فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما، دو فعالیت پرهیجان در رابطه با Numbers انجام دادیم. به صورتی که دانش اموزآن عزیز میبایست اعداد سه رقمی را به طور صحیح میخواندند و در فعالیت دیگر سرعت در حفظ اعداد گفته شده در بازی اهمیت می یافت.
تکلیف: دختران عزیزم به هفته‌ی گذشته فکر کنید. 5 جمله در مورد کارهایی که انجام ندادید بسازید. یادتون هست که باید از didn't در جملات خود استفاده کنید. برای مثال I didn't walk home last Wednesday. We didn't sing the song. (لطفا دقت شود جملات را خودتان بسازید.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان امروز ما با کاراکترهای جدید کتاب آشنا شدیم. بعد به صورت گروهی در کلاس فعالیت‌های جذابی شامل بازی با جملات مربوط به هر کاراکتر و تمرین و بازی Listening به صورت گروهی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم به روز یا هفته‌ی گذشته خوب فکر کنند. 3 کاری که انجام دادند و 3 کاری که انجام ندادند را بنویسند: برای مثال: I ate pizza yesterday. We had English last week. I didn't sleep well last night.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در کلاس Science اول مباحث قبل را مرور کردیم؛ بعد وارد موضوع جذاب تغذیه شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان امروز ما، همراه با بازی و فعالیت های متناسب دانش آموزان، گرامر Comparative adjectives مرور شد. همراه با دانش آموزان، آهنگ انگلیسی گوش دادیم و باهم در کلاس همخوانی کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، یک پاراگراف شامل 4 خط یا بیشتر درباره شخص مورد علاقه تان بنویسید. به این صورت که درباره موضوعات زیر درباره آن شخص توضیح دهید: سن،فعالیت مورد علاقه،تصیف ظاهر آن شخص مو رنگ چشم و قد و ....

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما تدریس Story صفحات 6-7 کتاب همراه با با فعالیت های زیر انجام گرفت: روخوانی متن دیالوگ ها و پخش فایل صوتی کتاب، پاسخ به سوالات مربوط به داستان، بازی جمله سازی با کلمات بهم ریخته روی کارت ها.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: