فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Dd و لغات مربوط به آن دوره شد. Blend ها تمرین و تکرار شد. Tricky ها مرور شد.
تکلیف: 1.از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود: Mid, mad, man 2.کلمات tricky زیر خوانده شوند. ویس آن ارسال شود. We You Are She he Is A One Have Has The I 3.ویس دیکته گوش داده و نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Dd و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و تکرار شد.
تکلیف: از حرف Dd دو خط خوانده و نوشته شود. کتاب جالی 2, درس مربوط به Dd نوشته شود. فایل صدادار شده تماشا، تمرین و تکرار شود. از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود. فیلم آن ارسال شود. Mad Dad Dip در منزل دیکته نوشته و تمرین شود. در دیکته جملاتی که کاملا یاد گرفته شده، نیز نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Mm و لغات مربوط به آن مرور شد. Blend ها خوانده و تمرین شد. کلمه we به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: از tricky we در ابر دو خط نوشته و خوانده شود. فایل صداردار تمرین و تکرار شود. از blend ها زیر یک خط نوشته شود: Men Map از جملات زیر یک بار نوشته و خوانده شود: He has a map. I have a cat She has a hat دیکته حروف و blend ها در منزل نوشته و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Mm و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و تکرار شد.
تکلیف: از کتاب جالی 2, حرف Mm نوشته شود. از حرف Mm دو خط نوشته شود و خوانده شود. فیلم آن ارسال شود. از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود: map man Mi از جملات زیر یک خط نوشته و خوانده شود: It is a hat. I have a cap. فایل صدا دار شده تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Rr و لغات مربوط به آن دوره شد. Blend ها تمرین شد. کلمه areبه عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: از tricky are دو خط در ابر نوشته شود. یک دیکته نوشته و تمرین و تکرار شود. ( می توانید از blend های موجود در فایل های ارسالی استفاده کنید.) حتما فایل صدادار شده، تمرین و تکرار شود. از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود. فیلم آن ارسال شود: rest rap pit hat cap
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: