فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه ی 29 کتاب ODI 3 لغات جدیدی یاد گرفتیم و درکنار آن با مفهوم تصاویر Portrait آشنا شدیم.
تکلیف: دانش اموزان پرتلاشم لطفا برای جلسه ی بعد از لغات people,man,woman, children دو خط بنویسند و همچنین spelling را تمرین کنند،روز شنبه دیکته در کلاس برگزار خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم تخصصی ما، مبحث تخصصی تفکیک زباله را آموختیم و صفحه 17 از کتاب تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،ما در کنار هم صفحه ی 28 که به phonics مربوط میشد را انجام دادیم و با صدای ay/er بیشتر اشنا شدیم و در همین راستا بازی جذابی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا صفحه ی 22 از کتاب کار را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه‌ی 27 از کتاب ODI 3، متنی را که راجع به معرفی یک کاراکتر داستانی است را خواندیم. سپس یاد گرفتیم پاراگراف‌های مختلف آن را تجزیه و تحلیل کنیم و با توجه به ان تمرین 13,14 را حل کنیم.در انتها دانش آموزان عزیزم درمورد کاراکتر مورد علاقه شان صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان باهوشم لطفا صفحه ی 23 از کتاب کار را انجام دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، مبحث بسیار تخصصی زاویه ها ، و نحوه اندازه‌گیری آن ها توسط نقاله آموزش داده شد .
تکلیف: لطفا تمرینات نوشته شده در دفتر تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در صفحه‌ی 26 از کتاب ODI 3، متنی را که راجع به معرفی یک کاراکتر داستانی است را خواندی. سپس یاد گرفتیم پاراگراف‌های مختلف آن را تجزیه و تحلیل کنیم.
تکلیف: زبان آموزان پر تلاشم لطفا کتاب کار صفحه ی 21 انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز مبحث بسیار جالب تفکیک زباله را در کنار هم آموختیم و با لغات مختلف مربوط به آن آشنا شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: Happy Student's Day امروز صفحه ی 25 را کامل کردیم و ما با گرامری جدید در کنار هم اشنا شدیم و همچنین تمرین و تکرار spelling و grammar با بازی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان پرتلاشم کتاب کار صفحه ی 19 و 20 را کامل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: