فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. مطالب صفحه‌ی 34 و 35 کتاب کار ریاضی در منزل با دقت خوانده شود. 2. به سوالات صفحه‌ی 35 و 36 کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید. (20 دقیقه) 3. برای روز شنبه کتاب و دفتر درسی و کتاب کار ریاضی همراه دخترانم باشد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. صفحات 18 تا انتهای صفحه‌ی 24 کتاب درسی در کلاس تدریس شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. زیبانویسی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 24 و 25 کتاب کار ادبیات فارسی با دقت پاسخ داده شود. (30 دقیقه) 2. مطالب صفحه‌ی 26 کتاب کار ادبیات فارسی با دقت مطالعه شود. 3. برای روز شنبه کتاب درسی و کتاب کار فارسی همراه دخترانم باشد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 26 و 27 کتاب درسی هدیه‌های آسمانی با دقت پاسخ داده شود. 2. برای روز شنبه کتاب درسی هدیه های آسمانی همراه دخترانم باشد.

قرآن چهارم

مدرس: احمدی، شهناز
فعالیت: شروع کلاس با نام خدا و داستانی در مورد انتخاب درست کتاب قران در زندگی که باعث خیر و سعادتمندی در دنیا می‌شود صفحه 14 سوره تغابن تدریس و روخوانی شد روخوانی صفحه8 از دانش آموزان پرسش شد اتصالات کلمات که دارای حروف ناخوانا بودند در کتاب حل شد و پای تخته توسط دانش آموزان کشیده شد تکلیف جلسه آینده صفحه 14 مرور شود و معانی کلمات و پیام قرآنی تا صفحه 13 تمرین شود

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش طناب زیکزاک و تمرین

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس فصل دوم (کسر) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: (صفحه‌ی24 و 25) - از راهبرد رسم شکل در مسائل مختلف استفاده کند. - مهارت‌های مقایسه‌ی کسرها به کمک توصیه‌های کلاس سوم و همانند کردن مخرج‌ها و استفاده از راهبرد حل مسئله‌ی ساده‌تر را به خوبی به خوبی به کار برد. - با مفهوم کسر و رسم شکل آشنا باشد. - مفهوم عدد مخلوط را درک کند. -واحد و عددمخلوط آن را تشخیص دهد. - رسم شکل و نوشتن عددمخلوط را به خوبی بداند. 2. مبحث شناخت کسرها تدریس شد و سوالات فعالیت صفحه‌ی 26 و کار در کلاس و فعالیت صفحه‌ی 27 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد. 3. مبحث بخوان و بیاموز صفحه‌ی 30 و 31 کتاب کار ریاضی در کلاس توضیح داده شد. 4. سوالات فعالیت کلاسی صفحه‌ی 31 از کتاب کار ریاضی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تمرینات صفحه‌ی 32 و 33 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود. (30 دقیقه) 2. مبحث جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 3. کتاب کار ریاضی برای فردا به کلاس آورده شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس مقدماتی درس سوم (انرژی نیاز هر روز ما) در کلاس انجام شد. 2. ابتدای کلاس دختران عزیزم، کلیپ فندق درمورد درس انرژی را تماشا کرده و در مورد آن بحث و گفتگو کردند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. معنی لغات گفته شده در جلسه‌ی قبل، در کلاس چک و بررسی شد. 2. لغات متضاد درس دوم در کلاس بیان شد. 3. به سوالات قسمت درک و دریافت درس دوم با همکاری دانش‌آموزان، پاسخ داده شد. 4. حکایت قوی‌ترین حیوان جنگل خوانده شد و معنی حکایت در کلاس بیان شد. 5. قسمت بخوان و بدان صفحه‌ی 20 کتاب کار ادبیات فارسی در کلاس توضیح داده شد. 6. به قسمت املادان از صفحه‌ی 21 کتاب ادبیات فارسی پاسخ داده شد. 7. به پرسش‌های درس دوم کتاب کار ادبیات‌فارسی صفحه ی 22 پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. رونویسی صفحه‌ی 21 کتاب ادبیات‌فارسی در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا نوشته شود. (15 دقیقه) 2. به لغات متضاد درس دوم نوشته شده در دفتر گنجینه‌ی لغات پاسخ دهید. (10دقیقه) 3. صفحه‌ی 18 کتاب کار ادبیات فارسی در منزل کامل شود. (10 دقیقه) 4. صفحه‌ی 19 کتاب کار ادبیات فارسی در منزل مطالعه شود. 5. به سوالات صفحه‌ی 23 کتاب کار ادبیات فارسی پاسخ داده شود. (10دقیقه) 6. کتاب کار فارسی برای فردا به کلاس آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. تکلیف مربوط به جدول بودجه، فراموش نشود.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس سوم و آشنایی با درآمد (در آمد ماهانه و غیر ماهانه) -نمایش فیلم اموزشی
تکلیف: لطفا فعالیت در منزل درس سوم انجام شود (15 دقیقه)

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس اولیه و مقدماتی مبحث کسر در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. مبحث جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. برای فردا کتاب درسی و دفتر ریاضی همراه دخترانم باشد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی مبحث درس دوم کتاب علوم، به صورت کتبی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. برای فردا کتاب درسی علوم‌تجربی همراه دخترانم باشد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. هم‌معنی کلماتی که جلسه‌ی پیش در کلاس گفته شده بود، به صورت پرسش کلاسی، چک و بررسی شد. 2. درس دوم ادبیات‌فارسی قسمت دانش زبانی تدریس و تمرین شد. 3. فایل صوتی قسمت گوش کن و بگو صفحه‌ی 22 درکلاس پخش شد و دختران عزیزم به سوالات این قسمت پاسخ دادند. 4. روخوانی قسمت بخوان و بیندیش (در جستجو) در کلاس درسی انجام شد.
تکلیف: 1. ادامه‌ی لغات جدید در کلاس بیان شد، دانش‌آموزان برای فردا، هم‌معنی لغات را نوشته و به کلاس بیاورند. (10دقیقه) 2. رونویسی صفحه‌ی 20 از کتاب ادبیات‌فارسی با خطی زیبا و خوانا در دفتر تکلیف نوشته شود. (20دقیقه) 3. برای فردا کتاب درسی ادبیات‌فارسی و نگارش همراه دخترانم باشد. 4. دخترانم روخوانی قسمت بخوان و بیندیش را منزل تکرار و تمرین کنند.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: طراحی کار جدید انجام شد / با موضوع پرنده که قرار هست تلفیق نقاشی و کلاژ کار شود

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا کتاب هوش و استعداد تحلیلی همراه دخترانم باشد.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: تدریس صفحه 7 و 8 و 9 کتاب رایانه علوی آموزش نوار ابزار و دسترسی سریع و... و آشنایی با سطر و ستون ها
تکلیف: دخترای نازنین تمرین صفحه 9 کتاب حل شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. جدول ضرب در کلاس پرسیده شد. 2. تمرینات صفحه‌ی 26، 27 و 28 کتاب کار ریاضی، در کلاس حل و توضیح داده شد. 3. چندین تمرین اضافی در دفتر ریاضی بیان شد و دختران خوبم در کلاس، حل کردند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات صفحه‌ی 21، 22، 23، 24، 25 و 26 کتاب کار علوم با همیاری و مشارکت دانش‌آموزان، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. فردا درس دوم علوم به صورت کتبی پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. رونویسی صفحه‌ی 19 از کتاب درسی ادبیات‌فارسی در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا انجام شود. 2. دختران عزیزم در منزل 5 خط املا در دفتر تکلیف به اولیای گرامی خود بگویند.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس اول و دوم از کتاب کارمطالعات‌اجتماعی با همکاری دانش‌آموزان، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. مطالب صفحه‌ی 21 و 22 از کتاب کار مطالعات‌اجتماعی با دقت مطالعه شود. (10 دقیقه) 2. به پرسش‌های صفحه‌ی 23 و 24 از کتاب کار مطالعات‌اجتماعی پاسخ داده شود. (10دقیقه)

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت "مدیریت استرس" ، " گفتگوی منطقی را انتخاب کنیم " با نمایش کلاسی و بحث گروهی و پرسش و پاسخ در کلاس آموزش داده شد . شناخت فکر ، منطق و ذهن و احساسات در کلاس مطرح شد . مهارت دوست یابی در کلاس بیان شد .
تکلیف: دو مورد از نگرانی های خود را نوشته و افکار منطقی و غیر منطقی در مورد آن نگرانی را یادداشت کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: