فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 17 تا انتهای صفحه‌ی 24 کتاب کار ریاضی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. مطالب صفحه‌ی 25 کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 2. به سوالات صفحه‌ی 26 و 27 و 28 کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید. (40دقیقه)

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوم با اهداف آموزشی زیر انجام شد: - معرفی یکی از شگفتی‌های عالم خلقت، کوچ پرستوها. - ایجاد فرصتی برای تفکر درباره‌ی آفریده‌های خدا. 2. به قسمت درست و نادرست و درک مطلب در کلاس پاسخ داده شد. 3. روخوانی درس دوم توسط دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. رونویسی صفحه‌ی 18 کتاب درسی ادبیات‌فارسی در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا انجام شود. (20دقیقه) 2.هم‌معنی لغات بیان شده در دفتر گنجینه‌ی لغات نوشته شود.(10دقیقه)

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس سوم با اهداف آموزشی زیر انجام شد: - شناخت مسجدالنبی و مسجد قبا. - فواید وثمرات نماز جماعت و حضور در مسجد. - آشنایی با برخی از احکام نماز جماعت. 2. به تمامی سوالات درس، پاسخ داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. مطالب صفحه‌ی 21 کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 3. تمرینات صفحه ی 22 و 23 و 24 از کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به پرسش های صفحه ی 23 تا 26 کتاب کار علوم با دقت پاسخ دهید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. قسمت برایم بگو صفحه ی 18 کتاب درسی را بنویسید.

قرآن چهارم

مدرس: احمدی، شهناز
فعالیت: صفحه 12 سوره لقمان تدریس شد ؛ پرسش کلاسی انجام شد و داستان قرآنی بیان شد. تا انتهای صفحه 12 تدریس کامل شد.
تکلیف: سوره لقمان روخوانی شود. و معنی کلمات قرآنی و پیام قرآنی حفظ شود.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین طناب جفت و آموزش طناب جفت ،باز
تکلیف: تمرین درمنزل

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کتاب کار ریاضی، تا انتهای صفحه‌ی 15 تدریس و توضیح داده شد. (قسمت‌های بخوان و بیاموز توضیح داده شد و سوال قسمت‌های فعالیت کلاسی و تمرین در کلاس حل شد.)
تکلیف: 1. قسمت تمرین صفحات 18 و 19 و 20 از کتاب کار، با دقت حل شود. (40دقیقه) 2. جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 3. کتاب کار ریاضی برای فردا همراه دخترانم باشد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دوره‌ی درس به صورت پرسش کلاسی انجام شد. 2. درس‌نامه‌ی درس دوم از کتاب کار، در کلاس توضیح و نکات مهم برای دانش‌آموزان توضیح داده شد.
تکلیف: 1. به سوالات کار در کلاس 1 و 2 (صفحه‌ی 21 و 22 کتاب کار) پاسخ داده شود. (15دقیقه) 2. برای فردا کتاب کار علوم همراه دختران عزیزم باشد. 3. فردا از دروس تدریس شده، پرسش کلاسی داریم.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دختران عزیزم، انشاهای خود را در کلاس خواندند و رفع اشکال متن‌ها در کلاس گفته و برطرف شد. 2. شعر حفظی خبر داغ از بقیه‌ی دانش‌آموزان پرسیده شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. فردا از دروس تدریس شده، پرسش کلاسی داریم.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. از سوال 6 جلسه ی اول تا انتهای سوال 5 جلسه‌ی دوم، در کلاس حل و توضیح داده شد.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس دوم و اشنایی با ارزش کالا و توجه به قیمت و کیفیت در زمان خرید
تکلیف: لطفا فعالیت منزل انجام شود

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 20 و 21 کتاب درسی با همکاری دانش‌آموزان عزیزم، حل و توضیح داده شد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوم (مخلوط ها در زندگی) به صورت کامل انجام شد. 2. پرسش کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. در مورد موضوع (جمع‌آوری اطلاعات) در منزل تحقیق کرده و برای فردا به کلاس آورده شود. 2. درس‌نامه‌ی درس دوم از کتاب کار در منزل مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس اول کتاب کار، پاسخ داده شد.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. متنی زیبا درباره موضوع انشایی زیر، با خطی زیبا و خوانا نوشته شود. (حداقل 8 خط) موضوع : انشایی از زبان حیاط مدرسه بنویسید.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ادامه رنگ آمیزی با گواش طرح جلسه قبل / موضوع کهکشان یا اقیانوس یا آسیاب بادی به انتخاب خود دانش آموز

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات شماره‌ی 4 و 5 از قسمت کار در کلاس صفحه‌ی 17، تمرینات صفحه‌ی 18 و 19 از کتاب درسی و با همکاری دختران گلم، حل و توضیح داده شد. 2. دانش‌آموزان مقایسه‌ی بین اعداد و تقریب زدن اعداد را به خوبی فراگرفتند.
تکلیف: 1. دختران عزیزم، تمرینات صفحه‌ی 20 و 21 از کتاب درسی ریاضی، با دقت حل شود. (30 دقیقه) 2. تمرین و تکرار جدول ضرب در منزل انجام شود. 3. برای فردا کتاب و دفتر ریاضی و کتاب کار ریاضی، همراه باشد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از دانش‌آموزان در کلاس انجام شد. 2. تدریس درس دوم (مخلوط‌ها در زندگی) از صفحه‌ی 9 تا صفحه‌ی 13 (تا ابتدای مبحث گفتگو) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: - در مواقع لازم روش‌هایی را پیشنهاد کند که به سرعت حل شدن مواد کمک می‌کند. - روش هایی برای جداسازی مخلوط‌های ساده از یکدیگر پیشنهاد کند. - مخلوط‌ها را در دو گروه یکنواخت (محلول) و غیریکنواخت قرار دهد.
تکلیف: 1. دروس تدریس شده در کلاس، پرسیده می‌شود. 2. برای فردا کتاب درسی علوم، همراه دختران عزیزم باشد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به پرسش‌های صفحه 15 و 16 از کتاب کار ادبیات‌فارسی با دقت جواب بدهید. (20دقیقه) 2. کتاب درسی و کتاب کار ادبیات‌فارسی را همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از دروس گذشته، در کلاس انجام شد. 2. تدریس درس سوم (خرید و فروش در محله) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: - آشنایی با مکان‌هایی که نیازهای مردم محله را تامین می‌کنند. - توانایی تشخیص تولیدی یا خدماتی بودن این مکان‌ها. - احساس مسئولیت نسبت به نگهداری و مراقبت از امکانات عمومی. - توانایی ترسیم جدول بودجه. -آشنایی با مفاهیم درآمد، هزینه و پس‌انداز. - توانایی انتخاب یک کالا با توجه به ویژگی‌های آن کالا و بودجه‌ی خود. - کسب مهارت خرید. 3. به فعالیت‌های این درس با همکاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: