فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما امروز در کلاس شاد زبانمان، یک آهنگ را باهم همخوانی کرده و عبارات کاربردی آن را باهم تکرار کردیم. سپس صفحه‌ی 19 را که مربوط به بحث جذاب مشاغل خاص بود کامل کردیم. ما تلاش کردیم به زبان انگلیسی این شغل‌ها را از بعد هنری، تکنیکال، علمی و ... توصیف کنیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز کتاب کار صفحه 13 را حل کنند. (در آخر این صفحه باید یک متن چهارخطی درباره شغل موردعلاقه و علت آن توضیح دهند) فردا از تمامی کلمات و جملات صفحات 12 و 14 دیکته خواهیم داشت. جهت تمرین، لطفا *فقط یک بار* از کلمات و جملات در دفترشان رونویسی کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس Math جذاب ما ، به دوره ی مبحث Large numbers پرداختیم، و به همراه زبان آموزان پرتلاشمان سعی کردیم اعداد خیلی بزرگ را بخوانیم و بنویسیم و معادلات مربوط به آن‌ها را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان عزیزمان مسئله‌ی ریاضی زیر را در دفتر نوشته و حل کنند: The population of Canada was about 32 980 000 in July 2007.Data show that there were about 497 cellular phones per 1000 people in that year.how many cellular phones were there in Canada in 2007?

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما امروز در کلاس زبا انگلیسی یک قسمت کوتاهی از انیمیشن Luca را تماشا و عبارات انگلیسی مهم ان را باهم تکرار کردیم. درباره نحوه تلفظ صداهای ترکیبی ow ,ou آموختیم و مثال هایی از آن ها را باهم خواندیم و تمرین کردیم. همچنین یک بازی هیجان انگیز جهت پیدا کردن لغات با ow و ou با دختران پرتلاشم انجام دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان کتاب کار صفحه 12 حل کنند.همچنین، دیکته لغات صفحه 12 کتابشان را در دفتر با رونویسی از آن‌ها تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما پارت آخر آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم، به یک موسیقی زیبا گوش کردیم و درکلاس همخوانی کردیم. متن صفحه 17 کتاب قسمت Writing راکه درباره درسهای مدرسه و انواع سرگرمی بود را با هم خواندیم، روخوانی کردیم و دختران عزیزم با دقت به سوالات درک مطلب آن پاسخ دادند. در نهایت، در یک فعالیت پر هیجان گروه‌ها جواب سوالات متن را پیدا کردند و نوشتند.
تکلیف: زبان آموزان پر تلاشمان کتاب کار صفحات 10-11 کتاب کار را انجام دهند . برای تمرین مسئولیت‌پذیری در دختران عزیزمان، به هیچ عنوان تکلیف نوشته شده در کلاس را نخواهیم پذیرفت.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس پرهیجان امروز ما با خواندن یک آهنگ آغاز شد و سعی کردیم با آهنگ همخوانی کنیم و بعضی عبارت های متن آن را باهم تمرین کردیم.نحوه ساخت جملات پرسشی با Why و نحوه درست پاسخ به آنها را آموختیم و این ساختار را در قالب پرسش در کلاس با موضوع شغل موردعلاقه دانش اموزان با یکدیگر مکالمه و تمرین کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم صفحات 8-9 کتاب کار را با دقت کامل حل کنند. (لطفا قبل از حل کردن تمرین ها حتما مثال کتاب را بخوانند.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما با خواندن آیه الکرسی به زبان انگلیسی آغاز شد، نحوه سوال پرسیدن درباره شغل مورد علاقه افراد در آینده (با ساختار do و does) را یادگرفتیم و طی یک فعالیت گروهی ساخت جملات پرسشی را تمرین کردیم ، همچنین در کلاس با دانش اموزان درباره شغل هایی که می‌خواهند در آینده انتخاب کنند صحبت کردیم. بچه‌ها خیلی ایده‌های جذابی برای آیندشون دارند! :)
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 6-7 کتاب کارشان را با دقت کامل حل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: