فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز متن اهنگ She را باهم همخوانی و تمرین کردیم ،سپس مبحث School subject را در کلاس مرور کردیم و فایل صوتی صفحه43 را باهم شنیدیم و تمرینات این صفحه را در کلاس پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم CD کتاب را پخش کنند،فایل صوتی شماره 46 الی 49 را گوش دهند از هر فایل صوتی دو جمله که کامل شنیده اند را در دفتر خود بنویسند.(جمعا 8 جمله ) لطفا مشخص شود جملات از کدام فایل صوتی نوشته شده اند. این تکلیف شامل امتیاز مثبت نمره Listening میباشد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز در کلاس آهنگ She را باهم شنیدیم و تلفظ کلمات آن را باهم تمرین کردیم،سپس دانش اموزان عزیزم ایتدا تصاویر نشان داده شده را توصیف و برای آن یک داستان انگلیسی ساختند،متن صفحه 41 کتاب را باهم خواندیم و سوالاتی درباره متن و ساختار جملات را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم میبایست 30-45 دقیقه مطالعه زبان انگلیسی از مبحث گرامر درس 3 و لغات داشته باشند و سپس کتاب کار صفحه 34 و 35 کتاب کار را بادقت پاسخ دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروز ابتدا یک ویدیو در رابطه با مبحث محیط دایره باهم تماشا کردیم ،سپس مبحث circumference of a circle را باهم مرور کردیم دو تمرین از صفحه 31 را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران گلم صفحه 31 کتاب Math را که دررابطه به قطر و محیط دایره است را به طور کامل حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا به آهنگ زیبای She گوش دادیم و آن را باهم خواندیم.سپس مبحث Negative contractions فرم کوتاه شده افعال کمکی را باهم آموختیم و همراه با دانش اموزان عزیز جملات صفحه 40 کتاب را روخوانی و تمرین کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 33 را حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز به یک آهنگ انگلیسی گوش دادیم.دانش اموزان عزیز درباره وقایع و فعالیت های گروهی که در مدرسه شان رخ داده با ساختار گرامر Present Perfect صحبت کردند و فایل صوتی مربوط به صفحه 39 را باهم شنیدیم و تمرین این صفحه را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران پرتلاشم سوالات تمرین 16 کتاب اصلی Pupil's book صفحه 39 را بخوانند و سپس جواب این سوالات را در قالب یک متن شامل 5 خط درباره event های مدرسه شان در دفتر بنویسند.دقت شود که از ساختار Present Perfect در متن خود استفاده کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز زبان انگلیسی لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم،سپس ی متن درباره event های مختلف مدرسه را باهم خواندیم و درباره متن مکالمه کردیم و زبان آموزان عزیز سوالات آن را در گروه هایشان پاسخ دادند.
تکلیف: اولیای عزیز به اطلاع می‌رساند: شنبه مورخ 11 آذر، مرحله‌ی اول مسابقه‌ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. به امید درخشش زبان آموزان پرتلاشم کتاب کار صفحه 32 را حل کنند. به CD کتاب گوش دهند فایل صوتی شماره 45 را گوش دهید و پنج جمله کامل از آنچه شنیده اند را در دفتر بنویسند. از متن Reading صفحه 38 جملات با ساختار Present Perfect را پیدا کرده و در دفتر بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: