فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: تهمینه 1

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: سلام خدمت شما عزیزان روزتون بخیر فعالیت کلاسی بازی با واژه‌ها روز سه شنبه 1403.4.19 به شرح زیر می‌باشد: در ادامه‌ی مرور نشانه‌ها و تقویت املا بازی با کلمات در هم ریخته، جمله‌سازی با کارت کلمات، خواندن کلمات در حین بازی نیز انجام شد، که باعث تقویت هماهنگی بین دست و چشم شده است. با تشکر از توجه شما

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی عمل و عکس العمل انجام شد .

زنگ تفریح

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: فعالیت کلاسی شماره دوزی جلسه اول به شرح زیر می‌باشد: آشنایی با نخ و سوزن، آموزش نخ کردن سوزن و شماره‌دوزی انجام شد. الگوی اول در حال انجام است.

علوم دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: تشکر از توجه و همراهی شما عزیزان فعالیت‌های کلاسی کاوشگر کوچک روز دوشنبه 1403.4.18 به شرح زیر می‌باشد: آشنایی با چرخه آب توسط الگو دست سازه و نقاشی آن همراه با پرسش و پاسخ.

پرتال هوش

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: سلام عزیزان روزتون بخیر فعالیت‌های کلاسی پرتال هوش روز دوشنبه 1403.4.18 به شرح زیر می‌باشد: آموزش تقارن همراه با چهار ایستگاه بازی متفاوت و نقاشی یک طرح تقارن توسط دانش‌آموزان و تقویت تشخیص دیداری و حافظه‌ی فضایی.

ریاضی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص را به تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد. آغاز فعالیت‌های پایگاه تابستانه را خدمت عزیزان تبریک عرض می‌نمایم. فعالیت‌های کلاسی ریاضیدان کوچک به شرح زیر می‌باشد: طبق طرح درس مبحث عددنویسی و جدول ارزش مکانی، توانایی نوشتن اعداد به حروف و عدد و مهارت رسم شکل تدریس و مرور شد. بازی با اعداد، پرسش کلاسی از عدد نویسی نیز انجام شد. با تشکر از توجه شما عزیزان

فارسی دوم

مدرس: همتی، سارا
فعالیت: سلام عزیزان فعالیت کلاسی بازی با واژه‌ها، مرور نشانه‌ها و بازی با کلمات و ساخت کلمات در هم ریخته انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: