فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، دانش آموزان عزیز دوشنبه این کتاب ها را به همراه داشته باشید :( کتاب کار علوم - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب کار ریاضی .) کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، فصل 6 ، صفحه ی 98-99-100 تدریس شد.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، علوم درس 10 - مبحث نیرو و همه جا 2- آموزش داده شد . امروز مباحث کرم خاکی و شهر خوراکی ها از هفته ی ملی علوم اجرا شد . دختران خوبم ، این موارد را فردا برای هفته ی ملی علوم به همراه خود بیاورید : کاغذ رنگی A4 ( مطابق با گروه هاوس سیستمی خود ) / سنگ و صدف ( به تعداد دلخواه جهت دست سازه ) / چسب رازی متوسط یک عدد / دو عدد مقوای A4 به رنگ های گروه هاوس سیستمی خودتان/ قیچی /
تکلیف: دخترهای عزیزم ، در برگه ی A4 با لوگوی علوی نقاشی کرم خاکی و در برگه ی A4 ، بدون لوگوی علوی ، نقاشی خوراک های سالم و ناسالم را بکشید . وبرای نقاشی های خود یک قاب با کاغذ رنگی یا مقوا به رنگ گروه هاوس سیستمی خود درست کنید و اسم و فامیل خود را بنویسید . دختران خوبم ، باتوجه به لینک ارسال شده کاردستی کرم خاکی را بسازید . *** فردا نقاشی های خود و کاردستی کرم خاکی راه بیاورید .*** https://hajifirouz5.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/9ccad286ed3f43b46f59235003bcd7e050533846-360p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImY2NDM3NzlhMTc5NDA3N2EzZDBhM2FiOTBmN2ViMjk1IiwiZXhwIjoxNjc2ODIzNjMwLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.iFwHK-ljbmnmuoSZKtzT8jLQ-cmtwaRIQuy1ab7MlX4

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، فردا از درس 10-11 پرسیده می شود .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان فعال و موفق علوی با توجه به شروع هفته ملی علوم از یکشنبه 1401/11/30 لغایت 1401/12/03 برنامه اجرایی - آموزشی آن حضورتان در بخش (درس علوم) ارسال می گردد. امیدواریم دانش آموزان عزیزمان هفته خلاق،پویا توام با آموزش های جذاب علم نوین علوم را تجربه کرده و به خوبی بیاموزند. از تاخیر ارسال برنامه آموزشی هفته ملی علوم صمیمانه عذرخواهی کرده و از صبر و بردباری همیشگیتان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. با تشکر - معاون آموزشی کیهان

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران عزیزم با توجه به آموزش کارگاهی فعالیت های علوم حتما مقواها، کاغذهای رنگی و وسایل آموزشی و کارگاهی علوم در را در پوشه و یا کیفی مناسب قرار دهید تا در کلاس دچار چالش و مشکل نشوید. در تمام دوره آموزش توجه و دقت کافی را داشته باشید تا فعالیت ها را به خوبی بیاموزید. طبق برنامه درسی هفته ملی علوم وسایل را به صورت روزانه بیاورید و جهت آوردن کتاب های پایه حتما مطالب معلم در پرتال را مطالعه بفرمائید. با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما عزیزان گلمان با تشکر و احترام - کیهان معاون آموزشی
تکلیف: برنامه هفته ملی علوم بارگذاری شده است لطفاً ملاحظه بفرمائید. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام _ والدین گرامی از هفته آتی روز یکشنبه 1401/11/30 لغایت چهارشنبه 1401/12/3 هفته علوم برگزار می شود . ابزار و وسایل مورد نیاز دانش آموزان متعاقبا همان روز اعلام می شود . * توجه * توجه*** پنج شنبه بعد از ظهر حتما پرتال دبستان بخش (علوم) را ملاحظه بفرمایید تا از برنامه هفته ملی علوم و لوازم های مورد نیاز جهت اجرای روزانه آن مطلع شوید خواهشمندیم برای پنج شنبه بعد از ظهر پرتال تکالیف بخش درس علوم را ملاحظه بفرمایید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، دانش آموزان عزیز یکشنبه این کتاب ها را به همراه داشته باشید :( کتاب کار علوم - کتاب ریاضی آموزش و پرورش .)
تکلیف: دختران خوبم ، ارمغان شماره ی 16 نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، از درس 7-8-9 پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، فارسی از درس 11 پرسیده می شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 17 آموزش داده شد .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، از صفحه ی 67 تا 71 توسط دانش آمیزان خوانده شد .

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: انجام مهارت توپ و تور برای ارتقا فاکتور نشانه گیری و توانایی گرفتن توپ و هماهگی و رها کردن ان برای سرویس با روی دست ( فورهند) شایستگی پایه: دقت و هماهنگی و تقویت روحیه همکاری و قانونمندی و اعتماد به نفس.

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، از صفحه ی 34تا 39 نوشته شد .
فعالیت: با سلام و احترام _ والدین گرامی از هفته آتی روز یکشنبه 1401/11/30 لغایت چهارشنبه 1401/12/3 هفته علوم برگزار می شود . ابزار و وسایل مورد نیاز دانش آموزان متعاقبا همان روز اعلام می شود .

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، دانش آموزان عزیز فردا این کتاب ها را به همراه داشته باشید :( کتاب اجتماعی - کتاب قران - کتاب هوش- کتاب نگارش .) کتاب کارریاضی ، صفحه ی 129 و کتاب ریاضی آموزش و پرورش صفحه ی 95 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران خوبم، کتاب ریاضی ، مرور فصل ، صفحه ی 95 نوشته شود . از ضرب 2 تا 9 پرسیده می شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، کلاس بدون دیوار ، مربوط به درس 9 برگزار شد .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: با سلام و احترام ،دختران خوبم ، کتاب نگارش ، درس 11، صفحه ی 68-67 نوشته شود

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین عزیز و دانش آموزان گلم امروز عزیزان با مفاهیم اضافه کردن انیمیشین به انیمیشین های قبلی آشنا شده و توانستند روی یک شکلک واحد که از قبل همه را گروه کرده بودند انیمیشن هایی با تعداد بالا دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: انواع واکنش های بدن پس از فعالیت های ورزشی ،بخش دوم تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ،دختران خوبم این کتاب ها را فردا به همراه داشته باشید : ( کتاب کار ریاضی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب نگارش .) کتاب ریاضی ، صفحه ی 91- 92- 93 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم ، کتاب کار ریاضی ، تمرین صفحه ی 128 از سوال 1-2-3 نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب علوم آموزش و پرورش ، درس 9 نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام واحترام ، کتاب آموزش و پرورش فارسی ، درس 11 ، بیاموزو و بگو و واژه آموزی تدریس شد. گوش و کن و بگو صفحه ی 89 و خواب خلفیه و حکایت راز جعبه خوانده شد .
تکلیف: دختران گلم ، کتاب نگارش از صفحه ی 66تا 67نوشته شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام در این جلسه " سوادمالی" درباره " بسته بندی" محصولات صحبت کردیم و به بازی و سرگرمی نیز پرداختیم.
تکلیف: لطفا صفحات 125 و 126 کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک آهنگ 4 ضربی به همراه چوبک و بادی پرکاشن که باعث تقویت حرکات جلو و عقب به صورت گروهی با دانش اموزان تمرین و اجرا گردید. و هم چنین بر روی آهنگی2 ضربی به صورت بادی پرکاشن در سرعت بالا تمرین و اجرا گردید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: