فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران گلم امروز درساعت ریاضی ،تمرین صفحه 13 کتاب ریاضی را در کلاس انجام دادند و دست ورزی با چینه و چوب خط (درست کردن دسته هایی با شمارش های چند تا چند تا )داشتند . کتاب کار ریاضی در ساعت ریاضی تا صفحه 15 انجام شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی ریاضی را با دقت در دفتر فارسی بنویسید ،سوال و جواب هر دو توسط خود دانش آموز نوشته می شود و با مداد مشکی بنویسید .لطفا پرینت گرفته نشود.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم ،عزیزان کتاب کار علوم را پاسخ داده و پاسخ ها ملاحظه شد ،تا صفحه 13 کتاب کار در کلاس انجام شد و ادامه ی درس دوم علوم در کلاس داده شد .
تکلیف: تکلیف علوم ، جدول صفحه 15 و 16 تا سه شنبه انجام شود و در مورد گروه های غذایی تحقیق کنید و در کلاس درس ارائه دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی دختران نازنین ،قسمت های نگاه کن و بگو ،بیاموز و بگو در کلاس انجام شد و شعر حفظی پدر بزرگ در کلاس خوانده شد.
تکلیف: تکلیف فارسی 5 کلمه (لحظه -قطره-قطعه-دانش آموز-چراغ ) در دفتر فارسی در جدولی مرتب بنویسد و مشخص کنید هر کلمه با کدام واژه جمع می شود (ها،ان ،ات)اگر با دو تا از واژه ها جمع می شد ،هر دو تا را بنویس. شعر حفظی پدر بزرگ را حفظ کنید ،روز سه شنبه پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز دانش آموزان نازنین در ساعت املا ،املای جاخالی از درس اول فارسی داشتند ، دانش آموزانی که دفتر املا همراه نداشتند در دفتر فارسی املا را نوشتند ،حتما در دفتر املای مدرسه وارد کنند و دفتر املای مدرسه را به کلاس بیاورند .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دوم ( پول تو جیبی ) داده شد و فعالیتش حل شد. بچه ها با نحوه خرج کردن پول توجیبی هاشون آشنا شدند.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 22 حل شود. قصه صوتی با این لینک گوش داده شود: https://aparat.com/v/TLZhC

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش داستان مهره ها و هدف از بازی شطرنج

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی دانش آموزان عزیز ، مباحث گذشته و شمارش چندتا چند تا را مرور کردیم . کتاب کار ریاضی در ساعت مربوطه تا صفحه 13 در کلاس انجام شد .
تکلیف: دختران باهوشم تمرین صفحه ی 12 کتاب ریاضی را در کتاب با دقت انجام دهید (قسمت خلاق باش نیاز نیست انجام شود) لطفا چینه و چوب خط ،حتما فردا اورده شود. تمام لوازم آموزشی دانش آموزان که قبلا در پرتال گذاشته شده بود به مدرسه آورده شود.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم دانش آموزان عزیز جدول صفحه 12 کتاب را کامل کرده و سپس درس دوم کتاب علوم را تا صفحه 15 خواندند .
تکلیف: دانشمندان کوچک ،فعالیت صفحه 15 کتاب علوم را در منزل یادداشت کنید سپس با توجه به اطلاعات این جدول ،صفحه 16 را کامل کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: روخوانی و روانخوانی درس اول فارسی امروز در کلاس توسط دانش آموزان انجام شد و واژه های هم معنی و مخالف درس های محله ی ما و ستایش در کلاس پرسیده شد .
تکلیف: دختران گلم ،با 10 کلمه ی مهم املایی ،10 جمله ی زیبا بنویس .لطفا در دفتر فارسی نوشته شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت مطالعات تکلیف جلسه قبل در کلاس ملاحظه شد ،درس دوم مطالعات نیز تدریس شد .
تکلیف: رونوشت صفحه اول شناسنامه خود را با خلاقیت خودتان درست کنید و به کلاس درس بیاورید . در دفتر فارسی خود ،در مورد مسئولیت هایی که با افزایش توانایی ها به شما اضافه می شود ،در چند جمله بنویسید .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: جدول ارزش مکانی 3 رقمی همراه با تماشای ویدیو آموزشی تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. موارد آموزش داده شده در این جلسه : آموزش حریم شخصی 2 (حریم شخصی بدن ،اطلاعات شخصی ...) عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال مشارکت در کار کلاسی و پاسخ دادن به سوالات هستند
تکلیف: دانش آموزان باید در مورد قوانین حریم شخصی در مدرسه و فضاهای عمومی و خانه برای والدین توضیح دهند
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز علوی - طبق برنامه ریزی های مجدد آخرین تغییرات اجمالی برنامه آموزشی کلاسی خدمتتان ارسال می گردد. لطفاً دانش آموزان از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی ارسالی ، موارد آموزشی را به همراه داشته باشند. لطفا در بخش آزمایشگاه فایل را ملاحظه بفرمائید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی پس از مرور درس قبلی دست ورزی شمارش چند تا انجام شد و صفحه 10 تدریس شد و سوال یک صفحه 11 در کلاس انجام شد .
تکلیف: کاربرگ ارسالی را با دقت در دفتر ریاصی نوشته و انجام دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فارسی تکالیف ملاحظه شد و تدریس قسمت واژه اموزی در کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: از کلمات مهم و املایی درس اول فارسی یک صفحه در دفتر فارسی املا بنویسید و اولیا آن را ملاحظه کنند و تصحیح کنند. لغات هم معنی و مخالف درس ستایش و محله ی ما ،شنبه در کلاس درس پرسیده می شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: هدیه های آسمان درس اول تا قسمت گفت و گو کنیم صفحه 10 در کتاب کامل شد .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت قرآن ابتدا مروری از سال گذشته در کلاس درس داشتیم و دانش اموزان اذکار اذان و اقامه را خواندند و تکرار و تمرین کلاسی داشتیم .

آزمایشگاه

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز علوی - طبق برنامه ریزی های مجدد آخرین تغییرات اجمالی برنامه آموزشی کلاسی خدمتتان ارسال می گردد. لطفاً دانش آموزان از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی ارسالی ، موارد آموزشی را به همراه داشته باشند. لطفا در بخش آزمایشگاه فایل را ملاحظه بفرمائید. با تشکر
تکلیف: یادآور می گردد در بخشی از ترتیب اجرای درس ها تغییراتی اعمال شده است. با تشکر
فعالیت: سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب کارها به مدرسه آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان قرار داده و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل فرستاده شود . ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای بر اساس تجربیات دانش آموزان اجرا می شود و یا طبق تکالیف مورد نظر به صورت برگه ای تحویل مربی خواهد شد.با تشکر معاون آموزشی کیهان

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: عزیزان در ساعت ریاضی و هوش ،صفحات 8و 9 را در کتاب انجام دادند و رفع اشکال صفحه 11 کتاب کار علوی نیز در کتاب کار ریاضی انجام شد .
تکلیف: تکلیف : به سوالات با دقت پاسخ دهید (با روش الگویابی)

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در یکی از ساعات درسی دانش آموزان به سوالات فصل اول از کتاب کار علوم صفحات 10 و 11 پاسخ دادند و در کلاس جواب ها مورد بررسی قرار گرفت .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران گل در ساعت فارسی ،دفتر واژه نامه ملاحظه شد و مخالف های درس اول کامل بررسی شد .درس محله ما را با دقت یکبار برای اعضای خانواده روخوانی کن .
تکلیف: از درس محله ی ما کلماتی که دارای حروف (ح-ت-ط-ظ-ث)هستند در جدولی مرتب بنویس. صفحه 8 از کتاب نگارش را در کتاب نگارش انجام دهید . دخترهای گلم لطفا ارمغان هفته شماره 2 را تا اخر هفته هفته انجام دهید و شنبه به مدرسه بیاورید .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : دویدن-تمرین اصلاحی پریدن-تمرین مقدماتی دو امداد-آموزش حمل کوله مدرسه و بازی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از سرفصل خودآگاهی درس شناخت احساسات تدریس گردید .تکلیف صفحه 9 در منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: