فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی ابتدا یک شعر انگلیسی را باهم خواندیم .سپس گرامر درس سه را که مبحث Present Perfect است را باهم آموختیم و ساخت جمله سوالی آن را باهم تمرین کردیم .همچنین دانش اموزان عزیزم طی یک فعالیت گروهی به جهت پاسخ به سوالات مرتبط با این گرامر یک Boardgame را به صورت هدفمند بازی کردند.
تکلیف: دختران عزیزم به فعالیت هایی که در طول زندگی خود انجام داده اید و تجربه کرده اید فکر کنید و سپس پنج خط با ساختار Present Perfect برایم درباره آن بنویسید.برای مثال( I have studied French for two years.) فرم افعال و Past Participle آن ها ضمیمه گزارش شده است.مطالعه و در Writing خود از آن استفاده کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروز ابتدا مبحث اشکال دوبعدی را طی یک بازی و فعالیت جذاب با زبان آموزان انجام دادیم ،سپس مبحث محیط دایره را باهم آموختیم و تمرین کردیم .
تکلیف: مبحث محیط دایره در صفحه 29 را مطالعه کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم.سپس گرامر ساخت جمله سوالی با زمان Present Perfect را باهم آموختیم و زبان اموزان عزیز جملات سوالی درباره خود ساختند،همچنین در گروه هایشان تمرین صفحه 37 را پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 31 را پاسخ دهند.(این بخش مربوط به ساخت جمله در زمان Present Perfect میباشد لطفا قبل از آن مطالعه کنید و سپس بنویسید.) همه لغات Spelling bee را مطالعه کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ابتدا پرسش از مبحث محل کلیه ها و سایز آن ها انجام شد و سپس مبحث کارکرد کلیه ها Kidneys را باهم اموختیم و تمرین و تکرار کردیم.
تکلیف: مبحث Kidneys مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس انگلیسی جذاب امروز مان ابتدا شعری از کتاب را به صورت ریتمیک خواندیم و سعی کردیم باهم حفظ کنیم.سپس لغات جدید صفحه 36 شامل انواع events در مدرسه را باهم آموختیم.همچنین زبان اموزان عزیز با دیدن عکس ها جملاتی با ساختار گرامر Present Perfect ساختند.همچنین فایل صوتی کتاب را باهم گوش دادیم و جملات شعر را باهم کامل کردیم.
تکلیف: دانش اموزان عزیز کتاب کار صفحه 30 را حل کنند‌. همچنین لغات چهار ردیف ابتدای فایل Spelling bee در کلاس از تک تک دانش اموزان پرسیده خواهدشد.بادقت مطالعه شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروز مبحث اشکال هندسی دو بعدی را باهم مرور کردیم ،زبان آموزان عزیز با گفتن ویژگی های اشکال اسامی آن را از همکلاسیشان پرسیدند. همچنین تمرین صفحه 28 کتاب را باهم در کلاس حل کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز اشکال هندسی دوبعدی و ویژگی های آن هارا مرور و حفظ نمایند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز یک قسمتی از انیمیشن زیبای Luca را تماشا و دیالوگ های انگلیسی را باهم تمرین و تکرار کردیم.گرامر درس 3 کتاب شامل ساخت جملات با گرامر Present Perfect را باهم آموختیم.همچنین طی یک فعالیت گروهی تمرین مربوط به این مبحث در صفحه 36 را باهم پاسخ دادند.
تکلیف: دختران گلم کتاب کار صفحات 28-29 کتاب را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروزمان ابتدا تعدادی از کلمات را جهت امادگی مسابقه Spelling bee مرور و دیکته آن را تمرین کردیم،گرامر درس سه کتاب مبحث Present Perfect را با هم آموختیم،و قسمت سوم افعال را باهم مرور کردیم، همچنین دانش اموزان عزیزم با گروه شان در کلاس تمرین کتاب را در این رابطه پاسخ دادند و در آخر درباره اردویی که در گذشته بامدرسه رفته بودند جملاتی با ساختار گرامر امروز ساختند .
تکلیف: دختران گلم از هرکدام از کلمات پایین صفحه 34 کتاب دوخط رونویسی کنند و در یک متن چهارخطی بنویسند که کدام یک از درس های مدرسه را داشته اند؛ برای مثال (We haven't had Math class)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: