فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما ،آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم ،و با دختران عزیزم دیکته لغات درس اول را باهم مرور کردیم ،همچنین تمرین مربوط به گرامر want را انجام دادیم تا بار دیگر برایشان مرور و یادآوری شود. ارزیابی درس اول کتاب را در آخر کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم به شغل آیندتان فکر کنند و برایم در یک متن شامل پنج خط بنویسند که چه شغلی میخواهند داشته باشند و چرا؟و در چه فعالیتی خوب هستند و مهارت دارند؟

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم زبان جذاب ما ، مباحث گذشته مرور و مبحث جدید تدریس شد.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزانم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، یک آهنگ انگلیسی انگیزشی را با هم گوش دادیم و در کلاس همخوانی کردیم. سپس متن صفحه 104 کتاب را که درمورد شغل مورد علاقه دو دوست بود را با هم خواندیم و درباره آن باهم در کلاس بحث کردیم. در نهایت، زبان آموزان عزیزم به سوالات آن جهت درک بهتر متن خوانده شده پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 15 را با دقت کامل حل کنند. (فردا ارزیابی (Exam) درس یک کتاب را در کلاس خواهیم داشت. زبان آموزان عزیزم می بایست دیکته لغات درس یک و گرامر آن را با دقت مطالعه کنند.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز با مبحث بسیار تخصصی Square Numbers (اعداد مربع کامل) آشنا شدیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان پرتلاشم موارد یادداشت شده در دفتر را یک بار بخوانند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز یک روز فوق العاده هیجان انگیز در مدرسه داشتیم! افتتاحیه‌ی بزرگ طرح House System همزمان با برگزاری اردوی المپیاد ورزشی

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد شاد ما، یک انیمیشن زیبا به زبان انگلیسی تماشا کردیم و عبارت های آن را تکرار و تمرین کردیم. سپس داستان صفحه‌ی 32 کتاب را باهم خواندیم و زبان آموزان عزیزم برای همکلاسیشان داستان را به انگلیسی تعریف کردند. در آخر سوالات کوتاهی از داستان را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران پرتلاشم کتاب کار صفحه 26 را به طور کامل و دقت باتوجه به داستان خوانده شده در کلاس حل نمایند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان تخصصی ما، مباحث قبلی را برای تثبیت بهتر مرور کردیم. سپس وارد مبحث بسیار جذاب ویتامین‌ها شدیم. چقدر فوق العادست که داریم تمرین می‌کنیم این مباحث تخصصی را به زبان انگلیسی درک کنیم و راجع بهشون صحبت کنیم؛ موافقید؟ :)
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس شاد زبان ما ، طبق روتین همیشگیمان با هم انیمیشن کوتاهی از یک داستان جذاب را تماشا و درباره آن گفتگو کردیم. سپس صفحه‌ی 20 کتاب را که مربوط به (Hero) قهرمان مورد علاقه دوشخصیت متن بود، انجام دادیم و متن آن را خواندیم و به سوالات کتاب جهت درک بهتر مطلب و متن درس پاسخ دادیم. همچنین من و دختران عزیزم به زبان انگلیسی درباره قهرمان زندگی مان و علت انتخاب آن شخص صحبت کردیم. (ضمنا سی دی کتاب های زبان ODI به زبان آموزان تحویل داده شد)
تکلیف: دختران عزیزم لطفا کتاب کار صفحه 14 را حل کنند. (لطفا دقت بفرمایید که امتیاز مربوط به تکالیف فقط به تکالیفی داده می‌شود که به طور کامل انجام شده باشد).

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس science جذاب ما ،موضوع مربوط به minerals تدریس شد و ما با مفهوم ان اشنا شدیم.همچنین پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد تدریس شده را مرور کنند،پرسش خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: