فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 2

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب ریاضی صفحه 25 و 26 سر کلاس حل و پرسش و پاسخ و تدریس شد.
تکلیف: ریاضی فصل اول مرور و تکرار و تمرین شود.

علوم پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از کتاب کار علوم قسمت درس نامه درس 3 تدریس و صفحه 35 از کتاب کار پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: علوم درس 1 و 2 مطالعه شود.

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: فارسی درس 4 روخوانی و درست و نادرست و درک مطلب پرسش و پاسخ شد. هم معنی و متضاد و مخالف درس جدید در کتاب کار گفته شد. لغات مهم درس 3 خط کشیده شد.
تکلیف: از روی لغات مهم درس 3 فارسی یک مرتبه نوشته شود. از روی شعر خرد رهنما و خرد دلگشا یک مرتبه خوش خط و خوانا نوشته شود. دفتر املا آورده شود. هم معنی و هم خانواده و متضاد و شعر حفظی درس 3 فارسی مطالعه شود، پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: از مطالعات دو صفحه اول درس 4 تدریس و پرسش و پاسخ شد. کاربرگ های چهار درس اول مطالعات در کلاس پاسخ داده و پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: مطالعات 4 درس اول مطالعه شود،فردا پرسیده می شود.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: تمرینات انواع مقاومت ها انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما دانش آموزان گل امروز به صورت دایره و گروهی با آهنگی 3ضربی به صورت بادی پرکاشن با حلقه های چابکی با دانش آموزان تمرین و اجرا شد. هدف :سرعت عمل، جهت یابی، کار گروهی و تمرکز و دقت دانش آموزان بود.

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن هاو سیستم و هفته تربیت بدنی، ساعت آموزشی برگزار نشد. خواهشمند است تکالیف دیروز را کامل انجام دهید.
تکلیف: مطالعات و علوم مطالعه شود، پرسیده می شود. کتاب کار ریاضی و کتاب کار مطالعات صفحات گفته شده انجام داده و فردا آورده شود.

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام هفته تربیت بدنی مبارک افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی در سالن حیدرنیا برگذار شد. لطفا در جهت انتخاب کفش ورزشی مناسب،فایل پیوست را مطالعه بفرمایید.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس چهارم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس چهارم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: