فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 15

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. 1. آموزش صدای( sh ) (ش) او کوتاه و لغت های مربوط به این صدا . shelf / shell / sheep / fish / brush/ short . 2. روان خوانی و رو خوانی از کتاب داستان A pong at oakwood zoo انجام شد .
تکلیف: 1. ابتدا فایل pdf ارسالی کتاب داستان را باز کرده از روی صفحات 1 تا 4 کتاب داستان بخوانید و در دفترتان رونویسی کنید جلسه آینده تمامی تکالیف نوشته شده در دفتر و کتاب کار چک خواهد شد باتشکر از همکاری شما عزیزان و دخترای قشنگم

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز: 1. مرور صداهای y , x,ch 2. تمرین جمله خوانی و روان خوانی کتاب داستان.
تکلیف: 1. از کتاب Jolly 6 تا آخر صفحه 7 حل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز گزارش کلاس زبان ODI 1 (Extra) : 1. مرور صداهای و لغات مربوط به کتاب های Jolly 4 و Jolly 5. 2. تدریس حرف و صدای (Xx) و مثال های مربوط به آن . از جمله صداکشی و spelling لغات .
تکلیف: 1. دخترای گلم لطفا از کتاب Jolly 6 صفحات 2و 3و 4 و 5 تکمیل شود . 2. از روی کتاب داستان This pig صفحات 1 تا 8 رو نویسی شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز گزارش کلاس زبان Extra 2: 1. روخوانی از کتاب داستان A hospital visit انجام شد . 2 .مرور صدای( ch )تدریس شده جلسه گذشته شامل لغات مربوطه ، spelling و blending انجام شد . 3. مرور لغات از کتاب Jolly 4 در غالب بازی انجام شد .
تکلیف: 1. لطفا از روی صفحات 9 ، 10، 11، 12 کتاب داستان A hospital visit رونویسی شود . 2. از روی صفحات 1 تا 12 کتاب داستان بخوانید و ویس خود را ضبط کرده و برایم ارسال نمایید. با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس زبان Extra2: 1. مرور لغات و صداهای مربوط به کتاب Jolly 5 در غالب بازی . 2. تدریس صدای ch ، شامل spelling, blending و لغات مربوط به این صدا .
تکلیف: 1. لطفا فایل pdf ارسالی زیر را باز کرده و از روی صفحات 4 و 5 و 6 و 7 و8 کتاب داستان A hospital visit رو نویسی شود . با تشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: