فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی،تمرین صفحه 54 کتاب درسی انجام و رفع اشکال شد. سپس با همکاری دانش آموزان،سوالاتی برای تمرین و رفع اشکال در این مبحث روی تخته ی کلاسی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی را با دقت خوانده،در دفتر ریاضی بنویسید و انجام دهید. عکس تکالیف خود را تا ساعت 22 در پرتال ارسال کنید. موفق باشید.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت فارسی،قسمت بیاموز و بگو درس ششم تدریس شد. از دانش آموزان ،جملاتی به زمان گذشته پرسیده شد . واژه های هم معنی و هم خانواده درس 6 نیز پرسیده شد .
تکلیف: در دفتر فارسی خود،5 جمله به زمان حال و 5 جمله به زبان گذشته بنویسید.حتما دخل پرانتز بنویسید جمله زمان حال است یا گذشته عکس تکالیف خود را تا ساعت 22 در پرتال ارسال کنید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: عکس تکلیف قسمت با خانواده درس 7 را در پرتال ارسال کنید . تا ساعت 22 امشب

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی متن مورد نظر با رعایت قوانین آن نوشته شد
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً از روی متن ارسال شده سه بار بنویسید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز به صورت آنلاین کلاس برگزار گردید. و با 2 آهنگ برای تحرک و هیجان دانش آموزان با هدف شناسایی سمت چپ و راست و جلو و عقب و توجه و تمرکز به گوش دادن آهنگ و انجام حرکاتی که شعر آهنگ می گوید با شمارش 4 تایی تمرین و بازی شد. سپس برای دست ورزی و دقت گوش دادن و تمرکز دانش آموزان باکاغذ یک ماهی درست کردیم و با آهنگ حرکات ماهی را آهسته با بدنمان تقلید کردیم.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی علاوه بر دست ورزی تساوی کسر ،صفحه 52 و 53 کتاب درسی تدریس شد .
تکلیف: صفحه 54 کتاب درسی را با دقت انجام دهید و عکس صفحات 52-53-54را در پرتال ارسال کنید . عکس فعالیت دست ورزی خود را نیز در پرتال ارسال کنید . تا آخر شب فرصت دارید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز درساعت علوم برای مرور فصل 5 و 6 و اهمیت یادگیری این دو فصل ،پرسش و پاسخ کلاسی از اغلب دانش آموزان انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز به علت کمبود وقت از دانش آموزان واژه های درس 6 پرسیده نشد . فردا حتما پرسیده می شود .
تکلیف: بند های درس 6 را در کتاب مشخص کن سپس از روی بند 4-6-8یکبار با دقت بنویس .و نقطه های بند 8 را با مداد رنگی بگذار . عکس هایی واضح و با کیفیت از تکالیفتان ارسال کنید . تا آخر امشب برای ارسال تکالیف فرصت دارید .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث همدلی (درک احساسات دیگران)تدریس گردید
تکلیف: تکلیف صفحه 23 انجام شود

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی مبحث کسر روی محور ،کسر مانده و بعد ،مجدد توضیح داده شد و رفع اشکال شد . عکس صفحه 72 سوال 4 و 5 را در پرتال همراه با کاربرگی که روی تخته ی کلاس انجام شد ،ارسال کنید ، کسانی که تکلیف روز گذشته را ارسال نکرده اند امروز همراه با تکالیف جدید تکلیف روز گذشته را نیز ارسال کنند .
تکلیف: تکلیف : تمرین های صفحه 72-73-74 کامل انجام شود و عکس تکالیف را در پرتال ارسال کنید ،برای ارسال تکالیف تا آخر امشب فرصت دارید . برای فردا در صورت آنلاین یا حضوری بودن ،یک عدد کیک تی تاب یا کلوچه یا سیب که بتوان آن را به قسمت های مساوی تقسیم کرد ،به همراه بشقاب و چاقوی یکبار مصرف داشته باشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: علوم فصل 5 و 6 را از روی کتاب درسی مطالعه کنید و در صورتی که کتاب کار به منزل برده اید درسنامه ی این دو فصل خوانده شود ،در غیر این صورت کتاب کار های خود را از مدرسه تحویل بگیرید و مطالعه کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: از درس فداکاران ،کلماتی که دارای 3-4-5-6 نقطه هستند ،در جدولی مرتب بنویس ،با 10 تای آنها یک متن زیبا بنویس . عکس تکالیفت را تا آخر امشب ارسال کن . فردا واژه های درس فداکاران (هم معنی ،مخالف و هم خانواده )پرسیده می شود . دختران گلم که کتاب های علوم و فارسی علوی و نگارش را به منزل برده اند ،فصل 5 و 6 علوم را مطالعه کنند . بقیه عزیزان به مدرسه مراجعه کنید و کتاب هایتان را تحویل بگیرید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: به مدت یک هفته( از امروز تا تا شنبه ی هفته ی آینده )در کاربرگه ی شماره 7 کتاب مطالعات،کارهایی که برای همکاری در خانه انجام می دهی ، یادداشت کن و بگو این همکاری ها چه فایده ای داشته است ؟(جواب این سوال را در کتاب صفحه 28 نیز یادداشت کن) سپس یک کارت قدردانی برای یکی از اعضای خانواده درست کن و عکس آن ها را در پرتال ارسال کن ،برای این کار تا هفته ی آینده ،شنبه فرصت دارید .در صورت حضوری بودن به مدرسه بیاورید .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس های قبلی(کارت بانکی، دستگاه کارت خوان و خودپرداز، نیاز و خواسته، پول های خارجی) دوره شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: مرور ریبون design _ کپی و کات کردن انجام شد همچنین با شیوه ی قرار دادن عکس در اسلاید آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دختران عزیز علوی - امیدواریم با دعای خیر شما عزیزان خوش قلب و مهربان، خداوند منان رحمت بارانش را بر آسمان تهران ببارد و کمتر شاهد برگزاری کلاس های آنلاین باشیم. مراقب سلامتیتان باشید با تشکر واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی صفحه 51 کتاب ریاصی تدریس شد و سوالی برای یادگیری و تثبیت ان در کلاس مطرح شد .
تکلیف: لطفا عکس تکالیف انجام شده صفحه 51 کتاب ریاضی را در پرتال ارسال کنید . کاربرگ زیر را با دقت در دفتر ریاضی نوشته و انجام دهید ،سپس عکس تکالیف همراه با سوال کلاسی که امروز در کلاس انجام دادیم ،را در پرتال ارسال کنید . تمرین شماره 1-2-3 صفحه ی 71 و تمرین 1صفحه 72 نیز با دقت انجام شود و عکس آن در پرتال ارسال شود. عکس تکالیف تا آخر امشب ارسال شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت مطالعات ،برخی دانش آموزان تحقیق های خود را در مورد منابع آب های زیر زمینی مانند چاه و چشمه و قنات که در محل سکونتشان وجود دارد ،در کلاس آنلاین خواندند.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درساعت فارسی ،واژه آموزی درس 6 و نگاه کن و بگو تدریس شد .
تکلیف: با 5 کلمه که با پسوند کش ساخته ای جمله بنویس(مثال:بار+کش=بارکش) برای قسمت نگاه کن و بگو یک داستان زیبا بنویس و عکس تکالیفت را در پرتال ارسال کن. عکس تکالیف تا آخر امشب ارسال شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت مطالعات درس 9 از کتاب تدریس شد و به سوالات با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه دوره اتیکت فضاهای عمومی انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: تمرینات کتاب کار دانش آموزان همراه با خواندن بخوان و بیاموز ،در کلاس به طور کامل انجام شدو ملاحظه و امضا شد و تحویل دانش آموزان داده شد ،اولیای محترم لطفا امضا کرده و تاریخ بزنید.
تکلیف: سوالات 1-2-3-4صفحه های 71 و72 در منزل انجام شود . ارمغان هفته 10 با دقت انجام شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی درس 6 کتاب فارسی همراه با هم معنی های درس گفته شد ، درست و نادرست و درک مطلب نیز در کلاس انجام شد .
تکلیف: لغات مخالف و هم خانواده ی درس 6 ،در دفتر واژه نامه وارد شود . به علت اهمیت لغات درس 6 ،هر روز یک صفحه املا تمرین شود .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: املای جاخالی از درس پنجم در کلاس گفته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: جدول تقسیم کار خود را درمنزل درست کرده ،به زیبایی تزیین کنید و به کلاس درس بیاورید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 7 کتاب هدیه کامل تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد .
تکلیف: قسمت با خانواده کتاب هدیه درس 7 را در منزل کامل کنید .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قران صفحات 20 -21-22-23-24به دانش آموزان درس داده شد .لطفا در منزل تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: