فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام - با توجه به همراهی بیشتر دانش آموزان برای اجرای هفته پژوهش این امکان تا روز شنبه 25/آذر میسر می باشد تا دانش آموزان فعالیت های خود را به مدرسه و آموزگار تحویل دهند.این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فعالیت های کتاب ریاضی تقریبا انجام شد و رفع اشکال شد .
تکلیف: الگوی عددی 2 تایی ،3 تایی ،4تایی و 5 تایی را امروز نیز در دفتر ریاضی خود تمرین کن.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم به صورت انتخابی از برخی دانش آموزان درس پرسیده شد وتمامی سوالات فصل 7 کتاب کار با همکاری و مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد . آزمون پرلز امروز در کلاس اجرا شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: کتاب کار فارسی دختران گلم به دانش آموزان تحویل داده شد ،لطفا پس از انجام تمرین آن را امضا کنید
تکلیف: از املادان صفحه 56 کتاب کار املا بنویس و صفحه 55 را مطالعه کرده ،صفحه 56 و 57 تا سوال 4 را انجام بده ،کتاب کار فارسی فردا همراهتان باشد . دانش آموزانی که کتاب نگارش و املا را به مدرسه نیاورده اند ،فردا فراموش نکنند.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه گذشته را به همراه ماژیک و مداد رنگی با خود به مدرسه بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان عزیز، امروز با آهنگ لاک پشت به صورت بادی پرکاشن و کاپ گیم برای تمرکز و دقت و هماهنگی عصب و عضله و دو نیمکره مغز تمرین و اجرا گردید. سپس با دست هر دانش آموز (برای دست ورزی) شکلی روی کاغذ کشیده شد، و با خلاقیت، هر دانش آموز آن شکل را به لاک پشت تبدیل کرد.

آزمایشگاه

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران نازنین برنامه مطالعاتی جهت مرور دروس مربوط به نیمسال اول برایتان در پرتال بارگزاری شد، شما دختران عزیز می بایست مطابق با برنامه مطالعاتی دروسی که در هر تاریخی برایتان مشخص شده را مطالعه کرده و خود را برای یک سنجش کلاسی بصورت کتبی آماده کنید. این برنامه مطالعاتی از تاریخ 22 آذر ماه تا 6 دی ماه می باشد. سنجش کلاسی با توجه به تاریخ و روزهای مشخص شده از هر درس از شما گرفته خواهد شد.
تکلیف: دختران نازنین برای فردا فصل اول کتاب درسی ریاضی را کامل در منزل مرور و مطالعه نمایند.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم - با توجه به اتمام ثبت نام در مسابقه مشاعره، دانش آموزانی که ثبت نام شده اند و در گروه مشاعره عضو شده اند راس ساعت 7 شب در گروه آنلاین شده تا روش مطالعه شعر و حفظ آن را صحبت نمائیم. با تشکر کیهان

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: کتاب ریاضی کار دانش آموزان تا صفحه 79 در کلاس انجام شده بود ،امروز ملاحظه شد در صورتی که سوالی را انجام نداده اید تا این صفحه کامل کنید
تکلیف: صفحه های مقایسه کسرها را با کتاب ریاضی کار مطالعه کن و سپس به سوالات صفحات 81-82-83-84 در منزل انجام شود،فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی فراموش نشود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فردا علوم از درس 7 پرسیده می شود ،مطالب کتاب درسی خود را با دقت مطالعه کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی نگاه کن و بگو و بیاموز و بگو و فعل زمان آینده تدریس شد . سوالات ارمغان هفته 11 که از درس 7 بود در کلاس گفته شد و انجام شد ، شعر حفظی مثل باران از دختران گلم پرسیده شد . متن پری کوچولو خوانده شد .
تکلیف: 5 جمله به زمان آینده در دفتر فارسی خود بنویسید .

نگارش سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت نگارش تمرینات جا مانده از درس 5 و6 در کلاس انجام شد .
تکلیف: تمرینهایی که انجام نشده را باید در منزل و از روی کتاب فارسی کامل کند.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان: گرم کردن-آموزش پرش تعادلی-آموزش پرش طول ساده-آموزش پرش تک پا- آموزش پاس بغل پا -آموزش استپ ساده توپ را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: صحبت درباره ارزش ویژگی های اخلاقی برتری آنها نسبت به ویژگی های ظاهری انجام گرفت

هوش و ریاضی

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی و هوش برخی سوالات کتاب پاسخ داده شد .

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی تمرین صفحه 57 در کلاس رفع اشکال شد و برخی تمرینات کتاب کار علوی تا صفحه 78 در کلاس انجام شد .دفترهای ریاضی ملاحظه شد ،در صورت اشکال ،تکرار و تمرین سوال مربوطه حتما انجام شود.
تکلیف: تمرینات مرور فصل سوم در منزل انجام شود . در دفتر ریاضی خود الگوهای عددی روز قبل(2تا 2تا -3تا 3تا -4تا 4تا) را همراه با الگوی 5 تایی تا عدد 50 ،بنویسید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فصل 7 کتاب علوم به صورت کامل تدریس شد.
تکلیف: سه شنبه از فصل 7 پرسش کلاسی داریم .لطفا با دقت بخوانید ،سه شنبه کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قسمت واژه آموزی درس 7 تدریس شد .
تکلیف: 5 کلمه که با پیشوند سر ترکیب شده و واژه ی جدیدی را می سازد ،بنویس ،سپس با آنها جمله بساز . از درس 7 کلمه های (فرمانروا- جوز- تصمیم - مختلف- تعجب)را بنویس سپس کسر آن کلمه را روبرویش بنویس ،به صورتی که در مخرج تعداد حروف کلمه و در صورت تعداد نقطه های آن باشد . کتاب کار فارسی صفحات 47 -51-52 در منزل کامل شود و فردا به کلاس آورده شود . بقیه صفحات کتاب کار تا پایان درس 6 با دانش آموزان در کلاس انجام شد . شعر مثل باران فردا پرسیده می شود .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس نهم و دهم تدریس شد. بچه ها با مزایای همراه بانک و دستگاه خودپرداز آشنا شدند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش استفاده از ابزار picture online و تنظیمات عکس درج شده (تغییر سایز و چرخاندن عکس در جهات مختلف) انجام شد «جلسه ی آنلاین مرور و دوره شد.»
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بررسی تکالیف، تکرار دروس گذشته، بازی با مهره های درس داده شده
تکلیف: عزیزانی که تکالیف صفحه 7 و 8 را انجام نداده بودند لطفا این صفحات را حل کنند

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی مبحث مقایسه کسر ها مجدد توضیح داده شد و کار در کلاس صفحه 56 انجام شد ، قسمت های کادر بنفش رنگ صفحات54-55-56-57 تدریس شد . تمرین های کتاب کار تا صفحه 77 با دانش آموزان در کلاس انجام شد . کار با پرگار و رسم شعاع و قطر در کتاب کار دانش آموزان در صفحه 72 سوال 5 انجام شد .امروز پرگارها برای فعالیت به منزل آورده می شود .
تکلیف: تمرین صفحه 57 کتاب درسی را با دقت انجام دهید . در مورد ابزار مورد نیاز بناها برای ساخت دیوار با زاویه راست، از پدر و مادر خود بپرسید و در کتاب در کادر بنفش صفحه 57 یادداشت کنید . در دفتر ریاضی خود ،الگوهای عددی دوتا دوتا بنویسید و تا 20 ادامه دهید ،همین کار را برای الگوی سه تا سه تا ،تا عدد 30 ،چهارتا چهارتا ،تا عدد 40 نیز انجام دهید. با پرگار یک دایره به شعاع 2 سانتی متر و دایره ای به قطر 6 سانتی متر در دفتر ریاضی خود بکشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت علوم تا صفحه 68 و قسمت مقایسه صفحه 69 کتاب درسی تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی ،درس کار نیک ،همراه با درست و نادرست و درک مطلب گفته شد . واژه های هم معنی درس 7 و شعر حفظی مثل باران تدریس شد .
تکلیف: شعر حفظی مثل باران را تا دوشنبه حفظ کنید ،از شما پرسیده می شود . واژه های مخالف و هم خانواده های درس 7 و مخالف های شعر مثل باران در دفتر واژه نامه وارد شود . در دفتر فارسی خود نام سه شغل را بنویسید وبیان کنید که این شغل ها تولیدی هستند یا خدماتی .برای هر کدام یک بند بنویسید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 10 مطالعات تدریس شد . کاربرگه شماره 6 و 7 کتاب مطالعات ملاحظه شد ، جدول تقسیم کار دانش آموزان ملاحظه شد عزیزانی که جدول تقسیم کار آماده نکرده اند ،فردا آخرین فرصت است . کارت قدر دانی دختران گل ملاحظه شد ،برای این کارت قدردانی هم تا فردا فرصت دارید .
تکلیف: کاربرگه شماره شماره 8-9-10کتاب مطالعات صفحه های 51 و 52 را در کتاب کامل کنید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر بخش دوم تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه فرهنگ و مفهوم فرهنگ آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال نوشتن سفرنامه هستند.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دخترهای نازنین امروز در ساعت ریاضی علاوه بر رفع اشکال سوالات ریاضی ،مبحث مقایسه کسرها نیز تدریس شد . خانم ریاضی با لینک در کلاس اجرا شد و دانش آموزان به سوالات ان به صورت 4 گزینه ای پاسخ دادند .
تکلیف: قسمت تساوی کسرها را در کتاب ریاضی کار مطالعه کنید ،سپس به سوالات صفحه 76 و 77(به جز سوال 5 صفحه 77 )پاسخ دهید و عکس تکالیف را تا ساعت 22 روز جمعه در پرتال با کیفیت و وضوح تصویر ارسال کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت علوم درس 7 تا صفحه 66 تدریس شد .
تکلیف: آزمایش علوم صفحه 66 را در منزل انجام دهید. و گزارش کار خود را روی برگه A4 بنویسید و به کلاس بیاورید در صورت غیر حضوری بودن عکس آن را در پرتال ارسال کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: از درس 6 فارسی 6 صفحه املا به دلخواه تمرین کنید و عکس آن را تا ساعت 22 روز جمعه در پرتال ارسال کنید ، ارمغان هفته 11 در منزل با دقت انجام شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 8 هدیه تا اخر صفحه 56 تدریس شد ،مطالعه شود .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: صفحات 25 و 26 قران در کلاس تدریس شد و برخی دانش آموزان خواندند ،
تکلیف: در منزل این صفحات تمرین شود .

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با یک تصویر سازی دلخواه مرتبط با یلدا برای تکنیک آینه شکسته شروع کردیم و در ادامه خطوط شکسته و یا خمیده را روی تصویر اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی نکنید و حتما جلسه آینده این فعالیت را همراه با مداد رنگی و ماژیک جهت رنگ آمیزی با خود به مدرسه بیاورید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: