فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعری با عنوان Believe را باهم شنیدیم و همخوانی کردیم ،سپس لغات جدید صفحه 46 کتاب شامل فعالیت هایی که میتوان با وسایل الکترونیکی انجام داد مانند:plug in,type,click,... را باهم آموختیم و جملات واقعی با آن ها در کلاس ساختیم.سپس فایل صوتی شعر را باهم گوش داده و جملات را باهم کامل کردیم . در آخر دانش اموزان عزیز درباره مبحث درس از هم سوال پرسیدند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 40 را پاسخ دهند. همچنین از هرکدام از لغات بالای صفحه 46 کتاب Pupil's book دوخط بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس شاد زبان انگلیسی امروز ما ابتدا زبان آموزان عزیز آهنگ She را باهم خواندندو عبارات آن را باهم تمرین کردیم،سپس گرامر درس 4 مبحث Can را باهم مرور کردیم و دانش آموزان عزیز مثالهایی کاربردی درباره خود ساختند و با پرسش ساختار سوالی این گرامر باهم مکالمه کردند.همچنین تمرین صفحه 45 کتاب را باهم حل کردیم و درآخر یک بازی و فعالیت جهت تشخیص لغات انگلیسی در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم لغات و گرامر درس 4 را مطالعه کنند و کتاب کار صفحه 38-39 را با دقت کامل و به طور دقیق پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر زیبای She را باهم شنیدیم و زبان آموزان عزیز به صورت فردی آهنگ را خواندند.کلمات درس 4 را باهم مرور کردیم و سپس گرامر این درس با عنوان can -can't را باهم آموختیم درباره کاراکترای جذاب مکالمه کردیم و تمرین صفحه 45 را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم به سی دی کتاب در فولدر B فایلهای صوتی 2-3-4 و 5 را گوش دهند.از هر فایل صوتی دو جمله کامل که شنیده اند را در دفتر بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز مفاهیم مربوط مبحث Food chain را مرور کردیم و تمرین مربوط به صفحه 22 کتاب را با همراهی دانش اموزان پاسخ دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز طبق روال کلاس قسمت دوم شعر She را باهم خواندیم و تلفظ کلمات جدید را باهم تمرین کردیم.سپس لغات جدید درس 4 کتاب شامل printer,keyboard,....را باهم آموختیم و در جملات به کار بردیم.سپس دو فعالیت جذاب و رقابتی درکلاس جهت یادگیری لغات انجام دادیم .همچنین فایل صوتی کتاب را گوش کردیم و دانش اموزان جملات شنیده شده را نوشتند.
تکلیف: دختران گلم سی دی کتاب فولدر B فایل صوتی شماره 4 را گوش دهندو هرآنچه میشوند را در دفتر بنویسند. همچنین از لغات درس 4 دوخط نوشته و با هرکدام یک جمله با ساختار Present Perfect درباره خودشان بسازند.برای مثال:( I have turned on my printer.) دختران عزیزم روز دوشنبه سنجش زبان انگلیسی از درس 3 شامل لغات ،گرامر و تلفظ خواهیم داشت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ابتدا مبحث زنجیره غذایی را باهم مرور کردیم و سپس موضوع شکار و شکارچی ،تولید کننده و مصرف کننده را دربین موجودات بررسی کردیم و باهم آموختیم . سپس مثال هایی از آن را باهم در کلاس بیان کردیم.
تکلیف: موضوع Food chain را به طور کامل مطالعه کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز پس از سنجش دیکته، آهنگ زیبا و پرمعنی She را باهم تمرین کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کاربرگ افعال و قسمت سوم آنها ضمیمه گزارش شده است لطفا مرور و حفظ نمایند در کلاس پرسیده خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: