فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تمرین و تکرار مفهوم الگو. *آموزش مجدد الگوی تکرارشونده. *سرمشق گرفتن از الگوی ریاضی با هدف تشخیص صحیح و پایان دادن به الگوی منظم. *معرفی عدد 6. *آموزش عددنویسی 6.
تکلیف: عزیزدلم، /دفترمشق ریاضی ات تمرین 5 را بادقت حل کن . /دلبندم ، در دفتر تمرین خودت دو خط عدد 6 رابنویس و تمرین کن و دو خط عدد نویسی به ترتیب 6-5-4-3-2-1 را بادقت انجام بده و برای آموزگارت در پرتال ارسال کن.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *حل صفحات 35 و 36 کتاب فارسی علوی به منظور مرور و تثبیت هم آغاز و هم پایان و بخش کردن. *اجرای برنامه آموزشی بیدپای /فصل اول.
تکلیف: سنجاقکی نازم، صفحات 37 و 38 کتاب فارسی علوی را با دقت و مرتب بنویس و برای معلم مهربانت درپرتال ارسال کن.

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *** جشن قرآن *** باهدف گرامیداشت و اهدای کتاب قرآن و دادن شیرینی به دانش آموزان عزیز به مناسبت آغاز یادگیری قرآن. * همخوانی سوره توحید.
تکلیف: شکوفه نازم، برای پدر ، مادر و دیگر اعضای خانواده ،خودت و آموزگارت دعا کن تا از دعای دل مهربان و بی آلایش تو ، استجابت از آسمان ببارد تا در پناه قرآن و خداوند مهربان سلامت و شاد باشیم.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: 1.دوره مکالمه ها 2.سوره 3.اعداد، رنگ ها 4.دوره روخوانی jolly 1,2,3 5. تدریس و مرور تمامی tricky wordsها 6.گوش دادن به شعر های colors, wheels on a bus, tricky words Hello song
تکلیف: تکلیف:دختران گلم لطفا صفحات 37&38 جزوه زبان را مربوط به tricky words ها انجام دهید. لطفا فیلم های آفلاین ارسال شده در گروه و ویس صدای معلم را گوش کرده و ویس روخوانی را برای من ارسال کنید. تا آخر روز جمعه 7 شب برای ارسال تکالیف فرصت دارید. باتشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Kashi
فعالیت: عزیزان کلاس اولی دانش آموزان گل فردا چهارشنبه مورخ 28مهر کتاب کار فارسی علوی (برای زنگ فارسی) و چینه و چوب خط (برای زنگ ریاضی) همراه خود بیاورند. #ماسک اضافی فراموش نشود.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تدریس و آموزش مفهوم کم کردن(درس 5 ریاضی). *حل کردن صفحات 40 الی 46 کتاب ریاضی علوی به منظور درک کامل مبحث آموزش داده شده و تثبیت مفهوم درس داده شده. *رفع اشکال دانش آموزان عزیز به صورت حل کردن سوال به سوال به صورت فرد به فرد توسط دانش آموزان عزیز. * مرور و تمرین مفهوم الگوی تکرارشونده.
تکلیف: نازنین قلبم، کتاب ریاضی علوی صفحه 42 ، سوال 4 -- صفحه 44، سوال 6 -- صفحه 45 ، سوال 3 -- صفحه 46 ، سوال 5 را با دقت انجام بده تا مفهوم الگوی تکرارشونده و شناخت لبه و گوشه برای ذهنت کامل حل شود و برای آموزگارت در پرتال ارسال کن. (سپاس گزار شما به خاطر همراهی تان هستیم)

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تدریس نگاره 10 . *تمرین و تکرار مفاهیم هم آغاز و هم پایان. *تمرین و تکرار بخش کردن. *همراهی و تعامل دانش آموزان عزیز با پرسش و پاسخ فرد به فردی.
تکلیف: عزیزدلم ، صفحه 52 و 53 دفترمشق فارسی مربوط به نگاره 10 را با دقت و مرتب انجام بده و برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن.

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش روز سه شنبه 400/07/27 مصادف با هفته تربیت بدنی دو مدل از ورزش های آبی به بچه ها معرفی شد و در وضعیت پرنده بچه ها تصور کردند به دریا رسیده اند در آنجا با قرار گرفتن در وضعیت حرکتی سوار قایق شدند و همراه شعر کودکانه پارو زدند. در مرحله دوم تمرین بصورت یک چرخه از وضعیت ستاره در وضعیت موج سوار قرار گرفتند. تطبیق حرکت با گفتار به بچه ها کمک می کند، با آهنگ و شعر حرکت نموده و افکار و اعمالش را به هم مرتبط کند. هفته تربیت بدنی سرآغازی برای ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر در سطح جامعه است. دختران ورزشکار روز شما مبارک

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: 1.مروری بر مطالب آموزش داده شده 2.مرور مکالمه ها و سوره
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحه 36 جزوه زبان مربوط به tricky words ها را انجام دهید. ویس روخوانی جملات برای من در واتساپ ارسال شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث نظم و ترتیب در منزل و نمایش فیلم مرتبط

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها #حضور بچه ها به صورت گروهی در حیاط و اجرای بازی سایه با هدف بررسی چگونگی جابجایی و اندازه سایه با جابجایی منبع نور ( چرخ خورشید) . # انجام آزمایش برش میوه ها به منظور شناخت و بررسی میوه های دانه دار و بی دانه و یادگیری برش طولی و عرضی.
تکلیف: نازنین دلم، کتاب علوم علوی صفحات 21و 22 و23 مربوط به ارزشیابی پایان فصل را با دقت حل کن و نتیجه دقت و آموخته های درس شیرین علوم را برای آموزگارت درپرتال ارسال کن.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها. #حل صفحات 28و 29و 30 مربوط به نگاره 8 # و صفحات 31و 32 و 33 مربوط به نگاره 9 ،با منظور تمرین و تکرار مباحث آموزش داده شده. #تمرین پاتخته ای عددنویسی 1تا 5 به صورت فردبه فردی دانش آموزان باهدف تثبیت مفهوم شناخت و نوشتار عدد های آموزش داده شده.
تکلیف: سنجاقکی عزیزم : دفترمشق فارسی صفحات 30و 31 مربوط به لوحه نویسی را مرتب و بادقت بنویس و برای معلم مهربانت درپرتال ارسال کن.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: 1. مرور سوره کوثر 2. مرور مکالمه ها 3.science مرور اعضای بدن
تکلیف: تکلیف:دختران گلم لطفا صفحه 35 جزوه را انجام دهید. ویس روخوانی جملات برای من در واتساپ ارسال شود. با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Kashi

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها. *مرور و مفهوم گوشه و لبه. *حل کتاب ریاضی علوی صفحات 36 و 37 و 38 با مشارکت دانش آموزان عزیز و پاسخ از سمت خودشان به منظور تثبیت مفاهیم آموزش داده شده و رفع اشکالات احتمالی دانش آموزان گلم.
تکلیف: سنجاقکی باهوش ، صفحه 39 کتاب ریاضی علوی را انجام بده و برای آموزگارت در پرتال ارسال کن.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها. *تدریس نگاره 9. *تمرین و تکرار هم آغاز و هم پایان، *تمرین و تکرار بخش کردن، با تعامل دانش آموزان عزیز و مشارکت به صورت پرسش و پاسخ فردبه فرد.
تکلیف: نازنین دلم، دفترمشق فارسی صفحه 28 و 29 مربوط به لوحه نویسی و صفحه 50 و 51 مربوط به نگاره 9 را بادقت و مرتب انجام بده و برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس کاردستی قاب عکس ساخته شد، کاردستی کامل شود و عکس آن ارسال گردد. برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی یا کاغذ A4 همراه داشته باشید.
تکلیف: کاردستی کامل شود و عکس آن ارسال گردد. برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی یا کاغذ A4 همراه داشته باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1400/7/25 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش اموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song jolly phonics 3 song big & small song 3.تدریس مبحث big , small, medium با انجام کاربرگ در کلاس و پرسش و پاسخ 4.مرور سوره کوثر 5.مرور روخوانی و blending صداهای Gg,Oo,Uu,Ll,Ff,Ff با پرسش از دانش آموزان
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحه 34 جزوه را انجام دهید.مانند نمونه جملات را در زیر هر مثال بین سه خط بنویسید. به ویس صدای معلم که در واتساپ ارسال می شود گوش داده و ویس روخوانی جملات ارسال شود. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: باسلام و احترام موارد تدریس شده امروز : مشاهده ی ویدیو کلیپ تخصصی در راستای معرفی اجزای اصلی و جانبی رایانه . پرسش وپاسخ از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: عزیزان لطفا فایل تکلیف ارسال شده را در منزل با توجه به موارد تدریس شده ی امروز انجام دهید. کلمات را به تصویر درست وصل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: