فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: سلام به دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب علوم آموزش و پرورش / کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ دفتر ریاضی و فارسی / کتاب کار فارسی / کتاب نگارش /هدیه آسمانی**** دخترهای عزیزم، در صورتی که این کتاب ها در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.****
توضیح: دختران خوب و عزیزم امروز از کلاستان خیلی لذت بردم و تلاشتان عالی بود موفقیت های روز افزون شایسته شماست.دوستدارتان کیهان

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: سلام و وقت بخیر - امروز مبحث کاربرد کسر در اندازه گیری از صفحه50 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش تدریس و انجام شد. رفع اشکال از صفحه ی 68 از کتاب کار ریاضی انجام شد و صفحات 68 و 69 از کتاب کار ریاضی کامل انجام شد.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: فصل چرخه آب: علوم بخش چرخه آب و تعریف "تبخیر" و " میعان" انجام شد و به همراه دانش آموزان نکات آموزشی فصل را بررسی کرده و تا صفحه 38 تدریس تکمیل گردید.
تکلیف: دختران عزیزم به جهت باقی ماندن محتوای فصل، کتاب کار علوم تحویل داده نشد. حتماً فصل چرخه آب را تا جایی که امروز خوانده و مرور کردیم مطالعه بفرمائید. "دانش آموزانی که تبخیر و میعان و یا آزمایش جداسازی نمک از آب را برای بنده نقاشی زیبا و قابل آموزش از روی تصویر انجام دهند و براساس تصویر نقاشی شده به سوالات علوم بتوانند به معاون آموزشی پاسخ دهند کارت امتیاز برایشان لحاظ خواهد شد."با تشکر کیهان دوستدار شاگردان خوب و عزیزم

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: شعر "مثل باران" روان خوانی شد و معنای آن نیز با دانش آموزان ساده بیان شد همچنین با شاعر آن آشنا شده و شعر را در کلاس خواندیم.
تکلیف: تا شنبه بعد شعر "مثل باران" را حفظ کنید.

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس ششم فداکاران: کل نکات دستوری نگارش درش ششم در کلاس مرور و پاسخ ها بررسی شد.
تکلیف: نوشتن نگارش: صفحه 39 شماره یک تکمیل شود. دخترم یک بند را مشخص کن و آن را کامل بنویس اگر خط اضافه آوردی کلمه نیز انتهای آن بنویسید

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با احترام- امروز به دانش آموزان تکلیف نوشتاری خاصی داده نشد تا بیشتر به مطالعه و مرور بپردازند.
تکلیف: هدیه آسمانی از ابتدای کتاب تا درس ششم پرسیده می شود.(مرور کلی)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر بخش اول تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان دستمال سفره را طبق آموزشی که دیدند تزیین و تصویر آن را در پرتال ارسال بفرمایند و یا والدین بازخورد خود را مرقوم بفرمایند. لطفا تمامی دانش‌آموزان برای شنبه 19 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، دستمال سفره و چاپستیک همراه داشته باشند.
فعالیت: سلام و وقت بخیر لطفا دانش‌آموزان عزیز برای شنبه 12 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان یکبار مصرف، دستمال سفره همراه داشته باشند با تشکر - مقاره عابد مربی اتیکت اسکول

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب کار فارسی علوی کتاب کار ریاضی علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب نگارش دفتر املا دانش آموزان عزیز، در صورتی که کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. کتاب کار ریاضی سوال 6-7-11-12 صفحه ی 63-64 رفع اشکال شد .
تکلیف: دختران گلم کتاب کار ریاضی از سوال 1ت 5 ،صفحه ی 67-68 نوشته شود . ( دختران عزیزم سوال 6 صفحه ی 68 نوشته نشود.)

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران قشنگم ، کتاب نگارش درس 6 ( فداکاران ) سوال یک صفحه ی 37 و سوال دو صفحه ی 38 نوشته شود .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران قشنگم ، شنبه از درس 5 گفته می شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس 7 ( از بزرگترها قدر دانی کنید ) از صفحه ی 18 تا 22 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران باهوشم ، برای جلسه ی آینده ، چهارشنبه 16 آذر ، فرصت دارید کاربرگ شماره ی 1-2-3-5 را کامل کنید. در صورت تمایل می توانید کار دستی شجره نامه ی خانواده ی خود را برای جلسه آینده به همراه خود به مدرسه بیاورید .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب قران تمرین تنوین از صفحه ی 23-24 روخوانی شد . تمرین تشدید از صفحه ی 25-26 آموزش داده شد . و توسط دانش آموزان خوانده شد .
تکلیف: دختران گلم جلسه ی آینده ذکر برخاستن و تسبیحات اربعه پرسیده می شود .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا و احتمال آنلاین شدن کلاس های چهارشنبه9/آذرماه کتاب های مورد نظر آموزشی به همراه ارمغان هفته به دانش آموزان تحویل داده شد. با تشکر

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب کار علوم درس پنجم ( آب ماده ی با ارزش ) صفحه های 70-71 نوشته شد .

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام آموزش صدای1 و صدای 2 برای سرود دخترایرانم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: اردوی تفریحی

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، دختران گلم فردا کتاب کار علوم و کتاب نگارش مداد قرمز و مشکی و پاک کن به همراه خود بیاورید . کتاب ریاضی ( کسر ) صفحه ی 48- ( کاربرد اندازه گیری ) صفحه ی 49 آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی ، فعالیت کلاسی(کسر ) صفحه ی 66 -67 نوشته شد .
تکلیف: دختران گلم ضرب عدد 2،3 پرسیده می شود . کتاب کار ریاضی صفحه ی 63 نوشته شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب کار علوم درس پنجم ، کار در کلاس 1،2 صفحه ی 67-68 و تمرین صفحه ی 69 نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران گلم درس 6 ( فداکاران ) ، را ابتدا با دقت بخوانید ، سپس خلاصه ی درس را در یک صفحه در دفتر تمرین فارسی بنویسید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران گلم جلسه ی بعد از درس 4-5-6 پرسیده می شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: دختران عزیزم درباره پس انداز های خود و برنامه هایی که در آینده برای پس انداز های خود دارند،به تک به تک و به صورت اجمالی صحبت کردند. صفحه 14 کتاب را ، با سرگرمی و فان انجام دادیم.
تکلیف: صفحه 14 کتاب برای جلسه بعد کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز با آهنگی 3 ضربی با سرعتی بالا همراه چوبک و حرکات بدن کمی warm up انجام دادیم. سپس دانش آموزان با آهنگ شب یلدا که آهنگی 2 ضربی میباشد(شمارش 2 تایی) با لیوان (کاپ) به صورت دایره نشسته و گروهی تمرین و اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، آهنگ شب یلدا را برای همخوانی کردن موقع اجرا حفظ کنید. و حتما با لیوان فرضی در خانه با شمارش 1 و 2 تمرین کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره مبحث کسر بخش اول انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/کتاب کار ریاضی/کتاب فارسی آموزش و پرورش/کتاب کار فارسی /کتاب نگارش/کتاب کار علوم/دفتر ریاضی و فارسی/دفتر املا (اولیای گرامی، لطفا دفترهای املا امضا شوند و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند.**** دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.****کتاب ریاضی ( رسم شکل ) از صفحه ی 45 تا 47 آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی ( رسم شکل ) فعالیت کلاسی صفحه ی 60-61 نوشته شد .
تکلیف: دختران گلم کتاب کار ریاضی تمرین صفحه ی 61-62نوشته شود . ضرب عدد دو وسه پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم از درس پنجم (آب ماده ی با ارزش ) پرسیده و کامل آموزش داده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: فارسی درس ششم ( فداکاران )خوانده شد ودرست و نادرست و درک مطلب گفت و گو شد .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: زیبا نویسی مرور شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس ششم (بانوی قهرمان ) از صفحه ی 40 تا 45 آموزش داده شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث گیاهان تدریس شد.بخش های مختلف گیاهان تدریس اولیه شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: