فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز صفحه 14 و 15 کتاب ODI تدریس شد. موارد اعلام شده از جالی 4 برای روز شنبه حتما تمرین و تکرار شوند.
تکلیف: فایل های صدادار شده تمرین و تکرار شود. کتاب کار صفحه 14 کامل شود. یک فیلم از معرفی خود ارسال شود : My first name is,,,,, My last name is ..... Im ..... I like blue I am strong I am happy

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز صفحه 13 , ODI تدریس شد . حرف Zz و لغات مربوط به آن و Blend ها مرورشد.
تکلیف: 1. blend های زیر خوانده و در دفتر نوشته شود. buzz/size/zoo/ zipper 2. کتاب کار ODI , صفحه 13 حل شود. 3. مانند سوال و جواب زیر، چند سوال و جواب ساخته و فیلم آن را ارسال کنید. What are these? These are red apples.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز OO و لغات مربوط به آن مرور شد. کتاب ODI, صفحه 12 تدریس شد. در درس علوم، حواس پنجگانه تدریس شد.
تکلیف: فایل های صدا دار شده تمرین و تکرار شود. کتاب کار ODI, صفحات 11 و 12 حل شود. با لغات زیر یک جمله ساخته شود: book, play, train,frog,plate, مثال This is a black book تکلیف درس علوم: یک فیلم از حواس پنجگانه ارسال شود. ( از فیلم آفلاین کمک گرفته شود و جملات بصورت کامل گفته شود. ارسال ویدئو نهایتا تا روز 3 شنبه انجام شود)

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز oo, OO و لغات مربوط به آن تدریس شد. حرف Vv مرور شد. کلمه five تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. یک نقاشی از لغات OO کوتاه و OO بلند کشیده شود. کلمات با جمله کامل گفته و فیلم آن ارسال شود. کتاب جالی 5 کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Vv و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و تکرار شد. کلمه four به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. از کلمات one,two,three,four در ابر چهار بار نوشته شود. کتاب جالی 5 صفحه v کامل شود. از Vv سه بار خوانده و نوشته شود. از blend های زیر، سه بار خوانده و نوشته شود: Vet, van,velvet
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: