فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز or و لغات مربوط به آن مرور شد. Blend ها تمرین شد. لطفا دقت فرمایید اگر فردا 22 دی ماه، کلاس بصورت آنلاین تشکیل شود، ارزیابی کتبی برگزار نمی شود و در جلسه روز شنبه 25 دی ماه که حضوری است، برگزار خواهد شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین شود. از جملات زیر یک بار نوشته و خوانده شود: I like corn. The corn is in the basket. The stork can fly .

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز درس or و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و‌تکرار شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و‌تکرار شود. در وسط یک برگه or نوشته شود و لغات مربوط به آن را در اطراف نقاشی کرده و بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز درس های گذشته مرور شد. Blend ها تمرین و‌تکرار شد. مباحث علوم(weather) و ریاضی(in/on/under) مرور شد.
تکلیف: فردا املا از متن Ben the bee گفته میشود. در یک برگه , نقاشی آب و هواهای مختلف کشیده شود و آورده شود. جملات مربوط به انواع آب و هوا تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ea و لغات آن ها مرور شد. Blend ها تمرین شد.
تکلیف: 1. روز دوشنبه از متن Ben the bee املا گفته میشود. لطفا تمرین شود. 2. متن چسبیده شده را خوانده و نقاشی آن را کشیده و فیلم یا ویس روخوانی آن را ارسال کنید. (نقاشی کشیده شده روز دوشنبه حتما همراه آورده شود) 3. جملات زیر یک بار نوشته و روان خوانده شوند: (ویس یا ویدئوی آن ارسال شود.) 1. This is a seal. 2.The seal is in the sea and it is big. 3.We are in a boat and the boat is big.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ea و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و‌تکرار شد.
تکلیف: 1.روخوانی و دیکته متن Ben the bee تمرین شود. 2.از جملات زیر یک بار نوشته شود: It is sea. This is a seal. The seal is gray. 3.کاربرگ داده شده را بریده و رنگ آمیزی شود . شنبه به مدرسه آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: