فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما هم با یک موسیقی جذاب شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. لغاتی شامل شغل های خاص دیگر شامل (receptionist, florist,....) را یادگرفتیم و یک بازی و فعالیت هیجان انگیز با عنوان تصاویر پنهان شده درکلاس به صورت گروهی انجام دادیم و همچنین در کلاس با دانش اموزان درباره شغل هایی که میخواهند در آینده انتخاب کنند صحبت کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 2-3-4-5 را با دقت کامل حل کنند. ضمنا یادآوری میگردد که اسامی دانش اموزان نوشته و روی کتاب هایشان چسبانده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما هم با یک موسیقی دلنشین شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. گرامر درس با موضوع want و استفاده از آن برای سوم شخص را یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با wants و doesn't want را آموختیم و تمرین کردیم. یک فعالیت جذاب هم در رابطه با افراد مشهور و شناخته شده برای درک بهتر گرامر درس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم سه جمله با wants بسازند.(مانند:My brother wants to be a paramedic.) و سه جمله هم با عبارت doesn't want بسازند. (She doesn't want to be a judge)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان جذاب امروز ما، به یک موسیقی در کلاس گوش دادیم و باهم اهنگ را خواندیم. کلمات جدید مربوط به شغل‌های کمی خاص‌تر شامل hairdresser, paramedic,.... را یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با want را آموختیم و تمرین کردیم. یک بازی بامزه هم برای درک بهتر لغات جدید با دختران عزیزم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم از لغات زیر دو خط بنویسند و با ساختار want با آنها جمله بسازند. (hairdresser, graphic designer, paramedic, dentist, photographer)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،ابتدا چهاردقیقه از یک انیمیشن زیبا و پرمفهوم با عنوان Luca تماشا کردیم و درمورد اتفاقاتی که در آن افتاد بحث کردیم سپس لغات جدیدی با موضوع شغل ها«Jobs» یاد گرفتیم و نحوه نوشتن آن ها را طی یک فعالیت و رقابت در کلاس تمرین کردیم ،همچنین لغات درس درقالب دیالوگ با دانش آموزان کار شد.
تکلیف: دختران گلم لغات زیر را در دفترتان وارد کنید و از هرکدام دو خط رونویسی کنید تا دیکته و نحوه نوشتار آن را خوب یاد بگیرید.(athlete,architect,judge,librarian)،بعد از نوشتن آن مانند مثال زیر بنویسید که آیا میخواهید در آینده این شغل هارا داشته باشید یا نه؟ (I want to be an/a .....) (I don't want to be an/a....)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: درکلاس science امروز ما، مبحث تخصصی جامد ، مایع و گاز از کتاب علوم انگلیسی چهارم صفحه 9 را تمرین کردیم. و نیز تمرین صفحه 9 کتاب علوم انگلیسی را در کلاس کامل کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه اینده دختران گلم مباحث تدریس شده که در دفتر یادداشت شد را را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: