فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیندخت

فارسی ششم

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: با سلام در کلاس امروز بازی با واژه ها ،انواع ترکیب‌های اضافی و وصفی بررسی شد و در قالب مسابقه انواع ترکیب ها تشخیص داده شد. در ادامه با مراجعه به مجلات رشد داستان کوتاهی را انتخاب و سپس ترکیب‌ها شناسایی و سپس به نمایندگی یک نفر از هر گروه خلاصه داستان را در کلاس بیان کردند.

پرتال هوش

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: در پرتال هوش امروز به منظور تقویت قوه ی تفکر و تحلیلی ،افزایش دقت و تمرکز و آشنایی با اشکال هندسی ،با نی و خمیربازی اشکال هندسی (انواع هرم و منشور)ساخته و در مورد این شکلها صحبت شد. دانش آموزان با مراجعه به پرتال و تصویر بارگذاری شده ،استوانه ای با مقوا بسازند تا جلسه ی بعدی تحویل دهند.

ریاضی ششم

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: کتابفروشی کلاسمون امروز فعال بود و دانش آموزان تعدادی کتاب با برچسب قیمت و تخفیف انتخاب کرده و قیمت نهایی رو محاسبه نموده و در نهایت با پول کاغذی و سکه کتاب را خریداری نمودند. این کار گروهی به منظور تقویت مفهوم درصد و تخفیف انجام گردید.

هنر ششم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ساخت تنالیته های رنگی و رنگ آمیزی طرح طبیعت بیجان

زنگ تفریح

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: با سلام طرح پروانه شماره دوزی در کلاس انجام شد. طرح گل دانش آموزانی که هفته ی گذشته ناقص انجام داده بودند هم کامل گردید.

ریاضی ششم

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: دلم گردیده در بحر غمت غرق / مَنِه بین منو فرزند خود فرق اگر عیبم بود کم سن و سالی / چرا پس گاهواره گشته خالی؟! تاسوعا و عاشورای حسینی بر تمام شیعیان تسلیت باد با سلام به منظور شناخت کسرهای بزرگتر از واحد و عدد مخلوط دست ورزی گروهی در کلاس انجام شد.نحوه ی تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط و عدد مخلوط به کسر توضیح داده شد و سپس به صورت گروهی جمع و تفریق عددهای مخلوط انجام گردید.

هنر ششم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ترکیب رنگ با گواش انجام شد و رنگ آمیزی طبیعت بیجان انجام شد .

زنگ تفریح

مدرس: ابوالمعصومی، مریم
فعالیت: شماره دوزی طرح گل در کلاس انجام شد. دانش آموزانی که شماره دوزی رو کامل انجام ندادند ،هفته ی بعد کامل خواهند کرد و دانش آموزانی که کامل انجام دادند،طرح پروانه را آغاز خواهند کرد. دانش آموزان غایب هم طرح پروانه را آغاز خواهند کرد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: