فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: *** دانش آموز کوشای من! آرزویم برایت این است که در این طولانی‌ترین شب سال گل لبخند روی لب‌هایت شکفته باشد و دلت در دورهمی یلدایی شاد شاد باشد شب یلدا مبارک!!! *** 1. تدریس مقدماتی مبحث تقسیم و بخشپذیری در کلاس انجام شد. 2. به تمرینات صفحه‌ی 60 و 61 کتاب درسی ریاضی پاسخ داده شد و تمامی تمرینات حل و توضیح داده شد. مقسوم: قسمت کردن / مقسوم علیه: بر آن تقسیم می‌کنیم.
تکلیف: 1. جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. تمرینات کلاسی در منزل دوباره حل شود. (جهت تکرار و تمرین) 3. به سوالات ارمغان شماره‌ی 11 با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ماهنامه‌ی بیدپا شماره‌ی 3 به نمایش گذاشته شد و دانش‌آموزان بعد از مطالعه به سوالات آن پاسخ دادند. (جهت افزایش درک مطلب) 2. به سوالات قسمت گوش کن و بگو صفحه‌ی 66 کتاب ادبیات‌فارسی پاسخ داده شد. 3. پاسخ سوالات قسمت گوش کن و بگو/ سوال 1: زمستان / سوال 2: با تابش شدید آفتاب برف‌هایی که روی قله‌ی کوه بودند قطره قطره آب شدند و آب‌ها قطره قطره از کوه سرازیر شدند و اندک اندک رود را پر آب کردند. / سوال 3: رود شخصیت متواضع و دلسوز بود و از کمک به دیگران لذت می‌برد ولی برف شخصیتی مغرور و از خود راضی داشت و به کسی به غیر از خود فکر نمی‌کرد./ سوال 4: زیرا اگر دانه بمیرد دیگر درخت یا بوته‌ای سبز نمی‌شود که شکوفه دهد و بهار را معنی کند. / سوال 5: ببین من چقدر سپید و پاکیزه‌ام.
تکلیف: 1. روخوانی درس مهمان شهر ما در منزل انجام شود. 2. لغات هم معنی، هم خانواده و متضاد این درس در منزل مطالعه شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام ؛ ایام به کام ... بلوک برو از دسته بلوک های حرکت تدریس شد و با مثال های متنوع و مشارکت دختران گلم مبحث بهتر تفهیم شد ؛ توضیحات مربوط به تمرین این مبحث بیان شد ؛ فیلم آموزشی مرتبط با این مبحث جهت پیش زمینه ذهنی و ایده گرفتن دخترانم نمایش داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 58 و 59 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. لطفا مطالب تدریس شده در کلاس، تکرار و تمرین شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دهم مورخان چگونه گذشته را مطالعه می‌کنند؟ در کلاس انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس مبحث محاسبه‌ی تقریبی در کلاس انجام شد. 2. تمرینات صفحه‌ی 56 و 57 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. مطلب تدریس شده، در منزل تکرار و تمرین شود.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش نقاشی با موضوع پرنده جهت تلفیق با کلاژ انجام شد

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام اهداف بازی امروز هماهنگی دو نیم کره مغز و افزایش سرعت عکس العمل بود .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: فاطمیه آمد و آن مونس و همدم کجاست؟ شمع می‌پرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟ در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا، تا نپرسد این جماعت بانی مجلس کجاست شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد 1. ادامه‌ی تمرینات صفحه‌ی 53 و 54 و 55 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس هفتم (مهمان شهر ما) در کلاس انجام شد. 2. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب با همیاری دانش‌آموزان پاسخ داده شد. 3. تدریس قسمت واژه‌آموزی (خود+ریشه‌ی فعلی) در کلاس انجام شد.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تعدادی از دانش‌آموزان انشای خود را در کلاس خواندند.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: با سلام وقت بخیر از درس مهارت های زندگی ، مهارت حل مسئله گروهی با کار گروهی ، تعامل و بحث کلاسی آموزش داده شد . یک نفر از دانش آموزان با موضوع بارش فکری کار با پاور پوینت ارایه دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: