فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام - با تبریک شروع پایگاه تابستانه و آغاز آموزش امیدواریم فعالیت های پربار و با نشاطی را دختران عزیز علوی تجربه نمایند. با توجه به هفته اول اجرای آموزشی از پیش دبستان تا ششم تمامی دانش آموزان عزیز تا روز سه شنبه کلاس داشته و روز چهارشنبه 21/تیرماه تعطیل می باشند. تعطیلی روز چهارشنبه فقط و فقط برای این هفته بوده و روال آموزشی دانش آموزان از هفته بعد( از روز یکشنبه 25/تیرماه لغایت چهارشنبه ) طبق برنامه آموزشی تفریحی برگزار می گردد و تا 18/مرداد این کلاس ها به همین منوال تداوم دارد. یادآور می گردد (گروه اول : پیش دبستان،اول و دوم) روزهای یکشنبه اردو داشته و گروه دوم( سوم تا ششم ) روزهای چهارشنبه اردو آن ها برگزار می گردد. این هفته از تاریخ 18/ تیرماه تا 20/تیرماه دانش آموزان در دبستان بوده و شروع اردوهای تفریحی از هفته بعد در روزهای تعیین شده برگزار می گردد. با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: تابستان و کودکی از یک جنس هستند،هنوز طعمش را نچشیده‌ای تمام می‌شود. اما همان اندک طعم آن نیزتا همیشه نوک زبانت خواهد ماند. با سلام و احترام خدمت اولیا گرامی. فعالیت امروز دخترهای عزیزمون مرور و یادآوری اعدادسه رقمی پایه دوم در قالب بازی و یادگیری وبا هدف تقویت تمرکز وبالابردن سرعت عمل دانش آموزان عزیز به این صورت که تعدادی اعداد سه رقمی به عدد و حروف روی کارت ها نوشته شده و به دانش آموزان داده شد. دانش آموزان دوبه دو به رقابت پرداختند و اعداد مربوطه را با فلش کارت های یکان و دهگان و صدگان روی تخته ساختند.

زنگ تفریح

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: جشن بازگشایی تابستانه به همراه دانش آموزان عزیز کلاس اجرا و انجام شد و هدایایی نیز به رسم یادبود تقدیم گردید. با آرزوی تابستانی زیبا برای دختران عزیزم

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خلاقم سلام امروز با آغاز کلاس های تابستانی در کنار شما عزیزان با نحوه فعالیت ها و وسایل مورد نیاز این دوره جذاب و هیجان انگیز هنری و ورودمان به دنیای رنگی هنر آشنا شدیم. امیدوارم تابستانی لذت بخش همراه با شناخت دنیای هنر در کنار هم سپری کنیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم با توجه به نکاتی که در کلاس درباره ی وسایل مورد نیاز این دوره گفته شد(1عدد مقوا A4 ضخیم-آبرنگ -قلمو سرگرد در سایز4 ترجیحاً برند پارس آرت یا رهاورد یا خرم -مداد و پاک کن و ...)در جلسه بعد آن ها را به همراه داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: