فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. در صورتی که دوشنبه 19/ دی ماه، مدارس **حضوری **باشد ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس فارسی خواهد بود .با تشکر واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران خوبم ، فردا این کتاب ها را به همراه داشته باشید : کتاب کار ریاضی - کتاب کار علوم - کتاب نگارش - . ) ارزشیابی ضرب گرفته شد . کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، صفحه ی 69 آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی ، تمرین صفحه ی 92-93 رفع اشکال شد . کار در کلاس صفحه ی 91-95 آموزش داده شد .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب کار علوم ، درس هفتم ،(نور و مشاهده ی اجسام ) از صفحه ی 87-88-89 آموزش داده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب کار فارسی ، درس هشتم ، سوال 13 نوشته شد. کتاب نگارش ، درس هشتم ، سوال 3صفحه ی 49-سوال 1-2 3 صفحه ی 50 - سوال 1-2-3 صفحه ی 51 نوشته شد .
تکلیف: ارزشیابی فارسی ، از درس 1تا 7 گرفته می شود .( لطفا هم کتاب کار فارسی - کتاب آموزش و پرورش فارسی خوانده شود .)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: هدیه های آسمانی درس نهم آموزش داده شد .

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام دانش آموزان عزیزم لطفاً تمرین زیبانویسی خود را تمرین و تکرار کرده و برای مسابقات زیبانویسی در حروف ( ح ج چ خ ) تکرار و تمرین مستمر داشته باشید. با تشکر

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره دروس 1 تا 3انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران خوبم ، فردا این کتاب ها را به همراه داشته باشید : کتاب کار ریاضی - کتاب آموزش و پرورش ریاضی - دفتر تمرین ریاضی - کتاب کار علوم - کتاب کار فارسی - کتاب نگارش - هدیه های آسمانی . ) کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، صفحه ی 66 -67-68 آموزش داده شد .ضرب 7 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، کتاب کار ریاضی ، صفحه ی 92-93 نوشته شود . ضرب 7 را در دفتر تمرین خود کامل کنید . فردا ارزشیابی ضرب ، از ضرب 2تا 7 به صورت کتبی ، پرسیده می شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ارزشیابی علوم برگزار شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، درس هشتم ، از صفحه ی 66 تا 68 سوال 9-10-11-12-14نوشته شود .

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید
تکلیف: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی و فوم اکلیلی و چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس اولیه مبحث ضرب انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی اتیکت مکالمه پارت اول تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. در صورتی که شنبه 17/ دی ماه، مدارس **حضوری **اعلام شود اولین ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی با سنجش درس علوم برگزار خواهد شد.با تشکر واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: (با سلام و احترام ، در صورت حضوری بودن مدارس، شنبه 17 دی ماه ، این کتاب ها را به همراه داشته باشید: کتاب کار ریاضی - کتاب کار علوم - کتاب کار فارسی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش .) کتاب ریاضی نمونه سوال های مربوط به فصل اول تا سوم رفع اشکال شد. جشن هزار برگزار شد در صورت حضوری شدن می توانید فعالیت های جشن هزار خود را به مدرسه بیاورید. با تشکر
تکلیف: ضرب 2-3-4-5-6 پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران گلم ، در صورت حضوری بودن مدارس ، شنبه 17 دی ماه ، سنجش علوم از درس اول تا درس ششم گرفته می شود . لطفا کتاب کار علوم - کتاب آموزش و پرورش علوم با دقت مطالعه بفرمایید .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران گلم ، کتاب کار فارسی ، درس هشتم ،املا دان صفحه ی 64 قسمت الف - ب نوشته شود .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب قران ، از صفحه های 34تا 38(حروف ناخوانا) آموزش داده شد و توسط دانش آموزان روخوانی شد.
فعالیت: سلام به دخترهای عزیزم، فردا در یکی از کلاس های آنلاین جشن هزار خواهیم داشت. برای مشاهده ی کارت دعوت جشن هزار این لینک https://digipostal.ir/cmhpyl7 را در گوگل کپی کرده و مشاهده کنید. عزیزانم، با خلاقیت خودتان کاردستی عدد 1000 را درست کنید یا نقاشی عدد 1000 را بکشید و فردا همراه خود به کلاس آنلاین بیاورید. در فایل ضمیمه چند نمونه کاردستی عدد هزار در قسمت کاربرگ برای شما ارسال شد که می توانید از آن ها هم ایده بگیرید. و در صورتیکه در منزل بادکنک دارید، فردا همراه خود در کلاس آنلاین بیاورید. با تشکر معلمین سوم

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران خوبم ، فردا این کتاب ها را در کلاس انلاین به همراه داشته باشید : ( قران - کتاب کار ریاضی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش .) کتاب کار ریاضی ، ( روش نمادین ) صفحه ی 88-89 نوشته شد . کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، (ضرب روی محور) صفحه ی 66 تدریس شد .ضرب پرسیده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، ادامه ی فصل سوم ،کتاب ریاضی آموزش و پرورش، از صفحه ی 52تا 54 و ادامه ی کتاب کار ریاضی فصل سوم ، از صفحه ی 75تا79؛ را تکرار و تمرین کنید . و در دفتر تمرین ریاضی خود ؛نمونه های سوال مربوط به صفحات را بنویسید و حل کنید. ضرب 2-3-4 -5-6پرسیده می شود.( حتما ضرب را تکرار و تمرین داشته باشید.)

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس هشتم ،و بیاموزو بگو تدریس شد . کتاب کار ، درس هشتم ، هم معنی و مخالف ، تمرین سوال های ،1-2-3-4-5-6-8- نوشته شد .

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت والدین و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان در جلسه مجازی به رفع اشکال میاحث قبلی و آموزش جدید پرداختند و توانستند برای اسلاید های خود موزیک و موسیقی مورد نظر را گذاشته و یا صدای خود را ضبط نموده و در اسلاید ها از آن استفاده کنند. سپس آنها با انواع شکل ها بیشتر آشنا شده و کلیه گزینه های مربوط به تغییرات شکل ها را فراگرفتند و توانستند در شکل ها متن وارد کنند.
تکلیف: خواهشمندم تمام مطالب تدریس شده حتما تمرین شود که جلسات آینده بتوانیم ارزشیابی مختصری داشته باشیم . با تشکر از همکاری شما .

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: از کتاب کار ریاضی ، سوال 8-9 صفحه ی 84 و صفحه ی 87 نوشته شده است . از ضرب 2 تا 6 پرسیده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، ادامه ی فصل دوم ،کتاب ریاضی آموزش و پرورش، از صفحه ی 37 تا 41وادامه ی کتاب کار ریاضی فصل دوم ، از صفحه ی 53تا 56 ؛و فصل سوم ، از کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، از صفحه ی 44تا 51و از کتاب کار ریاضی فصل سوم ؛ از صفحه ی 60 تا 74 را تکرار و تمرین کنید . و در دفتر تمرین ریاضی خود ؛نمونه سوال مربوط به صفحات را بنویسید و حل کنید. ضرب 2-3-4 -5-6پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم از درس اول تا ششم پرسیده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ( دختران خوبم در صورتی حضوری و غیر حضوری بودو مدارس این کتاب ها را به همراه داشته باشید: کتاب کار فارسی و فارسی آموزش و پرورش ، کتاب کار ریاضی و ریاضی آموزش و پرورش .) از درس اول و دوم پرسیده شد .

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز برای هیجان و گرم کردن بچه ها یک warm up به صورت شمارش 4 تایی با دو حرکت متفاوت 4 تایی به صورت بادی پرکاشن بازی و اجرا گردید. و سپس بر روی یک اهنگ با دو سرعت مختلف کند و تند با هدف هماهنگی عصب و عضله به صورت شمارش 3 تایی و 4 تایی و ایجاد چالش برای بچه ها در اجرای حرکات 3 تایی مختلف اجرا شد.
تکلیف: تمرین بر روی حرکات دست و پای مخالف به صورت رفت و برگشت. مثال( 2 ضرب دست راست - پای چپ و 2 ضرب دست چپ - پای راست)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: