فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دختران خوبم ، شنبه این کتاب ها به همراه داشته باشید :(کتاب فارسی آموزش و پرورش - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب هوش - کتاب کار ریاضی .) کتاب ریاضی صفحه ی 140-141 آموزش داده شد . ضرب پرسیده شد .
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، از فصل پنجم کتاب ریاضی (محیط و مساحت) صفحات 80 تا 95 و از کتاب کار ریاضی صفحات 110 تا 130 تکرار و تمرین شود. و 20 نمونه سوال از فصل پنجم ریاضی (محیط و مساحت) در دفتر ریاضی بنویسید و انجام دهید.****

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، درس 12 ،قسمت پایانی صفحه ی 150و 151 تدریس شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ارمغان 19 داده شد . بیدپا خوانده و انجام شد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 22 تدریس شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 19 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، شنبه از درس 18-14 پرسیده می شود .

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز از عده ای از عزیزان به صورت فردی ارزیابی کلی شده و کارت امتیاز برای ایشان صادر گردید.
تکلیف: از عزیزانی که غیبت داشتند یا دچار ایراد بودند یا تمرین نکرده بودند در هفته های آتی حتما دوباره ارزیابی خواهم کرد تا حتما همه عزیزان ارزیابی شده و افرادی که نیاز به بررسی بیشتری دارند در روز های پایانی سال با ایشان بیشتر کار گردد.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دختران خوبم ، فردا این کتاب ها به همراه داشته باشید :(کتاب کار علوم - کتاب ریاضی آموزش و پرورش -کتاب کار فارسی - کتاب اجتماعی- کتاب هدیه آسمانی.) کتاب ریاضی صفحه ی 139 آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز ، کتاب کار ریاضی ، تمرین صفحه ی 183-184 نوشته شود . ضرب 8-9 پرسیده می شود.

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب کار فارسی ، درس 16 ، هم معنی و مخالف و تمرین سوال های 1-2-3-4-5-6 -8 نوشته شد .
تکلیف: دختران خوبم ، کتاب کار فارسی ، درس 16 ، تمرین سوالات 7-9-10-11-13 نوشته شد .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: فعالیت با عرض سلام و احترام. در این جلسه سوادمالی درباره" خرید و فروش بر خط" با دختران عزیزم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا صفحات 147 و 148کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی 4 آهنگی که قبلا کار شده بود با اضافه کردن چند حرکت و نکته تمرین مجدد و تکرار گردید. ابتدا گوش کردن، کشیدن نقاشی آهنگ، کشیدن موزیک گرام، حرکات بادی پرکاشن و کاپ گیم، و در نهایت خواندن آهنگ به صورت دسته جمعی.
فعالیت: با سلام و احترام- طبق در خواست بسیاری از والدین محترم برای یکپارچه شدن دانش آموزان عزیز سوم برای پوشش "جشن تکلیف" عزیزانی که تمایل به سفارش چادر دارند لطفا با سرکار خانم هاشمی "مادر حسنا سادات هاشمی سوم یک " هماهنگی لازم را انجام نمایند. جهت اطلاع دقیق از اطلاعیه فوق حتما مطالب برنامه شاد را ملاحظه بفرمائید. با تشکر دبستان علوی
توضیح: با قبولی طاعات و عبادات به اطلاع می رساند به دلیل برگزاری شب احیا، فردا دوشنبه21/فروردین ماه حضور دانش آموزان از ساعت 8/45 لغایت 9 در دبستان می باشد. لطفا جهت هماهنگی های سرویس حتما با مسئول سرویس یا راننده دانش آموزتان در تماس باشید.با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دختران خوبم ، فردا این کتاب ها به همراه داشته باشید :(کتاب کار ریاضی - کتاب کار علوم - کتاب ریاضی آموزش و پرورش -کتاب کار فارسی - کتاب نگارش .) کتاب ریاضی صفحه ی 138آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی - فصل 8 ، کار در کلاس صفحه های 177-178، 182-183نوشته شد . ضرب پرسیده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، تمرین صفحه ی 179 نوشته شود . ضرب از عدد 6تا 9 پرسیده می شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، درس 11 تکرار و تمربن شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 16 کامل تدریس شد . شعر حفظی بهاران خوانده شد .( دانش آموزان عزیزم، تا یکشنبه ی هفته ی آینده فرصت دارید ، شعر وطن را حفظ کنید .)
تکلیف: دختران خوبم ، نواقص صفحات ، کتاب کار فارسی و کتاب نگارش را کامل کنید . تمام کتاب ها ملاحظه می شود و در دفتر کلاسی ثبت می شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 18 داده شد . درس 15-16-17 پرسیده شد .

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دختران خوبم ، فردا این کتاب ها به همراه داشته باشید :(کتاب کار ریاضی - کتاب کار علوم - کتاب ریاضی - کتاب فارسی - کتاب هدیه های اسمانی.) کتاب ریاضی صفحه ی 136-137 آموزش داده شد . ضرب پرسیده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، فردا از ضرب 6 تا 9 پرسیده می شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 12 تکرار و تمرین شد .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: باسلام و احترام ، کتاب نگارش از صفحه ی 90 تا 92 نوشته شود .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، املا از درس 10-11 گفته شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ،درس های 17-16-15 پرسیده می شود.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس کامل کردن نقاشی و طراحی آن به دلخواه و خلاقیت انجام شد در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس کامل کردن نقاشی و طراحی آن به دلخواه و خلاقیت انجام شد در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی و یک عدد کاغذ رنگی اندازهA4 به رنگ دلخواه و قیچی و چسب ماتیکی همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های درس مکالمه انجام شد.همچنین یکی از گروه‌ها روزنامه دیواری خود را ارائه کردند.
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر - به اطلاع می رساند آزمون شبیه ساز بین المللی کانگورو (مدادرنگی دو) روز پنج شنبه 17/فروردین ماه در دبستان برگزار می شود. دانش آموزان عزیز راس ساعت 8/45 در دبستان حضور داشته باشند. آزمون ساعت 9برگزار و ساعت 10/30 به اتمام می رسد. خروج دانش آموزان راس ساعت 10/30 می باشد. لطفا در ساعت مقرر در دبستان جهت تحویل دانش آموزان حضور داشته باشید. یادآور می گردد آزمون اجباری نبوده ولیکن توصیه می گردد جهت آشنایی با گونه های مختلف سوالات دانش آموزان عزیز حتما شرکت نمایند (در این روز سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان سرویسی وجود ندارد) با تشکر واحد آموزش
توضیح: ***مسابقه ریاضی کاریبو / قابل توجه داوطلبین شرکت در مسابقه*** سلام و وقت بخیر با توجه به اطلاعیه اسفند ماه و ثبت نام برخی از داوطلبین علاقه مند در مسابقه ریاضی کاریبو خواهشمندیم جهت شرکت در مسابقه لطفا موارد مهم را در بخش "متن اطلاعاتی "مطالعه بفرمائید. لازم به ذکر است این مسابقه "فقط" برای عزیزانی است که در اسفند ماه نسبت به اطلاعیه دبستان داوطلب شرکت در مسابقه شده و ثبت نام آن ها انجام شده است.(زمان برای ثبت نام داوطلبین جدید وجود نداشته و شرکت در مسابقه امکان پذیر نمی باشد) با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران خوبم، برای شنبه این کتاب ها را به همراه داشته باشید : کتاب نگارش - کتاب کار فارسی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - دفتر املا - کتاب کار علوم.)
تکلیف: با سلام و احترام ، ارمغان 18 داده شده است . دختران خوبم تا یکشنبه فرصت دارید به همراه خود به مدرسه بیاورید . شنبه از ضرب 6تا 9 پرسیده می شود .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، نگارش درس 15 ، صفحه ی 88-89 نوشته شود .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، املا از درس 10-11 گفته می شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 19-20 پرسیده شد . درس 21 آموزش داده شد.

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب قران ، از صفحه ی 86تا 96 آموزش داده شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: داوطلبین گرامی کاریبو پیوست را مطالعه بفرمایید. با تشکر

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب هوش ، صفحه ی 42-48 نوشته شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: