فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا به یک آهنگ انگلیسی گوش دادیم.دانش آموزان عزیز درباره نوروز گذشته شان با افعال با ساختار گذشته (Past )صحبت کردند و همچنین نحوه ساخت جملات پرسشی (Wh questions )را باهم آموختیم و تمرین کردیم و فایل صوتی کتاب را باهم شنیدیم و تمرین صفحه 39 را پاسخ دادیم .
تکلیف: دختران پرتلاشم تصور کنید میخواهید از دوست صمیمی تا درباره نوروز گذشته( 1402 )سوال کنید سوالاتتان را با what,where ,when,who ,.... شروع کنید و دقت کنید که باید از did در سوالاتتان استفاده کنید.برای مثال :Where did you go ? Who did you travel with?

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز زبان انگلیسی لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم،سپس ی متن درباره یک کاراکتر و تعطیلات او در ساحل را خواندیم درباره متن مکالمه کردیم و زبان آموزان عزیز سوالات آن را در گروه هایشان پاسخ دادند.
تکلیف: اولیای عزیز به اطلاع می‌رساند: شنبه مورخ 11 آذر، مرحله‌ی اول مسابقه‌ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. به امید درخشش زبان آموزان پرتلاشم (لیست لغات Spelling Bee را از پرتال دانلود کرده و روزانه تمرین داشته باشند.) کتاب کار صفحه 32 کامل شود. به CD کتاب گوش دهند فایل صوتی شماره 53 را گوش دهید و پنج جمله کامل از آنچه شنیده اند را در دفتر بنویسند. از متن صفحه‌ی 38، 5 کاری که Eric در تعطیلات انجام داده بود را بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم شاد ما،مبحث چرخه‌ی آب را کامل مرور کردیم و صفحه ی 20 را انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی ابتدا یک شعر انگلیسی را باهم خواندیم .سپس گرامر درس سه را که مبحث افعال گذشته و ساخت جمله در زمان گذشته است را باهم آموختیم و مرور کردیم.همچنین دانش اموزان عزیزم طی یک بازی و فعالیت گروهی کلمات را از داخل بادکنک ها خارج کرده و با آن ها جملاتی در زمان گذشته ساختند.
تکلیف: زبان آموزان عزیز کتاب کار صفحه 31 را حل کنند.دقت شود که همه افعال در جملات باید در زمان گذشته باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی مهیج ما صفحه ی 24 انجام شد و مبحث angles & triangles مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم.سپس گرامر ساخت جمله در زمان گذشته را باهم آموختیم و زبان اموزان عزیز جملات گذشته درباره روز قبل خودشان ساختند،همچنین در گروه هایشان تمرین صفحه 37 را پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم به جمعه گذشته شان فکر کنند و یک متن 4 خطی درباره کارهایی که انجام دادتد و غذایی که خوردند و... بنویسند. در متن خود از افعال زیر استفاده کنند(went,visited,travelled,saw,....)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس انگلیسی جذاب امروز مان ابتدا به یک موسیقی انگلیسی باهم گوش کردیم و همخوانی کردیم،سپس لغات جدید صفحه 36 شامل (hang gliding-rafting,...)را باهم آموختیم و همچنین با عبارات (crazy about-fond of-terrified of,...)با آن ها تمرین جمله سازی انجام دادیم.همچنین زبان اموزان عزیز با دیدن عکس ها نوع outdoor activity را تشخیص داده و نام بردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز کتاب کار صفحه 30 را حل کنند‌.دقت کنید که در تمرین آخر این صفحه میبایست باتوجه به علاقه خودتان از ( crazy about,fond of, not keen on ,....) استفاده کنید. همچنین لغات چهار ردیف ابتدای فایل Spelling bee در کلاس از تک تک دانش اموزان پرسیده خواهدشد.بادقت مطالعه شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان علوم ما،مباحث گذشته مرور و مبحث جدید در صفحه ی 19 که به condensation مربوط میشد انجام شد و ما با water cycle بیشتر اشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: