فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات قسمت تمرین صفحه‌ی 15 کتاب درسی با همیاری دختران حل و توضیح داده شد. 2. مبحث میلیون با اهداف آموزشی زیر، در کلاس تدریس شد: - مهارت عددنویسی داشته باشد، عدد میلیون را بشناسد و درک درستی از آن داشته باشد. - ارزش پول‌ها را درک کند. - الگوهای عددی بزرگ را یاد بگیرد. - بتواند برای علمیات شکل رسم کند، کار با چرتکه و جدول ارزش مکانی را یاد بگیرد.
تکلیف: 1. لطفا مبحث تدریس شده در کلاس، در منزل مرور و تکرار شود. (10دقیقه) 2. درسنامه‌ی درس 3 صفحه‌ی 16 از کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. (15دقیقه) 3. به سوالات صفحه‌ی 17 از کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید. (30دقیقه) 4. جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کلمات هم‌خانواده‌ی بیان شده در دفتر گنجینه‌ی لغات، چک و بررسی شد. 2. صفحه‌ی 9 کتاب کار ادبیات‌فارسی در کلاس توضیح داده شد. 3. صفحه‌ی 10 و 11 از کتاب کار ادبیات‌فارسی توضیح و تدریس شد. 4. مبحث اسم مفرد و جمع در کلاس، تدریس شد. 5. قسمت املادان، صفحه‌ی 12 از کتاب کار ادبیات‌فارسی در کلاس توسط دختران گلم، حل و پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. قسمت جعبه‌ی کلمات در صفحه‌ی 8 کتاب کار فارسی، در منزل کامل شود. (10دقیقه) 2. کلمات بیان شده در صفحه‌ی 8 و 9 از کتاب کار ادبیات‌فارسی را در منزل مرور کنید. 3. به سوالات صفحه‌ی 13 و 14 از کتاب کار ادبیات‌فارسی با دقت پاسخ داده شود. (30دقیقه)

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوم (کودکی بر آب) با اهداف آموزشی زیر، در کلاس انجام شد: - آشنایی با زندگی حضرت موسی (ع) - تحقق و اجرا شدن وعده‌های الهی - شناخت معجزات الهی 2. به سوالات این درس با همکاری دخترانم، در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. قسمت برایم بگو صفحه‌ی 18 کتاب درسی، برای جلسه‌ی آینده نوشته و به کلاس بیاورید. 2. درس تدریس شده، در منزل تکرار شود. (10دقیقه)

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش با موزیک و بازی کاپ گیم ریتمیک و بازی چوبک ریتمیک انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. مبحث جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. سوالات قسمت تمرین از صفحه‌ی 13 تا انتهای صفحه‌ی 15 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود. 3. لطفا مباحث تدریس شده در منزل، تکرار و تمرین شود. (60 دقیقه)

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: تدریس صفحه‌ی 9 کتاب علوم تا سر مبحث «چگونه می‌توانید سریع‌تر چای شیرین تهیه کنید؟» تدریس شد.
تکلیف: 1. لطفا مباحث تدریس شده در منزل تکرار و تمرین شود. 2. لطفا برگه‌های آزمون علوم دانش‌آموزان امضا شده، به کلاس آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: پروژه ی بیدپا در کلاس درس انجام شد.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: دختران عزیزم، با توجه به تعداد اشتباهات خود در دفتر املا، در دفتر تکلیف املا بنویسند.مثلا اگر دو اشتباه دارد، 2 خط املا در دفتر تکلیف بنویسد. (متغیر)

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دوره دروس به صورت پرسش شفاهی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. دخترانم در منزل قسمت درس‌نامه‌ی درس دوم از کتاب کار اجتماعی را با دقت مطالعه کرده و به سوالات درس دوم پاسخ دهند. (30 دقیقه)

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش طناب جفت
تکلیف: تکرار و تمرین ورزش انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. سوالات قسمت تمرین، صفحه‌ی 11 کتاب درسی با همکاری دانش‌آموزان حل و توضیح داده شد. 2.مبحث ماشین ورودی - خروجی با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: - مفهوم ماشین‌های ورودی و خروجی را درک کند. - عملیات ماشین را تشخیص دهد و ورودی خروجی را کامل کند. 3. تمرینات قسمت فعالیت و کار در کلاس صفحه‌ی 12 کتاب درسی با همیاری دختران گلم، در کلاس حل و توضیح داده شد. 4. تمرینات صفحه‌ی 13 و 14 با همکاری دختران عزیزم، در کلاس حل شد.
تکلیف: 1. لطفا مبحث جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. قسمت بخوان و بیاموز از صفحه‌ی 12 کتاب کار ریاضی، با دقت مطالعه شود. 3. به سوالات قسمت فعالیت کلاسی، صفحه‌ی 13 از کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. درس دوم کتاب علوم تجربی (مخلوط‌ها در زندگی) تا انتهای صفحه‌ی 8 تدریس شد. (آزمایش‌های مربوز به این صفحات انجام شد.)
تکلیف: 1. دختران عزیزم، مطالب تدریس شده در کلاس را، در منزل مرور کنند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کلمات متضاد گفته شده در کلاس را با دانش‌آموزان چک کردیم. 2. شعر حفظی خبر داغ از تعدادی پرسیده شد.
تکلیف: 1. کلمات هم‌خانواده از درس اول کتاب ادبیات‌فارسی در دفتر گنجینه‌ی لغات گفته شده، دختران عزیزم برای جلسه‌ی آینده به آن‌ها پاسخ داده و دفاتر خود را به کلاس بیاورند.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دروس تدریس شده در کلاس، فردا به صورت شفاهی پرسیده می‌شود.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: مطالعه درس اول پول ،مشاهده کلیپ تاریخچه پول -آشنایی با ارز
تکلیف: فعالیت در منزل درس اول (15 دقیقه)

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات جلسه‌ی اول تا انتهای سوال پنجم، در کلاس حل و توضیح داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 10 کتاب درسی ریاضی، حل و توضیح داده شد. 2. آزمونک مبحث جدول ضرب در کلاس برگزار شد.
تکلیف: 1. لطفا اولیای بزرگوار، بعد از مشاهده‌ی برگه‌ی آزمونک را امضا کرده و دختران گلم، برگه‌ها را به کلاس بیاورند. 2. تمرینات صفحه‌ی 10 و 11 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مفهوم مخلوط در کلاس با انجام چندین آزمایش، بیان شد.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. املایی از درس اول کتاب ادبیات فارسی در کلاس گفته شد.
تکلیف: 1. اولیای گرامی بعد از مشاهده‌ی دفتر املای دختران عزیزم، دفتر آنها را امضا کرده و دانش‌آموزان دفاتر خود را به کلاس بیاورند. 2. دانش‌آموزانی که در دفتر املا، اشتباه املایی دارند، با هر کلمه‌، در دفتر تکلیف خود جمله‌سازی کنند.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: رنگ آمیزی طرح های جلسه قبل با گواش با موضوع، کهکشان و اقیانوس و آسیاب بادی ، انجام شد

رباتیک

مدرس: حیدری، مریم
فعالیت: تدریس مفاهیم نیرو -انواع نیروها - اجزای مکانیک سازه مکانیزم عملگرها
تکلیف: تحقیق:نیروی اصطکاک - نیروی جاذبه

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: تدریس برنامه اکسل و آشنایی با محیط برنامه و آشنایی با نوار ابزار دسترسی سریع ، ریبون ، منوی فایل و قسمت فرمول نویسی و چگونگی نحوه کار کرد آن با تمرین دانش آموزان عزیزم.
تکلیف: با سلام و عرض ادب جلسه ی آینده تمامی مطالب گفته شده پرسیده می شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مبحث الگوها (عددی و هندسی) به صورت کامل توضیح داده شد. 2. فعالیت‌های صفحه‌ی 8 و 9 کتاب درسی با همکاری دانش‌آموزان عزیزم در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. جدول ضرب پرسیده می‌شود. 2. درس‌نامه‌ی صفحه‌ی 8 و 9 از کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 3. تمرینات قسمت فعالیت کلاسی در صفحات 9 و 10 از کتاب کار با دقت حل شود. (سوالات 1 تا 5) (20 دقیقه)

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دوره‌ی درس اول به صورت کتبی در کلاس برگزار شد.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. 8 خط املا از درس اول کتاب ادبیات فارسی در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا نوشته شود. (30 دقیقه) 2. دختران قشنگم، برای فردا دفتر املای خود را همراه داشته باشند. 3. فردا در کلاس از درس اول کتاب ادبیات فارسی املا گفته می‌شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوم (اینجا محله‌ی ماست) با اهداف آموزشی زیر در کلاس انجام شد: توانایی ترسیم نقشه‌ی ساده‌ای از محله بعد از انجام بازدید. آشنایی با مقرراتی که باید در مسجد یا بوستان رعایت شود. احساس مسؤلیت نسبت به رعایت مقررات در اماکن عمومی. ارائه‌ی پیشنهاد برای بهتر شدن بوستان محله. توانایی مقایسه‌ی دو تصویر از یک مکان با فاصله‌ی زمانی زیاد. 2. به سوالات فعالیت‌های کتاب، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به کاربرگ شماره‌ی 1 و 2 از انتهای کتاب درسی، پاسخ داده شود.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت مدیریت استرس " تنفس شکمی ، روش های آرام سازی و ورزش کردن " با داستان و بحث کلاسی آموزش داده شد .
تکلیف: در طول هفته سه بار هر بار 30 ثانیه ، یک ربع قبل از خواب و یک ربع قبل از کامل بیدار شدن ، تنفس شکمی به شکلی که در کلاس درس داده شد، انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: