فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروزمان ابتدا یک action song را باهم گوش کردیم و اکشن های آن را انجام دادیم،سپس کلمات جدید درس سه شامل درس مختلف های مدرسه را باهم آموختیم ،و لغات را باهم تمرین کردیم و در آخر طی یک فعالیت گروهی فایل صوتی را گوش دادند و باتوجه به آن نوع درس را تشخیص داده و یادداشت کردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز فایل Spelling bee جهت مطالعه ضمیمه گزارش شده است، همه دانش اموزان می بایست در این رقابت شرکت کنند. تاریخ برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز سنجش کتبی یونیت 1 و 2 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
تکلیف: دختران عزیزم فردا دوشنبه سنجش زبان انگلیسی شامل( درس یک و دو کتاب Pupil's book )میباشد را مطالعه کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
تکلیف: درکلاس زبان انگلیسی امروز تمرین های کتاب شامل صفحه 19-22 را باهم درکلاس پاسخ دادیم و مباحث اعداد صحیح را باهم مرور کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی امروز ابتدا گرامر درس دو را با مثال هایی مرور و یادآوری کردیم ، سپس زبان آموزان عزیزم کاربرگ مربوط به درس دو کتاب ODI 5 که در دفترهایشان چسبانده شده است را پاسخ دادند.
تکلیف: جهت سنجش( درس یک و دو) زبان انگلیسی مطالب این دروس شامل لغات،گرامر و تلفظ و ... را از کتاب ODI 5 به طور کامل مطالعه کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروزمان مطالب مربوط به مبحث سیستم گوارشی The digestive system را درکلاس مرور کردیم و سپس پرسش شفاهی از تک تک دانش اموزان انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس انلاین زبان انگلیسی امروز ،ابتدا به یک آهنگ زیبا گوش دادیم،سپس زبان اموزان عزیزم لغات مربوط به کشور های مختلف را با یک بازی مرور و تکرار کردند.همچنین تلفظ حرف s در افعال مختلف را با یک فعالیت با همراهی دانش اموزان عزیز مرور کردیم .
تکلیف: دختران عزیزم میبایست سی دی کتاب شامل همه فایل های صوتی درس دو را که از صفحه 22 تا 31 میباشد را در منزل دو بار پخش کنند و با دقت گوش کرده ،سپس از هر فایل صوتی یک جمله کامل و درست در دفترشان بنویسند. در ضمن جهت سنجش کلاسی شماره 2 زبان انگلیسی درس دو کاملا مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: