فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: در راستای اهداف هفته ی علوم تمام دخترانم در گروههای هاوس سیستم کارهای خود را آماده و تحویل دادند.نمایشگاه دست سازه های هفته ی علوم برگزار گردید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: درس 7 الی 9 علوم با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کلاس «نقاشی جادویی» آشنایی با خاصیت مواد و اهداف آموزشی «آشنایی با ماهیت مواد، آشنایی با اسید و باز، آشنایی با تغییر رنگ به دلیل تغییرات PH» برگزار شد. 2. کلاس «دنیای قارچ‌ها» با اهداف آموزشی «آشنایی با انواع قارچ‌ها، آشنایی با نحوه‌ی تکثیر قارچ‌ها، آشنایی با قارچ‌های خوراکی و سمی» برگزار شد. 3. کلاس «اسلایم اکلیلی» آشنایی با اسلایم و با اهداف آموزشی «آشنایی با مواد مختلف و ترکیب کردن آن‌ها، آشنایی با مراحل ساخت اسلایم، افزایش مهارت و خلاقیت دانش‌آموزان» برگزار شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوازدهم الی درس چهاردهم در کلاس انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. هفته‌ی ملی علوم مبارک‌باد! 2. کلاس «معجزات گیاهان» با اهداف آموزشی « آشنایی با انواع گیاهان، آشنایی با خواص و کاربردهای گیاهان دارویی، آشنایی با نعمت‌های خداوند» برگزار شد. و ارزشیابی کلاسی به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. 3. کلاس «گرمایش زمین» آشنایی با گازهای گلخانه‌ای با اهداف آموزشی « آشنایی با گازهای گلخانه‌ای، آشنایی با اثر گلخانه‌ای، عوامل موثر در تولید گازهای گلخانه‌ای» برگزار شد. 4. کلاس «تار و تور» آشنایی با عنکبوت‌ها با اهداف آموزشی « آشنایی با ویژگی‌های رده‌ی عنکبوتیان، آشنایی با تغذیه و نحوه‌ی تنیدن تار، آشنایی با کاربرد عنکبوت‌ها» برگزار شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا، کتاب هدیه‌های آسمانی همراه دخترانم باشد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. شعر اتفاق ساده را به متن تبدیل کنید و در دفتر تکلیف با خطی خوانا بنویسید. (درک شما از هر بند نوشته شود نه معنی شعر) 2. 15 جمله بنویسید که در آن‌ها صفت به کار رفته باشد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. درس‌نامه‌های درس 14 و 15 از کتاب کار با دقت مطالعه شود. 2. به سوالات درس 14 و 15 از کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از تمامی دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

قرآن چهارم

مدرس: احمدی، شهناز
فعالیت: به نام خدا تدریس روخوانی صفحه 55 سوره دخان تدریس پیام قرآنی صفحه 57 در مورد انفاق و بخشش نمایش بخشش کردن بدون منت توسط تعدادی از دانش آموزان روخوانی آیات صفحه 58 توس بجه ها همراه ترجمه حل کار در کلاس صفحه 59 توسط همه بچه ها بصورت گروهی پرسش روخوانی سوره دخان صفحه 55 از همه ی بچه ها در انتها بازی تمرکز
تکلیف: معانی و ترجمه ها مرور شود صفحه 56 سوره بقره تمرین روانخوانی شود صفحه 60 اتصالات در کتاب وصل شود

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش پرش طول و برگزاری مسابقه ی طناب کشی

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس شانزدهم در کلاس پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: