فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: قرآن مطالعات اجتماعی ریاضی و هوش کتاب کار ریاضی علوی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. * اولیای گرامی، دفاتر املای داده شده را امضا بفرمائید و فردا چهارشنبه ، دانش آموزان همراه خود بیاورند. *

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام کتاب آموزش و پرورش صفحه های 29-30 ( معرفی عدد هزار ) آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی فعالیت کلاسی صفحه ی 40 ( معرفی عدد هزار ) نوشته شد.
تکلیف: دختران گلم صفحه ی 41 -42کتاب کار ریاضی نوشته شود. و سوال 5 صفحه ی 40 حل شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم بخش اول درس سوم ( مواد اطراف ما ) پرسیده شد. درس سوم به صورت کامل آموزش داده شد .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران عزیزم سوره ی توحید و قنوت پرسیده می شود .

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرود دخترایرانم
تکلیف: دانش آموزان عزیز .متن سرود را برای جلسه آینده حفظ کنید .با تشکر همچون خورشیدم من . ذره هایم پربار همچون بارانم من باتوانی بسیار باغ سرسبزم من بابهاری جاوید رمز سرسبزی را دیده ام در توحید سرخ خونین جامه لاله هایی دارم ازتوانستن ها قصه هایی دارم گرچه رنگارنگم گرچه صدنامم وحدتی بی مرزم دختر ایرانم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان توانستد با مفاهیم کپی و پیست آشنا شده و اسلاید های خود را تکرار کنند و دلیت یا پاک کنند و همچنین آنها توانستد اسلاید ها را جا به جا کرده و از طریق صفحه کلید و گزینه های کنترلی آن که کنترل سی و کنترل وی بود موفق به کپی و پیست آنها شدند. همچنین آنها با منوی دیزاین کاملا آشنا شده و یاد گرفتند اسلاید های خود را طبق سلیقه خود مدل دهند و رنگ آنها را تغییر دهند.
تکلیف: خواهشمندم تمام موارد تدریس شده در منزل هر هفته تمرین شوند. با تشکر.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دفتر ریاضی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دفتر ریاضی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. معرفی عدد هزار صفحه ی 28 کتاب آموزش و پرورش آموزش داده شد .
تکلیف: نمونه سوال ( الگوسازی - سکه ها ) در دفتر تمرین ریاضی حل شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم درس سوم ( مواد اطراف ما ) آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم علوم از صفحه های 35تا 38 خوانده شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی،در این جلسه " سوادمالی" درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس انداز نقاشی کردند.
تکلیف: دختران عزیزم، به کمک بزرگترها مراحل افتتاح حساب پس انداز ،را در دفتر خود بنویسید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا محترم و دانش آموزان فعال و زرنگ، امروز با آهنگ wallerman همراه چوبک حرکات سرعتی و بدنی (برای هیجان بالا و انرژی فرزندان عزیزمان) با شمارش 4 تایی به صورت دایره و گروهی انجام دادیم. و همچنین بر روی آهنگی که هفته قبل به صورت ساده و با دو حرکت کار شده بود دو حرکت دیگر اضافه کردیم و تمرین و اجرا کردیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس و دوره نحوه گفتن ساعت انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی هدیه های آسمان دفتر املا دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ریاضی صفحه ی38 ( الگوسازی ) کتاب کار رفع اشکال شد . ریاضی کتاب کار ، کار درکلاس صفحه ی 37 ( الگوسازی ) حل شد. سوال 6 صفحه ی 27 کتاب آموزش و پرورش ( الگوسازی ، سکه ها ) آموزش داده شد . نمونه سوال مربوط به ( الگوسازی ، سکه ها ) در دفتر تمرین داده و در کلاس رفع اشکال و حل شده است .
تکلیف: دختران گلم صفحه ی 38 کتاب کار ریاضی با دقت لطفا حل شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: درس دوم ( خوراکی ها ) کاردر کلاس شماره ی 2 و تمرین ها نوشته شد . کلاس بدون دیوار مبحث هرم غذایی مرور شد .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: املا از درس سوم گفته می شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: از درس اول تا سوم پرسیده شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دسته بندی حیوانات تدریس شد
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ریاضی آموزش و پرورش ( مبحث الگو سازی ) صفحه ی 27 سوال 4-5 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم تمرین کتاب کار علوی صفحه ی 37 نوشته شود . دختران گلم ارمغان هفته ی سوم فردا یکشنبه به همراه خود بیاوردید( و سوال 3-5 ریاضی باید به روش کشیدن رسم جدول حل شود .)

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام علوم از درس دوم ( خوراکی ها) و صفحه های 10-11 درس اول ( زنگ علوم ) پرسیده شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام فارسی از درس اول تا سوم پرسیده شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران گلم هدیه های آسمان از درس اول - دوم و سوم با توجه به نمونه سوال های داده شد پرسیده می شود .

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی اردک و برکه انجام شد.
تکلیف: تمرین نقاشی اردک و برکه در منزل تکمیل گردد و همراه خود بیاورید. وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مداد رنگی دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث ساعت تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد عذرخواهی کردن صحبت کردیم و از دانش‌آموزان خواسته شد از تجربه خودشان مثال بزنند و بگویند آخرین باری که عذرخواهی کردند کی و چطور بوده؟ سپس مراحل عذرخواهی کردن آموزش داده شد و در مورد کلمات جادویی "ببخشید، عذرخواهی میکنم و معذرت می‌خواهم" صحبت شد. سپس در مورد تئوری سوسک صحبت شد و تفاوت واکنش و پاسخ بحث کردیم و در مورد تفاوت ان توضیح داده شد و از دانش‌آموزان خواسته شد مثال‌هایی بزنند.
تکلیف: دانش‌آموزان تئوری سوسک را به اولیای خود توضیح دهند و آن را ضبط کرده و فایل صوتی آن را و یا یادداشت کنند و در پرتال ارسال بفرمایند. همچنین مثال‌هایی از تفاوت واکنش و پاسخ که آموزش داده شده است، یادداشت کنند تا در جلسه آینده کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. **** دانش آموزانی که کتاب کار فارسی ، کتاب کار ریاضی ، کتاب کار علوم ، کتاب نگارش و کتاب ریاضی آموزش و پرورش را برای صفحاتی که انجام نداده اند و همراه خود برده اند، در منزل انجام داده و روز شنبه همراه خود بیاورند.
توضیح: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم روز شنبه مورخ 7 /آبان ماه مراسم صبحانه سالم در دبستان برگزار خواهد شد. خواهشمند است دختران گلمان حتما حتما تا ساعت 7:45 در دبستان حضور داشته باشند. به جهت آشنایی با غذای سالم و شکرگزاری از نعمت های خداوند لطفا به سلیقه ی خودتان صبحانه سالم که شامل (تخم مرغ، پنیر، خامه، شیرسفید،عسل و...)می باشد تهیه کنید و روز شنبه صبح همراه دانش آموز به دبستان ارسال کنید تا در کنار دوستان خود میل کنند. از همراهی شما عزیزان کمال تشکر را داریم. مسئول امور پرورشی خانم صحت

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: عزیزان دل ارمغان هفته ی سوم نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران گلم علوم درس دوم به صورت کامل و درس اول صفحه های 10-11 پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران گلم درس اول ، دوم و سوم هم معنی کلمات ، مخالف و هم خانواده پرسیده می شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: مطالعات درس سوم آموزش داده شد .

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/08/04 ورزش. هدف جلسه : پریدن جفت و تک پا جهش به سمت جلو، تقویت عضلات پشت پا، ایستایی و تعادل در فرود. گرم کردن بدن بمدت 10 دقیقه، دانش آموزان در وضعیت ستونی پست سر هم حرکت کردند و چالش های دریاچه و آتیش را با پریدن تک پا و جفت پا سپری کردند. در بازی لی لی با هدف پریدن تک پا 10 خانه طراحی شد که دانش آموزان باید در خانه ها، یک پا حرکت می کردند بدون آنکه روی خط بروند. بازی بعدی کرم رنگارنگ خونه ها پشت سرهم طراحی شده بود که دانش آموزان باید پشت سرهم جفت پا با زانوی خم و دست ها کنار بدن به جلو می پرید و با پنجه و بعد کف پا فرود می آمد بر خانه بعدی. هر نفر که به انتها رسید بر می گشت و انتها صف می ایستاد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب،خدمت اولیای عزیز و دختران نازنینم . با توجه به شروع ماه دوم سال تحصیلی و آغاز آبان ماه ،توصیه مکرر مربی محترم سواد مالی خانم خانبابائی مبنی بر تهیه دفتر سواد مالی (یک دفتر ساده خط دار 40برگ) مخصوص این محتوا می باشد. خواهشمندیم در روزهایی که دانش آموزان عزیزمان سواد مالی دارند (روزهای دوشنبه) این دفتر حتماً حتماً در کیف دانش آموز باشد و در صورت امکان جلدی را انتخاب بفرمائید که دانش آموز متوجه تفاوت کار و فعالیتی که قرار است در آن انجام دهد باشد و با دیگر دفترهای خود اشتباه نگیرد. پیشاپیش از شما والدین گرامی برای همراهی و هموار نمودن آموزش مطلوب در کلاس کمال تشکر و سپاس را داریم.با احترام -کیهان معاون آموزشی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: جشن روز " هنر" و برگزاری ورزش باله و تاتر کوتاه توسط دانش آموز کلاس در حیاط دبستان.

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: صفحه های 11-12 از کتاب هوش انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: