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 56 و 57 پرسش و پاسخ و کامل تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب ریاضی درسی صفحه 43 حل و آورده شود.

علوم پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم صفحه 46 و 47 و 48 و 49 در کلاس پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: درس چهارم علوم ( برگی از تاریخ زمین ) کامل مطالعه شود، فردا پرسیده می شود. کتاب علوم و مطالعات و ریاضی درسی فردا آورده شود. کتاب کار فارسی آورده شود.

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی قسمت های خوانش و پردازش درس یک تا پنج کامل پرسش و پاسخ و تصحیح شد. نگارش درس 6 ( سرود ملی ) پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب کار فارسی درس 6 ( سرود ملی ) کامل پاسخ داده و فردا آورده شود. یک مرتبه صحیح و خوانا و خوش خط از روی املای شماره چهار در دفتر مشق نوشته و آورده شود. کتاب نگارش تا پایان درس 6 کامل و قسمت هایی که نوشته نشده است را کامل کنید و فردا حتما بیاورید.

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام دخترای گلم امروز: مسابقه دو استقامت،رفت اشکالات پنجه و ساعد و بازی وسطی را انجام دادند. سپاس از توجه ی شما برای به همراه داشتند تغذیه مناسب

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: ریاضی مبحث ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها مرور و تکرار و تمرین و پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی صفحه 56 و 57 حل شود و فردا آورده شود. از کتاب کار علوم فعالیت کلاسی 2 صفحه 46 و 47 پاسخ داده و آورده شود.

املا پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: املا از درس 4 ( بازرگان و پسران ) و درس 5 ( چنار و کدوبن ) گفته شد.
تکلیف: از کتاب کار فارسی صفحه 16 و 23 و 32 و 39 و 48 پاسخ داده و فردا آورده شود. برای فردا فقط کتاب های کار علوم و ریاضی و فارسی و نگارش آورده شود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هفتم تدریس شد. بچه ها با مفهوم تنخواه و تنخواه گردان آشنا شدند‌.
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده فایل بارگذاری شده را در قسمت آزمایشگاه مطالعه بفرمایید.
توضیح: ****توجه**** با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به شرایط موجود آب و هوایی و عدم اطلاع از حضوری یا آنلاین بودن مدارس تا روزهای آتی اطلاع ثانوی دانش آموزان کتاب های خود را طبق اطلاع رسانی معلمین در پرتال همراه داشته باشند.با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب ریاضی صفحه 40 و 42 مبحث ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها تدریس و به فعالیت و کاردرکلاس ها پاسخ داده شد. مبحث جدید از همه دانش آموزان پرسش و پاسخ و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی صفحه ( ضرب اعداد مخلوط ) 55 و 56 تا سر تمرین حل شود. از کتاب استعداد تحلیلی صفحه 10 تا 15 تا روز سه شنبه حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: فارسی درس 6 ( سرود ملی و شعر ای ایران ) کامل تدریس و درست و نادرست و درک مطلب پرسش و پاسخ شد. معنی شعر ای ایران گفته شد. مترادف و متضاد و هم خانواده گفته شد.
تکلیف: نگارش درس 6 ( سرود ملی ) پاسخ داده شود. برای فردا زنگ آخر فقط دفتر املا آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث پذیرش واقعیت تدریس گردید

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام . در این جلسه دانش آموزان کنفرانس دادند (نتیکت1،2،3،4). عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال کنفرانس دادن هستند.

آزمایشگاه

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: تمرین صفحه 39 (تقسیم کسرها) از کتاب درسی ریاضی کامل حل و تصحیح و پرسش و پاسخ شد. پاسخنامه تمرین قرار داده شده است و می توانید چک بفرمایید.
تکلیف: تمرین صفحه 51 و 52 از کتاب کار ریاضی کامل حل شود و تا روز جمعه در پرتال بارگذاری شود.

علوم پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب کار علوم صفحه 41 ( برگی از تاریخ زمین ) مرور و پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: بعد از مطالعه صفحه 41 کتاب کار علوم ، فقط فعالیت کلاسی 1 ( از کتاب کار) پاسخ داده شود و تا روز جمعه در پرتال بارگذاری شود. ارمغان شماره 8 پاسخ داده شود و تا روز جمعه بارگذاری شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: قسمتی از مطالعات درس 7 ( نواحی صنعتی ایران ) از روی کتاب کار و کتاب درسی تدریس و پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: بعد از مطالعه قسمت های تدریس شده، از کتاب درسی مطالعات کاربرگ شماره 5 پاسخ داده شود.( روز سه شنبه آورده شود )

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با افزونه ی قلم آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: