فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: قاصدک 2
فعالیت: با سلام و احترام با توجه به این که دانش آموزان عزیز ششم طبق برنامه قبلی روز چهارشنبه ورزشگاه داشتند و طبق برنامه جدید نیز شنبه هم ورزش دارند حتماً برای این دو روز فردا چهارشنبه و روز شنبه با لباس فرم ورزشی در کلاس حضور بهم رسانند.از هفته های بعد نیز فقط و فقط روزهای شنبه ورزشگاه خواهند رفت باتشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: صفحات 15 و13 کتاب آموزش وپرورش حل و تصحیح شد
تکلیف: کتاب کار ریاضی درس بخش پذیری کامل حل شود

علوم ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس دوم علوم کامل تدریس شد
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات 19 و 20 حل شود فردا کتاب کار علوم و آموزش و پرورش آورده شود

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس تصمیم گیری توسط دانش آموزان کنفرانس داده شد

قرآن ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: تا صفحه ی 4 روخوانی وکلمات ناخوانا یاد آوری و تدریس شد

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: دانش آموزان عزیز پایه ششم هفته بعد 24/مهرماه/1404 روز پنج شنبه اولین آزمون تیزهوشان"پرگاریک" را خواهند داشت. جزئیات آن متعاقباً در هفته بعد اطلاع رسانی می گردد - با تشکر کیهان معاون آموزشی

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربون . درس 2 تدریس شد . در مورد انتخاب کالا و تصمیم گیری در زمان خرید توضیح دادم و تفاوت قیمت و ارزش را متوجه شدیم . دخترهای فعالم تمرین درس را به صورت استدلالی و بسیار عالی انجام دادند . کلاس را با پخش انیمیشین آموزشی مرتبط تمام کردیم

زیبانویسی

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: قسم به نخستین خطی که از نگاه قلم، تا افق ناپیدای آفرینش کشیده شد! درکلاس زیبانویسی چه گذشت: آموزش نوشتار حرف ک و کا تدریس و حل صفحه 12 تا 14 خطاط شو در کلاس انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای عزیز لطفاً در روزهای ورزشی، دانش آموز عزیز حتماً با لباس ورزشی باشند و از پوشیدن هر گونه تی شرت و لباس های دیگر جداً خودداری بفرمایید. با تشکر بهرامی مربی ورزشی

ریاضی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: تدریس کتاب ریاضی آموزش و پرورش تا آخر صفحه ی 14
تکلیف: کاردرکلاس صفحه ی 13و کاردر کلاس و تمرین صفحه ی 15 کتاب آموزش وپرورش حل شود فردا کتاب آموزش و پرورش ریاضی آورده شود

علوم ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس سرگذشت دفتر من تاآخر صفحه ی 14 تدریس شد

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: کتاب کار مطالعات درس دوستی حل و تصحیح شد

رایانه

مدرس: نیکومنش، آناهیتا
فعالیت: با سلام و احترام معارفه معلم و دانش آموزان با همدیگر-آشنایی با قوانین کلاس رایانه-تعیین سطح دانش آموزان نسبت به برنامه اسکرچ و پریمیر- توضیحات کلی در رابطه با محوریت یکساله آموزش اسکرچ و پریمیر و توضیحات کلی در رابطه با پروژه هایی که درطول سال تحصیلی از دانش آموزان درخواست خواهد شد-آشنایی با تجهیزات کامپیوتری به صورت تخصصی تر

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس ریاضی به یادگیری جمع سنت و دلار به انضمام گرد کردن اعداد پرداخته و با تمارین متفاوتی سعی در تثبیت آن کردیم

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این درس دانش‌آموزان با مفهوم قابل اعتماد بودن آشنا می‌شوند؛ یعنی فردی که راستگو است، به قول‌هایش عمل می‌کند و می‌توان روی او حساب کرد. سپس به این موضوع پرداخته می‌شود که یکی از دلایل بدقولی، نداشتن برنامه‌ریزی است. دانش‌آموزان می‌آموزند که با برنامه‌ریزی درست می‌توان کارها را به‌موقع انجام داد، وقت برای تفریح داشت و فردی منظم و مسئولیت‌پذیر بود.
تکلیف: یکی از آیتم های نظم در مورد خودتان جستجو کنید و برای هفته ی آینده در کلاس بیان کنید.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین محترم، با توجه به برگزاری کلاس های رایانه و کیفیت بخشی به فرآیندهای آموزشی برنامه کلاسی دانش آموزان اصلاح و نهایی شده است. از روز دوشنبه 14/مهرماه/1404 طبق برنامه جدید کلاس و فرآیندهای آموزشی برگزار می گردد -لطفا برنامه جدید را ملاحظه بفرمایید- با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: حل کتاب کار ریاضی تاسر تمرین 2 صفحه ی 18
تکلیف: نگارش درس 1 فارسی حل شود از روی کلمات سخت درس اول پنجره های شناخت نوشته شود . فردا از درس اول مطالعات( دوستی )پرسش خواهد شد . فردا کتاب آموزش و پرورش علوم به جای هدیه و کتاب کار مطالعات آورده شود .

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس دوم هدیه (بهترین راهنمایان) توسط دانش اموز کنفرانس داده شد .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مهارت خودآگاهی (شناخت نقاط ضعف و قوت ) تدریس گردید

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام و عرض ادب 1-بازی حرکتی با حلقه و کاپ گیم 2-بازی ریتمیک با حلقه رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدن. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشه. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌داره. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشه. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز با مشاهده ی فیلمی ذهن دانش آموزان را برای یادگیری کارکرد قلب آماده کرده پس شروع یادگیری کردیم
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم مطالب گفته شده در کلاس برای جلسه بعد مطالعه شود

آزمایشگاه

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین محترم، با توجه به برگزاری کلاس های رایانه و کیفیت بخشی به فرآیندهای آموزشی برنامه کلاسی دانش آموزان اصلاح و نهایی شده است. از روز دوشنبه 14/مهرماه/1404 طبق برنامه جدید کلاس و فرآیندهای آموزشی برگزار می گردد -لطفا برنامه جدید را ملاحظه بفرمایید- با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: کتاب آموزش و پرورش صفحه ی 10 حل شد
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 17و18و19حل شود

علوم ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس دوم علوم سرگذشت دفتر من تاصفحه ی 9 تدریس شد .

فارسی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: درس دوم پنجره های شناخت تدریس شد
تکلیف: کتاب کار فارسی درس اول حل شود. فردا به جای کتاب آموزش و پرورش مطالعات کتاب کار مطالعات آورده شود .

انشا و نگارش ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: دانش آموزان با کلمات داده شده انشای طنز نوشتند .

هنر ششم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: هنر ، گردوغبار زندگی روزمره را از قلب هنرمند می تکاند. در کلاس هنر چه گذشت : توضیح طرح دوسالانه ی هنر به دانش آموزان انجام شد . به مدت 7 جلسه موضوع ( نجات دریاها ) درکلاس نقاشی می‌شود تا درنهایت یک طرح مرتب و رنگ آمیزی شده و متفاوت که توسط شخص دانش آموز انجام شده انتخاب شود و رای گیری شده و به مسابقات فرستاده شود . لطفا در این مدت با نگاه کردن فیلم و مستند و کارتون ، مجله و کتاب به دانش آموزان کمک کنید تا بیشتر تحقیق کنند و تا در به تصویر کشیدن اشکال ذهن خلاق تر و باز تری داشته باشند . البته که ما در کلاس هم این فعالیت هارو خواهیم داشت.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به یادگیری مفهموم دلار و سنت پرداخته و با بازی ای مفهوم جمع دلار را تثبیت کردیم

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: جلسه ی اول استعداد تحلیلی حل شد

ریاضی ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: صفحات 8و9 کتاب آموزش و پرورش ریاضی حل و تصحیح شد
تکلیف: تمرین صفحه ی 10 کتاب آموزش وپرورش ریاضی حل شود . جلسه ی اول استعداد تحلیلی حل شود.

علوم ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: آزمایش مربوط به عوامل موثر بر اندازه ی شهاب سنگ انجام شد
تکلیف: شنبه به جای کتاب کار علوم کتاب آموزش علوم آورده شود

املا ششم

مدرس: چهل امیرانی، فرشته
فعالیت: ازدرس اول فارسی املا گفته شد گنجینه ی شماره 1 حل شد.
تکلیف: شنبه کتاب کار فارسی همراه کتاب آموزش و پرورش فارسی آورده شود.

ورزش ششم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم اموزش و بازی پاس هندبال در گروه های تشکیل شده را انجام دادند.

رباتیک

مدرس: محمدی پناه، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در کلاس دانش‌آموزان با گروه بندی خود در زنگ رباتیک آشنا شدند. پک های رباتیک به بچه ها تحویل داده، کسری های پک ها ثبت شد و هفته بعد به دست ایشان می‌رسد. در ادامه آشنایی دانش‌آموزان با قطعات داخل پک در کلاس صورت گرفت. با تشکر از شما
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان برای هفته آینده دفتر برنامه نویسی همراه خود داشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس علوم با مشاهده ی فیلمی ذهن دانش آموزان را برای یادگیری چندی از اعضای بدن آماده کردیم سپس شروع به یادگیری کرده و با روش ها و بازی های جذابی سعی در تثبیت آنها کردیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: