فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز مرور کلی بر مباحث قبلی و تمرین شعر داشتیم. با توجه به نزدیک شدن فستیوال زبان، لطفا زبان آموزان عزیزم غیبت نداشته باشند تا با تسلط و اعتماد به نفس در اجراهای گروهی ایفای نقش داشته باشند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای روز سه شنبه جهت اجرای فستیوال میبایست بلوز مشکی و شلوار مشکی همراه داشته باشند. (جنس آن اهمیتی ندارد).

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز گرامر جدید درس 7 مبحث ساخت جملات پرسشی درباره ویژگیهای ظاهری حیوانات با ساختار How را باهم آموختیم و نحوه استفاده از آن هارا در جملات مختلف تمرین کردیم.
تکلیف: دانش اموزان عزیز ابتدا گرامر درس 7 را که امروز تدریس شد مطالعه نمایند و سپس کتاب کار صفحه 75 را پاسخ دهند. همچنین به سی دی کتاب مربوط به صفحه 81 Pupil's book گوش داده و تمرین Listening این صفحه را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز گرامر مربوط به درس 7که درباره Question tag بود را باهم مرور کردیم و سنجش کلاسی انجام شد.همچنین لغات صفحه 80 کتاب که درباره اجزای بدن حیوانات بود را باهم آموختیم و تمرین کردیم.
تکلیف: دانش اموزان عزیز کتاب کار صفحه 74 را پاسخ دهند. همچنین از لغات بالای صفحه 80 Pupil's book دوخط رونویسی کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز گرامر درس 7 مبحث Question tag را باهم آموختیم،و دانش اموزان عزیز باهم در کلاس تمرین کرده و از این ساختار در جملاتشان استفاده کردند ،سپس تمرین صفحه 79 را پاسخ دادند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز ابتدا گرامر درس 7 را که امروز در کلاس تدریس شد را با دقت مطالعه کرده و کتاب کار صفحه 73 کتاب را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز متن Reading صفحه 108 کتاب تدریس شد.درباره کاراکتر های متن مکالمه و بحث کردیم و سوالات متن را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 72 را پاسخ دهند. همچنین از لغات جدید درس 7 کتاب اصلی شامل انواع لباس ها دوخط رونویسی کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: