فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر حرف Nn و لغات و جملات مرتبط با آن دوره شد. Blend ها تدریس شد. Tricky ها مرور شد و حرف She به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: از tricky she یک خط نوشته شود حتما در ابر باشد. از Nn دو خط نوشته شود. از blendهای زیر یک خط نوشته شود: an Pan nap Pin nit

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: موارد جلسه قبل مرور شد. فرم صحیح نوشتار حرف Nn و کلمات مرتبط با آن تدریس شد.
تکلیف: 2 خط از حرف Nnنوشته شود. لطفا یک ویدیو از دختر گلم در حالیکه حرف Nnرا می خواند و می نویسد ارسال بفرمایید. صفحات 12 و13 کتاب کار انجام شود. حروف حتما با اسم و صدا تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر حرف Pp و لغات و جملات مرتبط با آن مرور شد. حرف He به عنوان tricky آموزش داده شد. Blend ها تمرین شد.
تکلیف: از Pp یک خط نوشته شود. از tricky He ,دو خط نوشته شود. حتما در ابر نوشته شود. از blend های زیر یک خط نوشته شود: Pi Pit Tap Sip

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. حرف Pp و لغات و جملات مرتبط آن مرور شد. کلمه one به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: از tricky one دو خط نوشته شود. از هرکدام از blend های زیر یک خط نوشته شود: Pit Sip Tip Tap از دختر گلم، در حالی که blend ها را میخواند، ویدیویی گرفته و آن را ارسال نمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: موارد جلسه قبل مرور شد. فرم صحیح نوشتار حرف Ii و کلمات مرتبط با آن تدریس شد.
تکلیف: 2 خط از حرف Ii نوشته شود. لطفا یک ویدیو از دختر گلم در حالیکه حرف Ii را می خواند و می نویسد ارسال بفرمایید. صفحات 8و9 کتاب کار انجام شود. فایل زبان در منزل تمرین شود. حروف حتما با اسم و صدا تمرین شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: