فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب هوش ریاضی هفته ی 24 در کلاس حل شد.
تکلیف: دخترهای گلم سه تفریق و سه جمع انتقالی در دفتر مشق نوشته شود.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب علوم فصل من رشد میکنم تا آخر فصل تدریس کامل شد کتاب کار علوم فصل یازدهم مجددا در کلاس حل شد برای دخترهای گلی که دیروز نبودند. دخترهای گلی که کارت رشد ولباس و عکس دوران کودکی خود را آورده بودند در کلاس گفتگو انجام شد واز روی کارت رشد توضیح داده شد.
تکلیف: دخترهای گلم مطالعه ی علوم فراموش نشود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب فارسی درس شانزدهم پرواز قطره تدریس شد. روان خوانی انجام شد کلمات هم معنی مخالف در کتاب نوشته شد. واژه سازی توضیح داده شدوتا صفحه ی 105 کتاب در کلاس نوشته شد. کتاب کار فارسیدرس شانزدهم تا صفحه ی 128 در کلاس با همکاری دخترهای گلم نوشته شد. ارمغان هفته ی 25 به دخترهای گلم داده شد. املا از درس نوروز در دفترهای دیکته گفته و صحیح شد لطفا امضا شود و شنبه آورده شود. بید پای فارسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم که در منزل هستید لطفا با کلاس پیش بروید و تمرین های کتابهای کار و کتابهای کلاس دوم را بنویسید تا از کلاس عقب نباشید .سپاسگزارم. از درس پرواز قطره دو بار با صدای بلند بخوان کلمات هم معنی و مخالف را مطالعه کن . متن درس را بخوان و کلماتی که (سه نقطه وبی نقطه و یک نقطه و پنج نقطه دارند )پیدا کن و در دفتر مشق بنویس.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس لوگو -مرور دروس و فعالیت کلاسی
تکلیف: لطفا فعالیت های منزل انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 114 تا 117 در کلاس تدریس شد و تمرین های کتاب با همکاری دخترهای گلم در کلاس حل شد. کتاب کار ریاضی(167و168و169)در کلاس حل شد.
تکلیف: دخترهای گلم 5 تفریق انتقالی در دفتر مشق نوشته شود.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب علوم فصل 11 تا صفحه ی 81 تدریس شد. سوالات کتاب پاسخ داده شد. کتاب کار علوم فصل 11 در کلاس نوشته شد. انیمیشن فندوق فصل 11 در کلاس پخش شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب نگارش درس نوروز در کلاس با همکاری دخترهای عزیزم کامل نوشته شد. بخوان بیندیش درس عمو نوروز در کلاس خوانده شد . سوالات درس پاسخ داده شد. انیمیشن نوروز در کلاس پخش شد. روان خوانی درس نوروز و کلمات هم معنی و مخالف پرسیده شد.
تکلیف: عزیزان یک بار از روی درس عمو نوروز با صدای بلند بخوان . 5 خط دیکته بدون نقطه از درس نوروز در دفتر مشق نوشته شود.

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های اختصاصی ژیمناستیک ، راه رفتن و حفظ تعادل روی موازنه و تمرین دارت

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب ریاضی از صفحه ی (110 تا 113) در کلاس تدریس شد و تمرین های کتاب با همکاری دخترهای گلم حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه ی( 160 تا 164 )در کلاس حل شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار فارسی درس نوروز کامل در کلاس نوشته شد.
تکلیف: 7 خط املا از درس نوروز در دفتر مشق نوشته شود. درس نوروز را با دقت بخوان و با کلماتی که با نشانه ی (س) شروع شده اند جمله بساز .

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب ریاضی دوره ی فصل صفحه ی 106و107 در کلاس توضیح داده و با همکاری دخترهای گلم تمرین ها حل شد. کتابهای کار ریاضی سوالاتی که دخترهای گلم اشکال داشتند در کلاس توضیح داده شد. کتابها امضا شد . طرح سنجش ریاضی در زنگ اول برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب فارسی شعر با پرستوهای شاد در کلاس خوانده شد . کلیپ شعر در کلاس پخش شد.درسانزدهم (نوروز)در کلاس تدریس شد. کتاب کار فارسی درس نوروز کلمات هم معنی و مخالف نوشته شد. واژه سازی درس نوروز تدریس شد و تمرین های کتاب فارسی در کلاس نوشته شد.
تکلیف: دخترهای گلم از روی شعر و درس نوروز دو بار با صدای بلند بخوان . درس را بخوان و کلماتی که با نشانه ی (س) شروع شده اند وکلمه هایی که نشانه های (ع) را دارند پیدا کن و در دفتر مشق بنویس. کتاب کار فارسی صفحه ی 110و111 در منزل با دقت نوشته شود. سپاسگزارم.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های روابط بین فردی « زبان بدن» با تمرین کلاسی ، نمایش و بحث کلاسی و یادگیری مفاهیم هیجان ها و احساس ها آموزش داده شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و تدریس اتیکت مکالمه و جلوگیری از دروغگویی به وسیله کارتون و شعر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: