فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: تهمینه 1

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: با درود و احترام خدمت اولیای گرامی، الگویابی کن صفحه ی 57 و کامل کن صفحه ی 58 حل شد و چند نمونه از جمع و تفریق فرآیندی مرور شد.

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عزیزان گوش کن و بگو صفحه 44 درس 7 توسط دانش اموزان حل شود.روانخوانی درس 7 تمرین شود.
تکلیف: فقط سوال1 تمامی صفحه های درس 7 نگارش در منزل نوشته شود.

رایانه

مدرس: تالاری، سپیده سادات
فعالیت: آموزش تغییر رنگ صفحه و مرور حاشیه گذاری صفحه در نرم افزار WORD

هوش و ریاضی

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: در کلاس آفلاین هوش و ریاضی صفحه 39 و 49 حل شود.

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب و احترام خدمت اولیای گرامی چند سوال ریاضی در دفتر ریاضی نوشته شد.
تکلیف: در منزل حل شود و فردا در کلاس حل می شود و کتاب ریاضی کار خواهد شد.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: مرور فصل 1 تا 4 انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: درس 7 تدریس شد. روانخوانی و درست و نادرست آن نیز انجام شد.
تکلیف: شکل دارکوب و هدد رسم شود و در منزل املای درس 6 در آن نوشته شود. روانخوانی درس 7 انجام شود. یک شغل برای ارائه در کلاس انتخاب شود. یک شغل و ابزار آن را به صورت نقاشی رسم کنند.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب و احترام برگزاری نمایشگاه هفته ی علوم و انجام فعالیت‌های نهایی در مدرسه انجام شد.
تکلیف: حل ارمغان شماره 11 در اخرهفته انجام شود. املا از درس 1 تا 6 شنبه گفته خواهد شد لطفا تکرار و تمرین شود.

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: تمرین خط تقارن و قرینه‌سازی تصویر‌ها نیز انجام شد.
تکلیف: تکمیل طرح‌های صفحه‌های شطرنجی انجام شود.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: اردوی علمی برگزار شد.

متن ادبی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب ، گنجینه‌ی شماره‌ی 14 حل شد.
تکلیف: روانخوانی درس 6 و تمرین کلمه‌های هم معنی نیز انجام شود.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: انجام آزمایش اسرار آب در دو ایستگاه جذاب اجرا شد.

هوش و ریاضی

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: عرض ادب و احترام صفحه‌های 12 سوال1، صفحه 17 و 21و 23 و 31، 26 و 20 و 32 بخش‌های حل نشده تکمیل شد.
تکلیف: سه سوال متفاوت از ساعت در دفتر نوشته و حل شود‌. درس6 فارسی خلاصه‌نویسی شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: