فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 15

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس زبان Extra 2 1. آموزش You و جمله سازی 2. صداکشی و spelling لغات تمرین و تکرار شد . 3. کاربرگ( worksheet) جهت مرور از کتاب Jolly 4 و صدای ای در دفتر چسبانده شد . 4 . برگه سه خط جهت تمرین دیکته در کلاس و در منزل داخل کاور تحویل دخترای گلم داده شد لطفا برگه ها لمینیت (پرس)شود و دخترای گلم هر روز به همراه دفتر های زبان تخته های لمینیت شده را به همراه داشته باشند .
تکلیف: 1. روز شنبه سنجش دیکته گرفته خواهد شد دخترای گلم لطفا تمرین کنید . 2. کاربرگ چسبانده شده را حل کنید . 3. رو نویسی از کتاب داستان A hospital visit صفحات 1 و 2 و 3 انجام شود فایل pdfارسالی زیر را باز کرده و از روی کتاب داستان در دفترتان رونویسی کنید . با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز گزارش کلاس زبان Extra2: 1. آموزش حرف و صدای( Yy) شامل ، اسم ، صدا و مثال های این حرف . 2. صداکشی لغات و spelling آن نیز تمرین شد . 3. سرمشق در دفتر دخترای گلم نوشته شد .
تکلیف: 1. لطفاً سرمشق های داده شده در دفتر تکمیل شود . 2. دخترای گلم لطفا همگی تا فردا کتاب های Jolly 5را به همراه داشته باشید و صفحاتی که تکمیل نشده است را نیز تکمیل کنید با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس Extra2 1. سوالات مکالمات روز مره پرسش و پاسخ شد شامل ، اسم و فامیل ، سن ، احوال پرسی ، رنگ و غذای مورد علاقه . 2. مرور جملات و صداهای تدریس شده .
تکلیف: 1. کتاب Jolly 5 تا صفحه 23 تکمیل شود و به همراه خود داشته باشند. با تشکر از همکاری شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: گزارش کلاس Extra2: 1. سنجش دیکته گرفته شد . 2. تکالیف چک شد . 3. جمله سازی و دوره صداها تمرین و تکرار شد . تمامی صدا ها و لغات مربوط به کتاب Jolly 1,2,3,4,5 دوره شد .
تکلیف: 1. اشتباهات املایی سرمشق داده شده در دفتر تکمیل شود . 2. از کتاب Jolly 5 الباقی صفحات تکمیل نشده تا پایان صفحه 17 تکمیل شود و دخترای گلم فردا کتاب های Jolly 5 را به همراه داشته باشند . با تشکر از همکاری شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز Extra 2: 1. مرور صداهای تدریس شده کتاب Jolly 5 و تکرار آن ها در غالب جمله . 2. جمله سازی و جمله خوانی تمرین شد .و سرمشق جملات در دفتر دخترای گلم نوشته شد .
تکلیف: 1. سرمشق های داده شده در دفتر تکمیل شود . 2. سنجش دیکته فردا گرفته خواهد شد لطفا در منزل تمرین شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: