فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی دفتر املا کتاب کار فارسی علوی کتاب آموزش و پرورش علوم هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام صفحه های 19-20-21 ( تقارن ) آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم صفحه ی 19 سوال 1-2 ، صفحه ی 20 سوال 1، صفحه ی 21 سوال 1 رنگ آمیزی شود . صفحه ی 22 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مرور فصل نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم از درس اول پرسیده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: اولیای محترم لطفا از درس دوم به دانش آموزان عزیز املا گفته شود ، و لطفا تصحیح شود .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: نگارش درس سوم کامل نوشته شد . بند نویسی تصاویر صفحه ی 24 نگارش درس سوم انجام شد .

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ گربه و گلدان انجام شد در منزل تکمیل شود و جلسه بعد همراه خود بیاورید وسایل مورد استفاده جلسه بعد: برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ گربه و گلدان انجام شد در منزل تکمیل شود و جلسه بعد همراه خود بیاورید وسایل مورد استفاده جلسه بعد: برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم، خواهش می‌کنم" صحبت شد و با نشان دادن اسلایدی از پاورپوینت کلمه‌های جادویی از دانش آموزان پرسیده شد "وقتی یک نفر شروع به خوردن یک خوراکی جذاب در حضور دیگران میکند، چه احساسی دارند و از او چه انتظاراتی دارند؟" سپس از آنها خواسته شد خود را جای کسی که خوراکی دارد بگذارند، دوست دارد دیگران چه رفتاری کنند. سپس از دانش آموزان خواسته شد بعد از اینکه جمله‌ی امری مثل "بشین اینجا" را شنیدند همگی آن را با کلمه جادویی "لطفا" تکرار کرده و دست بزنند و مثلا بگویند "لطفا بشین اینجا". و این تمرین با جملات امری دیگر تمرین شد. در مرحله بعد از دانش‌اموزان خواسته شد هر کدام جمله ای امری بگویند و بقیه با دست زدن و کلمه "لطفا" جمله را تکرار کنند.
تکلیف: دانش آموزان جملاتی را با لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش می‌کنم با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و با صدای خود بفرستند و یا به صورت مکالمه(دیالوگ) یادداشت کنند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر
توضیح: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه (30 مهرماه) این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار فارسی علوی کتاب نگارش کتاب کار علوم علوی کتاب کار ریاضی علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ارمغان هفته ی اول رفع اشکال شد .
تکلیف: دختران عزیزم ارمغان هفته ی دوم نوشته شود . کتاب کار ریاضی تمرین صفحه های 26-27-28نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم از درس اول پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دفتر املا به دانش آموزان عزیز داده شد ، اولیای محترم لطفا مشاهده و امضا بفرمایید و دانش آموزان شنبه به همراه خود بیاورند.
تکلیف: دختران گلم هم معنی کلمات درس سوم نوشته شود . معنی کلمات را از انتهای کتاب فارسی آموزش و پرورش پیدا کنید و بنویسید . اولیای محترم لطفا از درس اول به دانش آموزان عزیز املا گفته شود ، و لطفا تصحیح شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس دوم آموزش داده شد .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: اذان و اقامه ی صفحه ی 4 پرسیده شد. اذان و اقامه ی صفحه ی 5 و سوره ی حمد آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم تا جلسه ی هفته ی آینده ( چهارشنبه ) اذان و اقامه و سوره حمد را تکرار و تمرین داشته باشید . که در پرسش روز چهارشنبه آمادگی کامل را داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/07/27 ورزش هدف جلسه پرتاب توپ دانش آموزان به دو گروه تقسیم شدند و استقرار گروه اول بصورت دایره ای و تشکیل دیواره دفاعی و حرکت پای پهلو. در گروه دوم توپ های رنگی توزیع شد و هر تعداد توپی که از زیر پای نفرات وسط در چرخش، پرتاب می شد داخل، شمارش می شد. فاز دو تمرین اجرای بازی توپ تو سبد؛ دانش آموزان به گروه‌های دو نفره تقسیم شدند و در مسیر رفت یک نفر با دستان خود سبد درست کرد و دیگری با توپ به سمت هدف نشانه می گرفت در انتها مسیر جای نفرات تعویض شده و دانش آموزی که سبد بوده بایستی پرتاب توپ کند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث شناخت علایق و آرزوها تدریس گردید

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: صفحه ی 9-10 کتاب هوش حل شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب هوش و ریاضی کتاب مطالعات اجتماعی کتاب قرآن دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.
توضیح: با سلام - دانش آموزان پایه سوم برای بهرمندی کامل از کلاس یوگا و ورزش، فردا چهارشنبه 401/07/27 _ساعت7:30 در مدرسه حاضر باشند تابه موقع سرویس مدرسه به سمت مجموعه ورزشی حرکت کرده "خانم کاظمی معلم ورزش

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام واحترام خدمت اولیای عزیزتمرین صفحه ی 18 (ساعت بعدازظهر ) کتاب آموزش و پرورش نوشته شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 25-26 (ساعت بعدازظهر ) کتاب کار ریاضی نوشته شد .
تکلیف: دختران گلم ، 10 برنامه ی تلویزیونی را به بعدازظهر در دفتر تمرین ریاضی بنویسید . مثلا به این صورت نوشته شود : کارتون شبکه پویا ساعت 17:30 یا 5:30 بعدازظهر پخش می شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: تمرینات درس اول (زنگ علوم ) نوشته شد .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: قران صفحه ی 4 اذان و اقامه پرسیده می شود .

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: به نام خداوند اراده و توان ورزشکاران هفته تربیت بدنی مبارک دانش آموزان پایه سوم برای بهرمندی کامل از کلاس یوگا و ورزش، فردا چهارشنبه 401/07/27 _ساعت7:30 در مدرسه حاضر باشند تابه موقع سرویس مدرسه به سمت مجموعه ورزشی حرکت کرده "خانم کاظمی معلم ورزش

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب.جلسه امروز آموزش متن سرود یلدا
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه آینده متن سرود حفظ شود. یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها آجیل و انار و اش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص و شادی تا صبح بامن بیداری همه دورهم خوشحال حالا میگیریم یه فال

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا عزیز و دانش آموزان گلم، امروز با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط پاور پوینت عزیزان توانستند برنامه را از منوی استارت باز کرده و با مفاهیم ماکسی مایز و مینی مایز آشنا شدند و همچنین با نوار دسترسی سریع آشنا شدند و توانستند طبق سلیقه خود آنرا تغییر داده و سپس به وسیله ی منوی فایل و گزینه ی نیو(بازکردن صفحه جدید) صفحه ای جدید و بلانک باز کردند و توانستد با گزینه ی اینفورمیشن آشنا شده و گزینه اوپن(باز کردن فایل از قبل ذخیره شده)را یاد گرفتند و کلید های میانبر کنترل او و کنترل ان را یاد گرفتند.
تکلیف: در صورتی که شما عزیزان در منزل خود برنامه پاورپوینت را دارید سعی کنید مطالب فراگرفته را در منزل در اوقات فراغت خود تمرین کنین که هفته ی بعد شروع اصلی کار هست.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ساعت مبحث قبل از ظهر و بعدازظهر آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم در دفتر تمرین ریاضی خود ساعتی کشیده و ساعت قبل ازظهر و بعدازظهر را بنویسید . مثلا 1-13 ، 2-14

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم درس اول به صورت کامل آموزش داده شد . کار در کلاس اول و دوم نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و عرض ادب واژه آموزی و بیاموزو بگو ( هم خانواده - تبدیل جملات گفتاری به نوشتاری ) آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم صفحه ی 30 کتاب فارسی آموزش و پرورش ، را بدون گذاشتن نقطه در دفتر تمرین فارسی خود بنویسید .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و دختران عزیزم در این جلسه درباره" نیاز و خواسته "و تفاوت های آنان به طور اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. قصه صوتی" چی لازم دارم چی بخرم" شنیده شد و دختران عزیزم خلاصه آن را برای بقیه بازگو کردند.
تکلیف: دختران عزیزم،برای تکلیف جلسه بعد 02 / 08 /1401 ،خلاصه داستان صوتی چی لازم دارم،چی بخرم به صورت خلاصه نوشته و در پرتال بارگذاری شود. هم چنین یک دفتر مخصوص " سواد مالی" به کلاس آورده شود. در پناه ایزد منان باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان زرنگ و فعال، امروز با یک آهنگ جدید که دارای دو شمارش متفاوت بود(1،2)و(1،2،3) با حرکات (بادی پرکاشن)و همراهی لیوان(کاپ گیم) 4 مدل حرکت تمرین و به صورت گروهی اجرا گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، برای جلسه بعد 4 بازی آموزش داده شده، را در خانه تمرین کنید. تمام بازیها تمرین و تکرار میگردد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز دو شنبه( 25مهرماه ) این کتاب ها را همراه خود بیاوردید: کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. کتاب نگارش

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای عزیز فعالیت کلاسی ( ماشین ورودی و خروجی ) کتاب کار صفحه ی 19-20 نوشته شد . کاربرگ نمونه سوالات فصل اول رفع اشکال شد.
تکلیف: تمرین صفحه های 20-21-22 کتاب کار علوی نوشته شود .( سوال 8 صفحه ی 22 کتاب کار نوشته نشود )

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم صفحه ی 14 آموزش داده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس سوم ( آسمان آبی ، طبیعت پاک ) روخوانی شد .
تکلیف: نگارش درس سوم صفحه ی 20 سوال اول و دوم نوشته شود .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: املا از درس دوم گفته شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: