فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

ریاضی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
تکلیف: لطفا برای فردا دوشنبه 1403/4/18 هر دانش آموز یک در بطری همراه خود به مدرسه بیاورد.

علوم اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - گفت و گو در ارتباط با واژه ی " مسئولیت ". - دادن اولین مسئولیت به دخترانم ( مراقبت از گردن آویز نامشان تا انتهای کلاس های تابستانی) . - گفت و گو در ارتباط با قوانین مسئولیت عزیزانم. - تحویل پوشه های سلامت و لوازمی که دلبندانم به مدرسه آورده بودند.

فارسی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - معرفی آموزگار. - انجام بازی علی بابا ( این بازی با هدف شناسایی هم کلاسی ها و برقرای روابط دوستانه انجام شد. ) - مدرسه گردی ( شناسایی محل های مهم و پر رفت و آمد برای دانش آموزانم) . بازی پانتومیم
تکلیف: اولیای عزیز و گرامی، لطفا به نکات زیر توجه و دقت کافی داشته باشید: - طبق گفت و گوی ما در جلسه ی معارفه که روز چهارشنبه 1403/04/13برگزار گردید، قرار شد یک کیسه برای قرار دادن چینه و چوب خط دخترانمان تهیه بفرمایید. ( البته خدمتتان توضیح داده شد که اگر کیسه یا جامدادی یا هر وسیله ی مشابهی در منزل موجو دارید، نیاز به تهیه نمی باشد. ) در همین قسمت چند عکس به عنوان نمونه خدمتتان ضمیمه گردیده است. - در جلسه خدمتتان عرض شد که لطفا لوازم دانش آموزانم تا روز دوشنبه 1402/04/18 تکمیل و به مدرسه ارسال گردد. ( همه ی لوازم حتما دارای برچسب نام دانش آموز باشد. ) - مقرر گردید هر اولیای محترمی که با موفقیت وارد پرتال شد، در همین قسمت یک پیام با مضمون " من با موفقیت وارد پرتال شدم. " برای بنده ارسال نماید.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز و گرامی: امیدواریم که در این شروع پایگاه تابستانه خانواده شما مملو از لحظات خوشبختی و شادی باشد. همچنین، از این به بعد ما روز به روز شاهد رشد و پیشرفت فرزندان گرامی‌تان در مدرسه باشیم. از ساعت 8:45 دقیقه الی 9:25 دقیقه کلاس هنر برگزار شد اول خوش آمد گویی و معرفی خود به دلبندانم سپس صحبت راجع به قوانین کلاسی هنر (شامل نگهداری درست از وسایل و آثار هنری اجرایی سرکلاس، صحبت با شخص معلم راجع به هرمشکلی که سرکلاس برای دانش آموز پیش می آید حتی با اگر اون شخص معلم باشد و عدم نظر منفی یا مثبت راجع به اثر اجرایی سرکلاس که توسط دوست یا همکلاسی شان انجام میشه زیرا چیزی به اسم نقاشی و کار هنری بد و زشت وجود ندارد.) آماده سازی کاغذ و مدادرنگی اجرا نقاشی آزاد و دلبخواه توسط دلبندانم برای آشنایی با ذهنت و خلاقیت و نرمی دست دانش آموز در نحوه اجرا.
تکلیف: تکلیف داد نشده لوازم هنری مورد نیاز برای جلسه آینده تاریخ یکشنبه 24تیر / لوازم مورد نیاز: مداد رنگی _ کاغذ A4  و یا دفتر نقاشی (اگر کاغذ A4 ندارد) _ تخته شاسی A4 و پوشه دکمه دار که تهیه شده از قبل . با تشکر از توجه شما .سَیاح

زنگ تفریح

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: دختران پرمهرم، زنگ‌ها زده می‌شود و در‌ها باز می‌شوند. این برای شما شروع یک خاطره است؛ بوی تکلیف می‌آید و بوی خرده پاک کن‌های بغل دستی هایمان؛ بوی باسواد شدن و صدای قدم‌های معلم که عاشقانه به سمتتان می آید. از امروز روزهای بزرگ شدن و گل دادن تو آغاز می شود؛ تنها خواسته ای که از شما دارم این است که با تمام توان در کنارم شکوفا شوید و یادگاری و ردپای خودتان را با مداد هایتان در این دنیا به جا بگذارید. قند عسل های خانم خدمتی،کلاس اولی شدنتان مبارک .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: