فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز یک قسمتی از انیمیشن زیبای Luca را تماشا و دیالوگ های انگلیسی را باهم تمرین و تکرار کردیم.گرامر درس 3 کتاب شامل ساختار Have got /Has got را باهم آموختیم.همچنین طی یک فعالیت هدفمند و جذاب با پرتاب موشک های کاغذی زبان اموزان عزیزم پیشنهادات خود را با ساختار های تدریس شده از یکدیگر پرسیدند.
تکلیف: دختران عزیزم ابتدا لغات و گرامر درس 3 را مطالعه و سپس کتاب کار صفحه 28 و 29 را بادقت کامل پاسخ دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ریاضی ما،صفحه ی 24 انجام شد و ما تمرین هایی کاربردی در رابطه مبحث triangles در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروزمان ابتدا تعدادی از کلمات را جهت امادگی مسابقه Spelling bee مرور و دیکته آن را تمرین کردیم،گرامر درس سه کتاب مبحث Suggestion ونحوه پیشنهاد دادن را با هم آموختیم،و همچنین دانش اموزان عزیزم در کلاس تمرین کتاب را در این رابطه پاسخ دادند و در آخر دوبه دو باهم مکالمه کردند.
تکلیف: دختران عزیزم از سه عبارت زیر استفاده کرده و یک مکالمه یک صفحه ای بنویسند و به شخص مورد نظرشان پیشنهاد انجام سه نوع فعالیت تفریحی بدهند.برای مثال( .Let's swim/ - Shall we go horse riding?/?How about sailing) 2.از هرکدام از کلمات پایین صفحه 34 کتاب دوخط رونویسی کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز با در کلاس علوم زبان ،مبحث water cycle را دوره و مبحث evaporation را در کنار هم اموختیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان عزیزم موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروزمان ابتدا یک action song را باهم گوش کردیم و اکشن های آن را انجام دادیم،سپس کلمات جدید درس سه شامل فعالیت های تفریحی را باهم آموختیم ،و لغات را باهم تمرین کردیم،سپس طی یک فعالیت گروهی فایل صوتی را گوش دادند و باتوجه به آن نوع فعالیت را تشخیص داده و یادداشت کردند و درآخر دانش اموزان درباره علاقه شان به هر فعالیت باهم مکالمه کردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز فایل Spelling bee جهت مطالعه ضمیمه گزارش شده است، همه دانش اموزان می بایست در این رقابت شرکت کنند. تاریخ مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی، مباحث گذشته را مرور و همچنین صفحه ی 22 را در کنار هم انجام دادیم و با ویژگی‌های مثلث بیشتر آشنا شدیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز سنجش کتبی یونیت 1 و 2 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
تکلیف: دختران باهوشم فردا دوشنبه سنجش زبان انگلیسی شامل( درس یک و دو کتاب Pupil's book )میباشد را مطالعه کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: