فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: تدریس ضرب عدد در کسر . حل سوال 1 فعالیت صفحه 38 کتاب ریاضی مبحث ضرب عدد در کسر.
تکلیف: دخترم صفحه 39 و 40 و 41 کتاب درسی ریاضی را حل و ارسال کن . فیلم های رفع اشکال کتاب کار ریاضی صفحه 46 تا 50 را مشاهده کن .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: فعالیت ها و متن کتار علوم درس 4 انرژی الکتریکی از صفحه 31 تا 36 حل و بررسی شد . کتاب کار علوم صفحه 46 و 4خ بررسی شد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: قدم یازدهم و مثل از درس پنج تدریس شد . درک مطلب قدم یازدهم حل و بررسی شد . کتاب کار فارسی درس 4 رفع اشکال شد . بیدپای فارسی در کلاس حل و بررسی شد.
تکلیف: دخترم صفحه 47 و 48 و 49 کتاب کارعلوی فارسیت را حل و ارسال کن .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: دانش اموزان املای خلاق و دونفره به صورت مسابقه نوشتند.
تکلیف: نگارش صفحه 31 و 32 و 33 و34 و 35و 36 حل و ارسال شود.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس مجسمه پاپیه ماشه گاو رنگ امیزی شد، کامل شود عکس آن ارسال گردد، برای جلسه به وسیله خمیر پاپیه ماشه ایی که آماده کردید و یک ظرف یا کاسه به سلیقه خود بسازید و جلسه بعد در کلاس رنگ آمیزی میکنیم
تکلیف: امروز در کلاس مجسمه پاپیه ماشه گاو رنگ امیزی شد، کامل شود عکس آن ارسال گردد، برای جلسه به وسیله خمیر پاپیه ماشه ایی که آماده کردید و یک ظرف یا کاسه به سلیقه خود بسازید و جلسه بعد در کلاس رنگ آمیزی میکنیم

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: در جلسه آنلاین به تدریس صفحه 23 کتاب با مبحث ساختار گرامری have /has got پرداخته شد. بر روی ساختار جملات مثبت منفی و سوالی تمرین شد. و پرسش و پاسخ از نوشتن جواب ها در قالب این ساختار انجام شد.
تکلیف: عزیزان لطفا صفحات 18و 19 از کتاب کار با دقت انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 37 کتاب ریاضی (جمع و تفریق کسرها ) حل و بررسی شد .
تکلیف: صفحه 30 و 31 و 32 کتاب استعداد تحلیلی در رابطه با تساوی کسرها را حل و ارسال کن . تماااام فیلمهای رفع اشکال کتاب کار که در آخر هفته در گروه گذاشته می شود را مشاهده کن و اشکالاتت را تصحیح و ارسال کن .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: مدارهای موازی و سری کانل بررسی شد . صفحه 28 تا 31 کتاب علوم بررسی شد
تکلیف: صفحه 54 تا 58 کتاب کار علوم حل و ارسال شود .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 6 جهت های جغرافیایی تدریس شد.
تکلیف: تمرین های درس ششم کتاب کار مطالعات علوی حل و ارسال شود.(بچه هایی که کتاب ندارند عکسشو در گروه میزارم .فقط جوابهارا بنویسید و ارسال کنید )

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: تا صفحه ی 10 کتاب تدریس شده است اشاره به مبحث auto fill انجام شد ارائه توسط دانش آموزان انجام شد
تکلیف: لطفا تمرین صفحه ی 14 کتاب در منزل انجام شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: تدریس ریاضی مبحث معرفی انواع زاویه ها آموزش ابزار اندازه گیری زاویه به وسیله گونیا با واحد درجه
تکلیف: عزیزان لطفا کاربرگ ریاضی با دقت انجام شود[,در ادامه جواب کاربرگ های ریاضی ضمیمه شده اند. عزیزان لطفا با دقت چک کنید و در صورت وجوئ سوال و اشکال در جلسات رفع اشکال یا حضوری بپرسید.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ساده کردن کسرها تدریس شد . صفحه 35 و 36 کسرها تدریس شد .
تکلیف: دخترم از کتاب استعداد تحلیلی و هوش صفحه 27 و 28 و 29 در مورد کسرها است .حل و ارسال کن :)

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درک نطلب و درست و نادرست درس رهایی از قفس حل شد . قسمت واژه آموزی درس تدریس شد.
تکلیف: دخترم صفحه 44 و 45 و 46 کتاب کار فارسی حل و ارسال شود .

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: در کلاس آنلاین صبح که جایگزین کلاس حضوری عزیزان بود به رفع اشکال و حل تمرین کتاب کار پرداخته شد تدریس صفحه 22 آموزش لغات مربوط به چهره و صورت پرسش و پاسخ در مورد اجزای صورت و چهره دانش آموزان نمایش چهره ها و بیان توصیف چهره ها توسط دانش آموزان
تکلیف: عزیزان لطفا از روی لغات درس جدید صفحه بیست و دو هرکدام سه مرتبه بنویسد.در حین نوشتن به املای صحیح واژگان دقت فرمایید. لازم به ذکر است آن دسته از دانش آموزانی که فیلم خود از ساخت مدار را نفرستاده اند تا پایان روزجمعه فرصت دارید.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 34 و سوال 2 صفحه 35 حل و بررسی شد . مخرج مشترک گیری کسرها تدریس شد..
تکلیف: دخترم صفحه 53 و 54و 55 و 56 کتاب کار علوی را حل و ارسال کن .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوی درس سوم کانل رفع اشکال شد . درس پنجم رهایی از قفس تدریس شد.
تکلیف: دخترم کلمات هایلایتی و معنی کلمات و معنی بیت های درس پنجم را از روی فایلی که برات گذاشتم مشخص و ارسال کن . درک مطلب و درست و نادرست درس را بنویس.

قرآن چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: قران تدریس سوم کامل شد . قواعد وقع کانل تدریس شد .قرائت درس د کلاس انجام شد .

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل مربوط به درس سود و زیان با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 6 ( پس انداز ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم پس انداز ، پولهایی که میتوان پس انداز کرد و مصارف پس انداز آشنا شدند . کارتون درباره پس انداز نمایش داده شد . پاورپوینت راههای پس انداز کردن نشان داده شد . کتاب داستان خرج بیجا از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی درس 6 با مشارکت دانش آموز در کلاس انجام شد .
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفا فعالیت کلاسی و منزل صفحه های 47 و 48 را در کتاب انجام داده و تصویر آنها را برای من در پرتال ارسال کنید .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: مرور درس گذشته ار منابع تامین الکتریسیته مرور مثالهایی از تامین انرژی ابزار و وسایلی که از برق یا باطری استفاده می کنند آموزش ایجاد جریان الکتریکی آموزس لغات مرتبط برای ساخت یک مدار و برقراری جریان الکتریکی آشنایی با عملکرد باطری و نحوه برقراری جریان در یک مدار توسط سیم های مسی
تکلیف: فراهم کردن ابزار های لازم برای ساخت یک مدار جریان الکتریکی. لطفا فیلم کوتاهی از ساخت این مدار تهیه شود به نحوی که در آن دانش آموزان لغات یادگرفته شده از قطعات مدار و جملات انگلیسی مربوط به قطع و وصل جریان و روشن و خاموش شدن لامپ را بکار ببرند. در جلسه حضوری هفته آینده ابزارها همراه دانش آموزان باشد. لامپ کوچکء سرپیچء باطریء سیم نازک یک رشته ای به اندازه پنجاه سانتی متر. پاسخ های کاربرگ های علوم در فایل زیر ارایه شده است.عزیزان لطفا بادقت کامل جواب را چک بفرمایید و پس از تصحیح تصویر چک شده تمرین ها را ارسال نمایید.در صورت داشتن سوال می توانید آنها را یادداشت کرده و در جلسات حضوری رفع اشکال نمایید.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 33 جمع و تفریق کسرها حل و بررسی شد . عدد مخلوط مرور شد. نحوه بیان ساعت با عدد مخلوط و مقایسه کسرها تدریس شد . کسرهای مساوی تدریس شد .
تکلیف: دخترم صفحه 34 و 35 و 36 و 37 کتاب درس ریاضی (کتاب آموزش و پرورش ) حل و ارسال شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس پنجم (سخنی که سه بار تکرار شد)تدریس شد .
تکلیف: دخترم صفحه 43 و 44 را کتاب هدیه ها را حل و ارسال کن.

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز یکشنبه 400/08/16 مرحله 1:شروع تمرین تنفس بینی از بینی یا گرم کننده داخل بدن به روش گربه ای و تمرین چشم. گرم کردن بیرون بدن با دوره درس قبلی سلام بر خورشید 1 مرحله 2: آموزشِ درس جنگجو و کماندار، که به صورت تلفیق دو وضعیت بود و دانش آموز با تمرکز و اجرای وضعیت، عصب و عضله را هماهنگ ساخت.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: تمرین مهارت خواندن و درک مطلب صفحه 104 پرسش و پاسخ از بخش تشخیص جمله صحیح و غلط تدریس واژگان جدید مرتبط با متن درس پرسش و پاسخ از بخش سوالات درک مطلب نمایش پاسخ صحیح سوالات درک مطلب برای تکلیف منزل دیروز صفحه 96-97
تکلیف: نوشتن یک متن کوتاه چهار جمله ای طبق مدل متن صفحه 104. طرح کردن دو سوال از متن خود و نوشتن جواب برای هر کدام از سوالات. پاسخ تکالیف دیروز ارسال شده. پس از تصحیح با مداد قرمز و چک کردن جواب ها لطف تصویر آن را همراه با تکلیف نوشتاری امروز در پرتال ارسال نمایید.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث نقش تغذیه در کاهش استرس
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 19
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: