فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: تهمینه 1

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب و احترام فعالیت‌های ریاضیدان کوچک به شرح زیر می‌باشد: جهت یادگیری مفهوم الگویابی(هندسی و عددی)به صورت گروهی دو بازی متفاوت توسط دانش‌آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: فعالیت‌های کلاسی بازی با واژه به شرح زیر می‌باشد: مرور و تثبیت یادگیری ی میانجی و ِ ربط همراه با بازی و کاردستی خورشیدی کلمات انجام شد. جمله‌سازی و تمرین کلمات نیز انجام شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ادامه فعالیت رنگ آمیزی طرح حیوان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: در زنگ کاوشگر کوچک دانش‌آموزان همراه با بازی پیدایش شب و روز و چگونگی تشکیل سایه را فراگرفتند.

پرتال هوش

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب، فعالیت‌های پرتال هوش به شرح زیر می‌باشد: حل کاربرگ و بازی با ابزار آموزشی جهت تقویت مهارت تفکر منطقی و حل مسئله انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: حکایت کربلا و عاشورا حکایت آب و زخم شمشیر نیست! حکایت زندگیست! حماسه مردانگی، گذشت، شهامت، رشادت و شهادت است. تاسوعا و عاشورای حسینی را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. عرض ادب خدمت عزیزان فعالیت های ریاضیدان کوچک در هفته‌ی دوم آموزشی پایگاه تابستانی به شرح زیر می‌باشد: در ابتدا جهت آمادگی ذهنی با پرسش و پاسخ گروهی و فردی ذهن دانش‌آموزان برای تدریس و بازی‌های گروهی آماده شد، سپس در بازی مار و پله جمع و تفریق تکرار و تمرین شد.تمرین سرعت در محاسبه و آشنایی با جمع و تفریق صورت گرفت.

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: در هفته‌ی دوم آموزشی در بازی با واژه‌ها دانش‌آموزان ساخت کلمه با حروف در هم ریخته را تمرین‌کردند، تقویت حافظه‌ی دیداری در بازی با کلمات انجام شد.کاربرگ مرور نشانه‌ها و کلمات نیز حل شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: رنگ آمیزی طرح حیوان انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: